Polttarikysymyksiä

Tervehdys!!
Järjestelen polttareita ja ajattelin kysyä tieltä täältä, että mistä löytyy Helsingistä (mielellään keskustassa) joku striptease paikka minne voi vaan mennä sisälle ja ostaa sulhaselle esityksen??

Ei ole tarvetta mistään valmiiksi valitulle tytölle, vaan ihan "mikä vaa kelpaa" :) Koska budjetti ei oikein pidä jos esityksestä pitää maksaa 200-250e.

Sitten vielä, tietääkö joku mistä saisi pakettiauton (tilaa 6-8 hlö) vuokralle edullisesti Helsingin suunnalta??

Kiitos tosi paljon!! Kaikki vihjeet otan mielellään vastaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluatte budjetin pienemmäksi, niin ostakaa thai-hieronta. Viekää jäbä sinne pelkästään hierottavaks. Sopikaa hierojan kans etukäteen. Maksakaa noin 50 kybää "käsi-työstöstä"...

Siinä on äijä ihmeissään sen jälkeen. Ja tulee halvemmaksi, kuin stripparit... ;)

Eräs kaveriporukka oli näin tehnyt. Oli kuulemma ollut naama hieman punaisena sen jälkeen...

Pitäisihän Kallionkunkun tietää mistä alan mestat löytyy, eli tietenki Kalliosta. Suosittelen Vaasankatua.

Pitäisihän Kallionkunkun tietää mistä alan mestat löytyy, eli tietenki Kalliosta. Suosittelen Vaasankatua.

Jep, sieltähän niitä kyllä löytyy. Jos totta puhutaan niin olen myös Kalliossa asunut....

Muistatko mikä ton Veronican (taisi olla hänen) strippipaikan nimi on, mikä on Porhaninkadulla ? :)

Kannattaa tosiaan kysyä tulevalta vaimoltakin mielipidettä strippariin yms toimintaan.. Varmasti kiva aloittaa avioliitto tappelulla :)

Joo... Polttareita järjestettäessä kannattaa muistaa ettei enää ole muodissa sikailla, viedä strippiluolaan johonkin privashowhun runkkamaan, eikä varsinkaan thaihierontoihin saamaan käteenvetoa joltain vieraalta akalta. Ainakin jälkimmäisen suurinosa ihmisistä laskee pettämiseksi, ja mitä hääfoorumeita on tullut lueskeltua niin eroa alkaa pukkaamaan jos vaimolta mennään salaa moisia tekemään, tai voipi siinä kaveruussuhteetkin pahasti säröillä jos ollaan huoriin/käsirunkkutapahtumiin tunkemassa, lähinnä niiden sopimattomuuden ja mauttomuuden takia.

[Moniko mies sietäisi sitä että joku äijä hieroo morsiamen öljyllä ja sormettaa ja imee klitan siihen loppuun..., tahi että morsian tunkee tekokullia sisäänsä katsellen privassa mulkkuaan heiluttavaa miesstripparia]...

Normaali strippiesitys on varmaankin ihan ok [tosin mistäs minä tiedän millainen pariskunta on kyseessä, heidän parisuhdesääntönsä voivat olla valtaväestöstä täysin poikkeavat], mutta ongelmana on varmaankin tuo että paikat aukeaa vasta illalla. Sihteeriopiston sivuilta varmasti löytyisi tanssija tilattuna, ja netissä on paljonkin paikkoja joista ihan pelkkää tanssiakin saa tilattua kunhan vaan laittaa sen googlen laulamaan.

Itse voisin suositella lämpimästi seuraavaa paikkaa [eivät tarjoa seksipalveluja]:

http://studio-x.biz

Kannattaa tosiaan kysyä tulevalta vaimoltakin mielipidettä strippariin yms toimintaan.. Varmasti kiva aloittaa avioliitto tappelulla :)

Tuo kannattaa lukaista jos muusta ohjelmasta ei ole vielä varmuutta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22767

Epävarmat ja omistushaluiset naiset voikin sitte unohtaa:) Ketä haluaa naimisiin jonkun omistushaluisen kontrollifriikin kanssa..... Ketä tollaset stripparit satuttaa oikeast.... "Vitun sika!! näit toisen naisen tissin!!" hohhoijaa..

Joo... Polttareita järjestettäessä kannattaa muistaa ettei enää ole muodissa sikailla, viedä strippiluolaan johonkin privashowhun runkkamaan, eikä varsinkaan thaihierontoihin saamaan käteenvetoa joltain vieraalta akalta. Ainakin jälkimmäisen suurinosa ihmisistä laskee pettämiseksi, ja mitä hääfoorumeita on tullut lueskeltua niin eroa alkaa pukkaamaan jos vaimolta mennään salaa moisia tekemään, tai voipi siinä kaveruussuhteetkin pahasti säröillä jos ollaan huoriin/käsirunkkutapahtumiin tunkemassa, lähinnä niiden sopimattomuuden ja mauttomuuden takia.

[Moniko mies sietäisi sitä että joku äijä hieroo morsiamen öljyllä ja sormettaa ja imee klitan siihen loppuun..., tahi että morsian tunkee tekokullia sisäänsä katsellen privassa mulkkuaan heiluttavaa miesstripparia]...

Normaali strippiesitys on varmaankin ihan ok [tosin mistäs minä tiedän millainen pariskunta on kyseessä, heidän parisuhdesääntönsä voivat olla valtaväestöstä täysin poikkeavat], mutta ongelmana on varmaankin tuo että paikat aukeaa vasta illalla. Sihteeriopiston sivuilta varmasti löytyisi tanssija tilattuna, ja netissä on paljonkin paikkoja joista ihan pelkkää tanssiakin saa tilattua kunhan vaan laittaa sen googlen laulamaan.

Itse voisin suositella lämpimästi seuraavaa paikkaa [eivät tarjoa seksipalveluja]:

http://studio-x.biz

Kyl on aikalailla eri juttu verrata sitä, et menee katselemaan sripparia, kun että joku nuolis pimpsaa..... Ei kovin hyvä vertauskuva.. Enkä usko, että sitä ees ketää perus strippariukko tekee....

Kyl on aikalailla eri juttu verrata sitä, et menee katselemaan sripparia, kun että joku nuolis pimpsaa..... Ei kovin hyvä vertauskuva.. Enkä usko, että sitä ees ketää perus strippariukko tekee....

Jep, niin se onkin eri asia, mutta jos luit koko ketjun, tuolla jo ehdotettiin käsityöhön päättyvää thaihierontaa vaihtoehdoksi strippaukselle.

Allekirjoittaneelle on ihan se ja sama, vaikka sulho raahattaisiinkin polttareissaan strippibaariin, eiköhän aikuinen mies ole jo muutenkin nähnyt elämänsä aikana koko joukon tissejä ja pyllyjä (ja pilluja), joten eipä yksi lisää haittaa ainakaan meikäläisen eloa mitenkään.

Strippaus onkin täysin toinen juttu, mutta väliin ehdotettiin myös thaihierontaa 'koko hoidolla' [paikasta riippuen käteenveto ja/tai suihinotto], siksi mainitsin näistä muistakin jutuista.

Itse en ole sitä mieltä että normaalin strippiesityksen seuraamisessa olisi mitään väärää, ei siis minua haittaa, MUTTA naimisiin menevistä naisista suurin osa näyttää tätä vastustavan, jopa eron partaalle asti, joten ihan vinkiksi sanoin että kannattanee keskustella sen tulevan morsiamen kanssakin polttariohjelmasta jos jotain rohkeaa eroottissävytteistä settiä sinne aikoo sotkea, ettei vaan käy niin ettei polttarit olekaan ne 'viimeiset poikamiesbileet' vaan pikemminkin erobileet ja poikamiehenä saa pysyä jatkossakin. Strippaus vielä joillekin menee mutta nämä käteenvedot ja suihinotot thaihieronnassa varmaan 90% laskee pettämiseksi.

Ei oo muodissa? Voi Lolloti lolloti lol lol

Ei oo muodissa? Voi Lolloti lolloti lol lol

Luetko paljonkin erilaisia hääfoorumeita ja olet tietoinen kymmenistä, jopa sadoista miesten-, ja naisten polttareista vuosittain?

