Polvet kipeänä jalkatreenin jälkeen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelma on tämä: polvia vihloo varsin mukavasti tällä hetkellä. Tänään oli myös jalkapäivä ja uutena liikkeenä oli Hack-kyykky. Epäilen syynä olevan juuri kyykyn.

Kidutinko pahastikin polviani kyykkyä tehdessäni, kun pidin jalkateriäni auki ja kyykätessä perse kävi polvien "alapuolella"?

Noh, toivottovasti joku sai selvää siitä mitä yritin selittää...

Ettet vain antaisi polvien kääntyä sisäänpäin? Se voi olla syynä polvien kipeytymiseen jalkatreenissä..

Itsellä oli joskus ongelmana prässissä ja maastavedossa polven sisäänpäin kääntyminen ja sillon oli aina polvi kipeänä. Nykysin oon oon oppinu pitämään polvet samassa linjassa jalkojen kanssa ja polvikipu on hävinnyt.
Kannattaa pyytää vaikka kaveria joskus vilkaisemaan jalkojen asentoa koska se voi itseltä helposti jäädä huomaamatta..

Tampio sanoi:
Minä kyllä yritin olla tarkkana. Nyt kyllä kolottaa polvia mukavasti.

Hack-kyykky ottaa polviin ,paljon normaalia enemmän ainakin allekirjoitta-
neella ja monilla muilla frendeillä.Normaali kyykyssä juuri tuo em: polvien
sisäänpäinkääntyminen tekee höböä.
Paras keino polvien säästämiseksi on hyvät POLVISITEET oot vielä nuori
maksavat itsensä varmasti takas. :rock:
Niin ja toinen loistava keino on palauttavaa kylmärasvaa polviin treenin jälkeen
eivät tule varmasti niin kipeäksi,jos päästät liian pahaksi tuon polvien vihlomiskivun,voit olla varma etten kyykkää 1krt/vko.(kantapään kautta) :eek:

Kiitoksia vastauksista. Katsotaan nyt, että miten tämä homma edistyy.

Olisiko nyt kuitenkin alussa turvallisempaa pitää jalkaterät suorassa?

Tampio sanoi:

IMO ne voi olla vähän ulospäin, kunhan polvet ovat samassa linjassa. Tärkein pointti on mielestäni just toi polvien sisään kääntyminen.

Tampio sanoi:

Olis,mut tärkeintä on se ,et muu jalka liikkuu samaan suuntaan kun sun polves.
jos haluat olla tarkka noiden polvien suuntien kanssa ,ota kyykky smitissä,
siinä voit asettaa jalat ensiksi ja vasta sen jälkeen "pujahtaa" tangon ali ottaa
painot niskaan ja ,kun jalat on kokoajan samassa paikassa polvetkin pysyy suorassa paremmin.... :whip:

Voithan varmaan kokeilla eri asentoja ja tunnustella mikä itsellesi tuntuu sopivan.
Hack kyykkyä en ole tehnyt juuri koskaan mutta vois tuntua aika järkevältä pitää ne jalkaterät suorassa siinä liikkeessä..

Mulla on muutenkin hieman länkisääret. Se saattaa ehkä hieman vaikuttaa asioihin, vai?

-EDIT- Pitääpi ensi kerralla tehdä sitten sillälailla, että laitetaan vähemmän painoja ja ollaan eeeextra tarkkoja polvien suhteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
DickSteel sanoi:
Voithan varmaan kokeilla eri asentoja ja tunnustella mikä itsellesi tuntuu sopivan.
Hack kyykkyä en ole tehnyt juuri koskaan mutta vois tuntua aika järkevältä pitää ne jalkaterät suorassa siinä liikkeessä..

EHDOTTOMASTI...suorassa,muutenkin paras liike saada polvet paskaksi
jo pienellä painolla:Muotoilu liike ottaa reisilihaksenpäihin kyl hyvin,mut liialla
painolla polvet sanoo poks...ite oon kyykänny 240kg ,mutta hakissa en kyllä
yli 140 kg käytä,mielummin pitkiä sarjoja, ei todellakaan massaliike.

Back
Ylös Bottom