Elikkäs oon käynyt salilla jo vuosia ilman mitään ongelmia. Noin 1,5kk sitten huomasin että vähän sattu polveen kyykätessä. Sen jälkeen tuntunut että polvessa on jotain, mutta ei haittaa normaalia elämää mitenkään. Olen huomannut että kipeytyy nimenomaan kyykyssä, nyt en ole niitä enää tehnyt. Vedin buranakuurin, olen käynyt jalkahierojalla, lääkärillä (ei kuulemma mitään vakavaa ole), fysioterapeutilla, pitänyt kylmäpussia jne. Viikkoon en tehnyt jaloille mitään eikä polvi olekaan enää sattunut. Päätin mennä salille tekemään mavea ja muuta, joka ei satu polveen. Eikä sattunutkaan, mutta nyt lievää jälkisärkyä taas. Eli se palaa aina, kun teen jalkoja.. Ja kipu ei siis ole kova, mutta en ymmärrä mikä siellä on? Kipua tuntuu jos koputan polvilumpiota, ja sitten kyykkyjen jälkeen esim portaissa tekee kipeää. Sitten se taas rauhottuu eikä tunnu juuri ollenkaan.. Pitääkö tässä nyt unohtaa kaikki jalkatreeni vai mitä? Kivun puolesta pystyy reenaa ja elämään mut ei toi normaalia ole. Fysioterapeutti sanos että polveni menee vähän sisäänpäin, ja ohjeisti tekemään kuminauhalla kyykkyjä 3x10 joka pvä työntäen polvia ulos päin. Olen tehnyt mutta turhalta tuntuu. Tässä vaan pohdin että onko tämä nyt vaan ikuinen riesa, uskallanko reenata jalkoja jne.. Muita polviongelmaisia ja vinkkejä reenien suhteen että mitä täs nyt kannattais tehä? Kiitoksia vastauksista