Tosiaankin: Tietynlaiset mauttomuudet eivät ole enää 'muodissa' [kantani strippaukseen tuli jo aiemmin esille, ei minua haittaava asia]. Nykyään polttareissa panostetaan eniten elämyksiin, seikkailuun, erikoisuuteen. Hyvään ruokaan, juomaan, tapahtumiin, laatuaikaan ystävien kanssa, eikä vain siihen iänikuiseen vanhanaikaiseen: puetaan sille typerät vaatteet päälle ja pistetään se myymään jotain kaupungilla tai nolaamaan itsensä sekä juotetaan räkäkänniin kiertäen kuppiloita ja ehkä vieden strippipaikkaan.

Todella monet sulhaset ja morsiamet toivovat polttareiltaan jotain muuta, ja tälläistä noin yleisesti pidetään tylsänä ja huonona polttarisettinä.

Tälläinen päätelmä on tullut lukiessa päivittäin ihmisten polttarihaaveista, ja niiden toteutumisesta. Ei siis mikään oma keksintöni tai mielipiteeni.

Anteeksi :offtopic: ja vinkkini: Sinne Studio-X ainakin kannattaa ottaa yhteyttä, hyvä mesta ;)

TÄRKEÄ EDIT: Olivat polttarit sitten minkätyyppiset tahansa, riehakkaat, viinanhuuruiset, huoria ja pettämistä sisältävät, tiukkapipoiset tai urheilulliset, niin tärkeintähän on se että polttarit onnistutaan järjestämään sankarin tyyliin sopiviksi, niin ettei juhlakalu kävele kesken juhlien pois tai niistä jää jotain ikävää hampaankoloon, saati sitten niin että jollain tavalla saadaan avioero aikaan. Eli muistetaan siis kunnioittaa sekä juhlasankaria että hänen puolisoaan: polttareiden tarkoitus on olla mukava ilta hyvien ystävien kesken, juhla jota voi muistella hyvillä mielillä vielä vuosienkin päästä, eikä suinkaan tapahtuma jossa 'kavereilla' on hauskaa sankarin kustannuksella, hänen itsensä ollessa katkera/vittuuntunut/nolostunut jne.

Semmoinenkin juttu muuten kannattaa muistaa, että kaikki miehetkään eivät ole mitenkään ylen innostuneita strippauksesta yms... eli siis kantsii vähän miettiä asiaa myös itse juhlakalun kannalta, ettei käy niin, että sulhasmies kävelee ulos tissibaarista ja jättää hölmistyneen polttariporukan kuin nallin kalliolle ;)

Strippaus onkin täysin toinen juttu, mutta väliin ehdotettiin myös thaihierontaa 'koko hoidolla' [paikasta riippuen käteenveto ja/tai suihinotto], siksi mainitsin näistä muistakin jutuista.

Itse en ole sitä mieltä että normaalin strippiesityksen seuraamisessa olisi mitään väärää, ei siis minua haittaa, MUTTA naimisiin menevistä naisista suurin osa näyttää tätä vastustavan, jopa eron partaalle asti, joten ihan vinkiksi sanoin että kannattanee keskustella sen tulevan morsiamen kanssakin polttariohjelmasta jos jotain rohkeaa eroottissävytteistä settiä sinne aikoo sotkea, ettei vaan käy niin ettei polttarit olekaan ne 'viimeiset poikamiesbileet' vaan pikemminkin erobileet ja poikamiehenä saa pysyä jatkossakin. Strippaus vielä joillekin menee mutta nämä käteenvedot ja suihinotot thaihieronnassa varmaan 90% laskee pettämiseksi.

No ei todellakaan kannata. :D

No ei todellakaan kannata. :D

No, jokainen tekee miten tekee, mutta näin sivusta seuraten ja ihmisten mielipiteitä lukeneena en voi asiaa tarpeeksi painottaa: Hyvin monella morsiamella on tiukkoja rajoja sen ja sen suhteen mitä polttareissa saa tapahtua ja mitä ei [riippuu täysin siitä mitä pariskunta on keskenään sopinut suhteensa rajoiksi], ja kun polttarisankarille juhlien on tarkoitus olla yllätys, ei hän voi itse siitä etukäteen kertoa mikä on soveliasta ja mikä ei.

Kaikkea ei tarvitse tilittää ja lupa-anomuksia lähetellä, mutta selkeästi on käynyt ilmi sellainen asia, että mahdolliset strippaus-thaihieronta-bdsmsessiot ym muut voimakkaasti eroottissävytteiset tapahtumat kannattaa kierrättää morsiamen kautta, jottei polttareissa synny tilannetta jossa sankari joutuu kieltäytymään jostakin ja juhlat osittain menevät pilalle, ihan vain siksi koska se ei heidän suhteessaan ole soveliasta.

Sama pätee toki toisinpäinkin, on paljon asioita joita sulhaset eivät halua morsiamen tekevän polttareissaan, joten siksi tulisi olla aito ystävä ja tahdikas, ja fiksuna selvittää etukäteen se miten illasta jää kaikille hyvä mieli, eikä esim avioeropaperit.

Tottakai polttareissa sikaillaan. Toi "ei oo enää muotia" on ämmien lässytyksiä. :)
:anssi:

Yhden kerran olen ns. erotiikkabaarissa ollut erään kaverin polttareissa (tai muutenkaan) -> :down: Oli surkea esitys kaikin puolin, en mene toiste. Eikä kyllä nappaa sen enempää thait eikä muukaan sikailu. Mun kohdalla voi myös unohtaa änkyräkänniin juottamisen, en suostu.

Mun nähdäkseni hyvät polttarit saadaan aikaan, kun toteutetaan nää:

1) Sulholla/juhlakalulla on hauskat pileet.
2) Muillakin on hauskat pileet.

Jos mulle joskus polttarit järkätään, eikä kavereilleni tule muuta mieleen, kuin kännääminen ja sikailu, ettei sen enempää ole mielikuvitusta hauskanpidon suhteen, niin alan epäillä vahvasti sitä, ovatko he enää tulevaisuudessa kavereitani.

Myöskin saavat kaikki nöyryytysjutut unohtaa saman tien, en suostu. Ihan turha yrittää väkisinkään, koska olen kumminkin porukan vahvin, muahhah. :evil: Noh, luotan siihen, että sen verran fiksuja ja mut hyvin tuntevia jannuja on kyseessä, ettei tarvitse pettyä. Toisaalta pidän aika varmana, ettei mulle järkätä minkäänlaisia polttareita. Tämä siksi, kun alkaa olla kaverit ja ystävät niin pahasti hajallaan ympäriinsä ja siveitä perheenisiä, että tuskinpa heillä on aikaa järkkäillä yhtään mitään.

MissEvilEveltä hyviä postauksia, olen samaa mieltä, vaikken ole yhtään mitään hää- tai polttariaiheisia nettikeskusteluita seurannutkaan. Ja totta helvetissä kannattaa tehdä yhteistyötä polttarien juhlakalun puolison kanssa.

Niin ja tiedän, etten ole yllämainittuine mielipiteineni yksin. Moni muukin mies dissaa nykyään niitä "pakollisia" sikailuja ja änkyräkännäilyjä. Korostan sanaa mies, nippanappa täysikäisistä teineistä en sitten tiedä.

Tarkennan nyt vielä kun ite olen tän keskusten aloittanut.

Eli kyseessä EI OLE MIKÄÄN SIKAILU/PETTÄMISTÄ jne. Tarkoitus on pitää hauskaa, ohjelmassa on paljon mistä sulhanen tykkää ja haluaa tehdä (näin ainakin oletan)

MUTTA, tässä kun poika porukassa mietittiin polttareita niin kaikilla oli se mielessä, että pakko mennä strippipaikkaan, siis ihan vaan katsomaan. Omasta mielestäni paras vaihtoehto olisi striptease ravintola, missä koko polttariporukka katsoo jonkun esityksen. En siis hae mitään private/runkkaus/pettämis sessiota sulhaselle.

Omsta mielestäni sulhasen polttareihin KUULUU strippaus esitys. :)

Jos niitä striptease ravintola paikkoja löytyy Helsingistä (auki päivällä), niin heittäkää lisää ehdotuksia vain!!! Kiitos!!! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom