Pop-up mainosten kanssa menee hermot!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
Elikkä asensin eilen koneeseen Winamp 5.03 -softan ja testasin siinä parikymmentä erilaista nahkaa (skin). Kokeilun tulos oli se että nyt joka kerta kun suljen Internet Explorerin ruudulle tulee popup mainos. En tiedä johtuuko tämä winampista vai jostain siinä kokeillusta skin-tiedostosta mutta aikaisemmin ei siis ollut tätä ongelmaa IE:n kanssa. Nyt olen sitten putsannut tietokonetta Spybotilla ja Ad-Awarella mutta em. ongelma ei poistu.

Kellään muulla ollut tätä ongelmaa Winampin asentamisen jälkeen? Ehdotuksia miten tuosta ärsyttävästä popupista pääsisi eroon? Näyttää siltä että joka hemmetin ns. freeware ohjelmaan tulee ennemmin tai myöhemmin kylkiäisenä jotain aivan todella ärsyttäviä lisävirityksiä mistä ei kerrota ohjelman käyttäjälle - mikrotuki olisi varmaan todella mielissään em. popupista jos spywarella terästetty winamp olisi asennettu johonkin 500 työasemaa käsittävään firmaan kaikille tietsikoille........

:curs: :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole tullut minkäänlaisia popuppeja kun aloin käyttämään operaa eli suosittelen.
PS: juuri kun painoin tätä threadia niin tuli virheilmoitus ja opera kaatui :D

Winampissa ei ole spywarea, joten olet jotain muuta roskaa asennellut muualta.

Selaimena taas Firefox tai Opera on parempi.

No niin, katsoin aktiivisten prosessien listan läpi ja löysin sitten söörtsillä kovalevyltä hauskan pikku mönkiäisen joka laukoo popuppeja kuvaruudulle aina kun IE suljetaan. Poistin tiedoston ja ongelma poistui. Täällä on yhdessä Knowledge Basessa tietoa löytämästäni spyware mönkiäisestä:

http://www.pestpatrol.com/pestinfo\t\totempole.asp

P.S. Joo, taitaa olla aika siirtyä kokonaan Firefoxiin ja Operaan kun tuo IE tekee ikäviä yllätyksiä joka viikko...

Eipä ole ollut tuota ongelmaa winampissa. Ja muutenkin tuntuu että pop-upit väheni kun tuossa spyspotissa tuli se immuniteeti toiminto mukaan.

Toisena selaimena itellä on Mozilla Firefox.
Microsoft Exploder kun on mitä on. Erroria näyttää jo ennenkuin koneen ehtii käynnistämään. :evil:

IE kyllä kannattaapi heittää mäkeen, Mozilla Firefox on kyllä aivan suvereeni. Ei tarvi pelätä niitä popuppeja ja spybotista/ad-awarestakin tulee aikaste hyödyttömiä. :) Ei ole kuin hyviä kokemuksia. Eli ei kun kokeilemaan!

Juu, myös täältä ääni Firefoxille. Keveys, turvallisuus ja kustomoitavuus ovat aivan omaa luokkaansa (verrattuna IE:hen).

Suosittelen.

Internet Explorer ja Outlook molemmat pannaan, on mielestäni minimiehto tietoturvallisuuden säilyttämiseen windows-käytössä. Noita kumpaakaan kun ei käytä niin ei _välttämättä_ edes tarvitse virustorjuntaohjelmaa ja spywaren poisto-ohjelmaa.

Noista paremmista selaimista saa muutenkin popupit kokonaan pois sivustokohtaisesti.

Tiiättekö, kuinka pääsisi eroon näistä uusimmista poppareista, siis niistä mitkä tulee ihan yhtäkkii niin ku virheilmotukset? Sellaset on pari kertaa kaatanu mun koneen, esim kerranki oltiin parin kaverin kans pelaa aom:ii, niin eikös yhtäkkiä mennäki windowsiin ja nähdä, että siinä komeilee taas tällanen "Free sex!!1!1! join now!!" ja siihen katkes se peli ja vielä kone kaatu. :curs: Ikinä en ollu saanu sellasta raivokohtausta, teki suoraan sanottuna mieli tehä unknown_russian_soldierit sille joka noi mainokset on keksiny..

cuscus sanoi:
Winampissa ei ole spywarea, joten olet jotain muuta roskaa asennellut muualta.

Selaimena taas Firefox tai Opera on parempi.

Juu, mulla on nyt tuo aikaisemmin viestiketjussa mainittu Pop-Up Stopper joka toimii hyvin ja sitten selaimeksi olen laittanut uusimman Firefoxin.

Deat sanoi:
Tiiättekö, kuinka pääsisi eroon näistä uusimmista poppareista, siis niistä mitkä tulee ihan yhtäkkii niin ku virheilmotukset? Sellaset on pari kertaa kaatanu mun koneen, esim kerranki oltiin parin kaverin kans pelaa aom:ii, niin eikös yhtäkkiä mennäki windowsiin ja nähdä, että siinä komeilee taas tällanen "Free sex!!1!1! join now!!" ja siihen katkes se peli ja vielä kone kaatu. :curs: Ikinä en ollu saanu sellasta raivokohtausta, teki suoraan sanottuna mieli tehä unknown_russian_soldierit sille joka noi mainokset on keksiny..

Ite ainakin pääsin vähän samanlaisista ongelmista eroon seuraavilla neuvoilla: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19387

Kannattaa kokeilla Cwshredder ohjelmaa..

edit: tuolta löytyy http://homepage.ntlworld.com/dvk01uk/downloads.htm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom