Popstars!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt sen sitten kuulin radiosta ekaa kertaa, Gimmelin biisin. Onko ketä kuullu ja mitä ootte mieltä?! Katoin ohjelman pari kertaa ja en oikeen tiä mitä mieltä olis ollu. Onkos teijän mielestä tommosella bändillä tulevaisuutta? Hei muuten tietääkö joku onko "mun nimi on MARISKA, tarkasta tämä!" :lol2: :lol1: sieltä popstarssista karannu erilainen yksilö? Sen biisin soidessa saa kyllä nauraa. Onkohan se ollut tekemässä sitä huumorimielellä? Ei sitä ainakaan tosissaan voi kyllä ottaa....:D

Olen kuullut, ja ihan hirvee kappale on..

Ja se Mariska, siis niin ärsyttävää nalkutusta kuin voi olla. ajattelin samaa että onko se Mariska se Popstarsseista "karannut" räppimamma..... :rolleyes:

Popstarsin biisi on täyttä paskaa, ja Mariska vielä pahempi! se mariskan ääni on kuin 14 vuotiaan tytön jolla on pyykkipoika nenässä ja keilapallo perseessä.. :urjo:

Nyt jo radiossa? Ja vasta perjantaina sen saa sinkkuna. Pitäisköhän nyt mennä leiriytyy levykaupan eteen, että varmana saa sen sinkun ennenkun kaikki myydään?

Tai sitten ei

Eikös Mariska ole joku teini...tai sen käsityksen sain radiohaastattelusta Mafialla joskus. Ei sillä onhan se popstarsin vanhempi räp-yksilö aika viallinen tuote myös :D

"Tarkista tämä" on sarjassamme kappaleita jonka aikana tekisi mieli lyödä kautin rikki :mad2: ja minähän rakastan rauhaa...

[Hei muuten tietääkö joku onko "mun nimi on MARISKA, tarkasta tämä!" :lol2: :lol1: sieltä popstarssista karannu erilainen yksilö? D [/B][/QUOTE]

Ei oo tää Mariska sieltä popstarssista vaan joku entinen punk laulaja.Bändi tais olla joku Oheisvasara:)

Ei sillä bändillä ole minkäänlaista tulevaisuutta. Yhden sinkun ja yhden levyn tekee (mikä kai lukee niiden sopimuksessa) ja sitten ne tekee pari tavaratalokiertuetta Suomessa, jonka jälkeen kukin lopettaa musiikkiuran ja jatkaa TV:ssä tai radiossa jonku nuorten "rok-rok-rok-rok-rok-rok-rok-rok-ohjelman" juontajana. Ja miten ne onnistu valitsemaan typerimmän mahdollisen nimen sille bändille? Siis GIMMEL!?!?!?:confused:

"Mariska on ihan toiselta planeetalta kuin ne lökäpöksyiset nuoret miehet, jotka ovat viime vuosina räpänneet ja siirtäneet hyvinvointi-Suomeen amerikkalaisten suurkaupunkien ghetto-kovistelua."

Hehee...Eiköhän tuo Suomi-räp ole ihan perseestä verrattuna kunnon black-ass räppiin...:cool:

Jotenkin onnistuu nuo Popstaarit ja Mariskat paineleen sitä p*rkele nappia meikäläisen kallon sisällä. Taitaa olla se tekemällä tehdyn sivumaku, mikä nuissa nyppii :D

Ei sillä bändillä ole minkäänlaista tulevaisuutta. Yhden sinkun ja yhden levyn tekee (mikä kai lukee niiden sopimuksessa) ja sitten ne tekee pari tavaratalokiertuetta Suomessa, jonka jälkeen kukin lopettaa musiikkiuran ja jatkaa TV:ssä tai radiossa jonku nuorten "rok-rok-rok-rok-rok-rok-rok-rok-ohjelman" juontajana. Ja miten ne onnistu valitsemaan typerimmän mahdollisen nimen sille bändille? Siis GIMMEL!?!?!?

Jos katsoo vaikkapa myydyimmät top20- listoja ja vieläpä useampi vuosi takaperin, huomaa että suomalaisiin on upponut hyvin juuri tuo Gimmelinkin edustama musiikkilaji, ostajina ovat kunnostautuneet varsinkin pikkutytöt , niin voisi päätellä että Gimmelistä tulee taas jonkin kaltainen hitti, uusi Nylon Beat tai Tik Tak. Onhan näitä nähty ja monesti. Fast foodia.

Originally posted by Kraftwerk n
"Hehee...Eiköhän tuo Suomi-räp ole ihan perseestä verrattuna kunnon black-ass räppiin...:cool:

Mitä nyt olen suomi-räppäreiden tuotoksia kuullut, niin levy-yhtiöiden tärkein valintakriteeri tuntuu olevan masssiivinen ässsävika.

Sanoista ei välillä saa selvää kun kuuluu vain mussutusta ja kaiuttimista valuu sylkeä..

Oon kuullu todella huonoja suomalaisia "räp-biisejä", mutta tämä kyseinen kitinä vie kyllä voiton kaikista!

Ensinnäkin muija jolla on tollanen ääni EI voi "laulaa" mitään mikä olisi tarkotettu kuunneltavaksi ja varsinkaan muistuttamaan mitään räppiä!
Toiseksi biisin sanat ovat jotain aivan älytöntä, ei.. ei ymmärrä..
Suoraan sanoen hävettää tämän Mariskan puolesta!

Ja mitä siihen popstars yhtyeen biisiin tulee niin voi elämä!
Tämä on mun mielipide, sori jos loukkaan jonkun musiikkimakua..
:rolleyes:

Eikös tämä Popstars formaatti ole kotoisin Australiasta, jos oikein muistan, ja muistanpa vielä kuulleeni että siellä paikallisesta Popstars-bändistä tuli kuuluisuus, listaykkönen ja kaikkea muuta mahtavaa, vahvasti epäilen että Suomessa vastaavaa tapahtuu vaikka en kovin ahkerasti tätä ohjelmaa seurannutkaan niin se uusi sinkku kyllä tuli radiosta kuultua, oli muuten todella syvältä, tuttua Britney Spears kamaa!!!:mad2:

Mun mielestä ne on ihan jees. Siis ketä voi haitata muutama pikkukissa laulamassa tyhjänpäiväisyyksistä? Täytyy olla jo läpeensä paha ihmisentekele jos ei tuota pysty hyväksymään.

Mä oon katkera, ku ne karsi sieltä sen mun silmää eniten miellyttäneen tytsyn poies... :(

Originally posted by Tonza
Mä oon katkera, ku ne karsi sieltä sen mun silmää eniten miellyttäneen tytsyn poies... :(

Mulla koko ohjelma miellyttää lähinnä ruskeaa silmää - Gimmel my ass!!

Back
Ylös Bottom