Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tonza
Mä oon katkera, ku ne karsi sieltä sen mun silmää eniten miellyttäneen tytsyn poies... :(
C'mon Chicago! -> Vaihdetaan räppimasiina toimivaan videokameraan.Originally posted by Kraftwerk n
Hehee...Eiköhän tuo Suomi-räp ole ihan perseestä verrattuna kunnon black-ass räppiin...
Zodiak-niminen tanssiteatteri/-studio (tjsp.) on jo olemassa Helsingin Kaapelitehtaalla (zodiak.kaapeli.fi). Mutta toi Gimmel on kyllä nimenä syvältä...Originally posted by Mtmm
Olisivat valinneet sen Zodiac, se olis ollut retee nimi.
Originally posted by Äijä
Kenestäs nyt puhutaan?
Ja Zodiac-merkkisiä kumiveneitä on myös kaupanOriginally posted by fish
Zodiak-niminen tanssiteatteri/-studio (tjsp.) on jo olemassa Helsingin Kaapelitehtaalla (zodiak.kaapeli.fi). Mutta toi Gimmel on kyllä nimenä syvältä
Originally posted by IR0N.
Gimmelistä puheen ollen... Mun mielestä jo nimi kertoo kaiken .
Originally posted by Jortsu
piti vaihtaa RADIO NOVALLE
Originally posted by meitsi
radiokuuntelijan 1. käskyn mukaan ikinä ei tule kääntää radio novalle tai sinua kohtaa seitsemän vuotta kuivuutta, nälänhätää ja epäonnea.
Originally posted by PainGain
Melko moni muija(jostain syystä) osaa ainakin jotenkuten laulaa joten nämä "starat" ovat melko pateettisia kaikessa innokkuudessaan.
Originally posted by Tomi
Miksi tämä topic hiljeni näin nopeasti? Vielä tovi sitten tähän aiheeseen tuli halventavaa kommenttia tahtiin 1 per varttitunti.
Originally posted by jpm
Tomi, ei tuo sun kommenttis mun mielipidettä biisiä kohtaan muuta. Paska se on edelleen.
Originally posted by metalman
Siis, kun tuo gimmel ei ees tarkoita mitään!! Siitä tulee mieleen vaan Kimmel (hotelli-ravintola joensuussa).