Polvi ei koukistu kunnolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on nyt jo reilu puoli vuotta vasemman jalan polvitaive vihoitellut. Eli en saa jalkaa koukistettua täysin. Vamma syntyi hiljalleen talvella kun johtuen varmaan kyykyistä ja kamppailulajista jota harrastin silloin.

Kävin muutama viikko sitten fysioterapeutilla ja hän totesi että ei ollut ainakaan mitään kierukoita. Hän totesi myäs että polvessa ei ollut nestettä tai sitä olisi niin vähän ettei sitä kannattaisi poistaa neulalla. Sitten hän katsoi minun seisoma asentoa ja huomasi että vasen polveni yliojentuu ja tämä aiheuttaa että polvitaipeen kudokset venyvät. Hän sanoi että polvitaipeen paraneminen alkaisi siitä että muuttaisin jalan asentoa. Eli painopistettä enemmän jalan ulkosyrjälle ja polvea ei saisi päästää yliojentumaan. sitten hän määräsi minua vielä tekemään joitain jalkapöytää vahvistavia harjoituksia.

Olen siis noudattanut näitä ohjeita jo kolme viikkoa mutta en ole huomannut oleelista muutosta jalan liikkuvuudessa. En tidä mitä tässä tekisi. onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa?

Ei kolmessa viikossa voi vielä ihmeitä odottaa. Muuta järkevää en sitten asiaan osaakkaan kommentoida :)

Back
Ylös Bottom