Polttarikysymyksiä

ite suunnittelin oman mieheni polttarit ku ei muita suunnittelijoita ollu. Yritin läpi perinteistä strippibaari ilta, mutta mieheni kaverit ei kehannu mulle myöntää sinne haluavansa. Loppujen lopuksi varasin illan hohtokeilauksessa, juomingit paikan päällä. Oli kuulemma tosi mukava ilta. Omat polttarini mulle järkkäsi mun paras kaveri. aluks mentiin rinneautoileen, sieltä jokilaivalle, ulkoilmateatteriin, kiinalaiseen syömään ja lopuks baariin. Eli täydellinen ilta mulle. Mieheni polttarit ei ollu mun mielestä onnistuneet ku en saanu jätkiä tekeen mitään, tai meneen minnekään. Tosikavereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite suunnittelin oman mieheni polttarit ku ei muita suunnittelijoita ollu.
Oli kuulemma tosi mukava ilta.

Mieheni polttarit ei ollu mun mielestä onnistuneet ku en saanu jätkiä tekeen mitään, tai meneen minnekään. Tosikavereita?

Ikävää ettei kaverit hoitaneet hommaansa. Hienoa kuitenkin että itse järkkäsit, niin minäkin tekisin jos oman ukon kaverit paljastuisivat tumpeloiksi [jota eivät onneksi ole, vaan aika kovia suunnittelemaan kaikenlaista tapahtumaa ja kilpailua]. Pääasiahan oli että miehesi mielestä oli tosi mukava ilta, tosin se oli hieman väärän ihmisen ansiosta... :)

Nostetaas wanhaa treadia.
Eli 16.2 perjantaina pitäisi suunnata Pk-seudulta mökin kautta Tampereelle.
Onko tietoa Mansesterin erotiikkabaareista joista saataisiin juhlakalulle privaatti ja muillekin silmänruokaa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom