Poriin bodyclubi?

Ikä
47
Oliskohan porukalla (porilaisilla ja lähikunnat) kiinnostusta johonkin seuratouhuun? Kyseessä olisi rekisteröity yhdistys,nimiehdotuksia saa antaa. Jäsenehtona on,että harrastaa punttien nostoa. Vasta-alkajat yhtä tervetulleita,kuin muutkin. Voitais keskustella ja treenata kimpassa,saatais vähän säpinää poriin,varsinkin nuoriin.Monet kun ovat ns. yksinäisiä susia ja saisivat varmasti itsestään enemmänkin irti,kun olis saman motivaation omaavia treenikavereita. Voitais teettää paidat logolla ja tottakai auton takalasiin tarrat. Joskus "ehkä" otettas rennomminkin,saunailtoja yms. Jos on kiinnostuneita,niin viestiä tännenäin,ni katsotaan eteenpäin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ollenkaan huonompi idea... :thumbs: yksinäinen susi treeni on mukavaa jonkun aikaan.

BTW, otatteko Porilaistuneen raumalaisen mukaan??? :D

Tottakai,tämä nyt on vasta mun idea,mut toivottavasti tulis jotain. Tarkoitus on siis saada punttisällejä kavereiks,treenejä kovemmiks jne...Niin,et opittas tuntemaan saman lajin harrastajat toisemme. Eiväthän nyrkkeilijät ym. nekään yksin treenaa ja tuntee toisensa hyvin.

Tuollaista mä olisin kaivannut jo aiemmin. Sä oot hiukan myöhässä, kun jo sieltä ehdin muuttaa pois :(. Motivaatio on nollassa ja porukassa vois taas löytää kipinän uudestaan.

Ideana oikein mainio :thumbs:

No perhana. Kiinnostusta löytyy ainakin periaattessa, tällä hetkellä on vaan vähän auki, että missä päin vaikutan kesän jälkeen.

Tekisittekö oman salin vai missä meinaatte treenata?
Poriin kyl tarvitaan ehdottomasti enemmän saleja koska oikeestaan ainut on kuntokeskus(MF+Atlas) joka yksityispunteista menettelee. Vaikkakin molemmat oli erikseen parempia kuin nyt yhdes.Anyway,ihan ok paikka. Porihallista ja cottonista en edes viitsi mainita mitään ettei kukaan suutu.
Urheilukeskus on kunnon hc mesta. :rock: ja se ei maksa mittään.
Miinuksena on jatkuva varastelu ja laitapuolen kulkijat. Edes kenkiä ei tohdi pukkariin jättää. Uimahallin ja urkkatalon puntit on tosi huonossa kunnossa. Kaupunki antaa niitten olla, odottaa luultavasti vaan et kaikki vehkeet hajoaa niin saa sulkea koko paskan. Onneks liikuskelen enimmäkseen pitkin poikin satakuntaa niin vaihtoehdo ei jää poriin.
Mut tehkää oma puntti, varmasti käyn ainakin kokeilemas pari kuukautta.

Tarkennetaan nyt vielä,jokainen treenaa,missä haluaa.Ite käyn just tos kuntokeskukses,mun mielestä porin paras paikka kovaa treenaavalle.Ja mulla ei ole tässä mitään bisnes-kuviota mielessä.Ihan vaan yritän saada nuoria,joita treeni kiinnostaa kimppaan.Kun ite olin 15v.,aloittelin salilla käymistä,kaipuu on sitä salihenkeä,joka oli silloinkin kuntokeskuksessa. Taisi silloinkin olla joku team,muistaakseni muscle-athletic tms...Siellä oli muutama kilpabodari,muuten vaan treenaajia ym,ketään ei väheksytty,vaan autettiin toinen toisia tavoitteissa.Ite treenailin monta vuotta 4 saman hepun kanssa,suurin piirtein samaa kokoluokkaa,ja voin sanoa et oli parhaita salivuosiani.Myöskin vapaa-aikaa vietettiin yhdessä.Nyttemmin tiet erkaantuneet/osa lopettanut jne.

Hyvä idea. Itsellä ollut treenimotivaatio nollassa jo jonkin aikaa. Syksyllä vasta loppuu jäsenyys snobibobiin ja sen jälkeen on taas vapaa aloittamaan Kuntokeskuksessa. Treenailin siellä joskus MF aikoina, mutta nyt en ole käynyt muutamaan vuoteen. Ehdottomasti paras Porin paras sali. Sellasta ilmapiiriä ei muualta löydy.

Itse tulossa Poriin kesäksi niin onkohan tuolla kuntokeskuksella nettisivuja tai jotain muuta mestaa mistä saisi tietää mihin hintaan tuonne pääsisi treenaamaan kolmeksi kuukaudeksi? Tuo stadionin sali (UK) inan karu:-)

tuosta seurasta on joskus ollut lindeninkin kanssa puhetta, olis kaikkien voimalajien kisailijat ja harrastajat samassa bändissä. PV-81 taitaa olla ainoa toimiva tällä hetkellä kun Musclen seura lopetettiin kun ei ollut maksajia edes kausilisenssiin. olis se hieno homma että olis seura mikä järjestäisi kisoja yms..

Juu,ja tarkoitus olis että kaikki voimalajit,bodaus ym. kuuluisivat samaan kerhoon. Porin Möykyt Ry. Ei nyt ihan sen niminen,mut jotain sinnepäin.Voitas pitää leikkimielisiä erityylisiä kisoja ja vaikka ihan näytöstyyliin jossain julkisella paikalla yms.Ja tarkoitus olisi just,ettei olisi mitään sen kummempia jäsenmaksuja,ettei se liittyminen keltään jäis siitä kiinni.Pikemmin toistapäin.Kerätään paljon ryhmää ja koitetaan sen porukan koon perusteella jotain pientä "sponssia" sinne sun tänne. Muistaakseni joskus sai Rax:issakin syödä halvemmalla jos oli Heavy Gymin kortti.Jos joku porilainen,ketä tollasen perustaminen vois kiinnostaa,ottas muhun paremmin yhteyttä,ni pistetään tuumasta toimeen. Itse yrittäjänä tunnen paljon firmoja,joilta vois saada rahaa mainoksista esim. paidoissa,kun vaan aletaan ekaks "koheltaa" niin,et porukat saa tietää meidän olemassaolosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom