Poliisit vs Virolainen kanttarellikauppias

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Todella säälittävää tuo poliisin touhu tuossa ja oikein hävettää niiden puolesta.

Taas nähtiin että SIZE DOES MATTER ,poliisitkin pelkää kun vähän isompi ukko on kyseessä.

Nykyään poliisiksikin pääsee kaiken maailman "kynäniskat"/pikkutytöt .

Miten ne poliisit tuntui ennen olevan aina sellaisia ISOJA ukkoja ja nykyään enempi mikkihiiriä,vai johtuuko se vaan siitä että ite oon kasvanut niin isoksi :) .

Meinaakko, että kielimuuri aiheutti tuon:D

Enhän minä mitään sellaista sanonut. Ihmettelen vaan, että jos tyyppi ei selvästi puhu suomea, miksi poliisi puhuu sille suomea?

e. Olisi nyt huutanut edes arska-aksentilla "GIT TAUN!".

Ei jaksais

...mutta pakko kai on. Kyllä sieni-Mart suomea osaa ja poliisikin sen tiesi. Kummasti se Viron vempuloilla aina kielitaito loppuu "When Going gets Tough". Sitten ruvetaan meuhkaamaan "Aii vant mai loijeer"! Kyllä Mart ihan hyvin ymmärsi käskytyksen. Se on sitten eri juttu halusiko ymmärtää vai jatkaa provoa. Näin pari vuotta myöhemmin on pakko todeta: Voi kun meillä olisikin, oikeasti, aiheetonta poliisiväkivaltaa. Olisivat hakanneet tuon virolaisen paskan aivan sinisenmustaksi. Nythän se raukka esittelee muutamaa sinelmää virolaisilla sivuilla. Itse aiheutti järjettömän rumban ja vaaratilanteen sivullisille, rikkoi täysin sivullisten torikauppiaiden kamaa jne. Ja huutaa: "OON SAMURAI". Vi..u Mikä pelle! Ei tajua mitään japokulttuurista tai oikean Samurain kunniakäsityksistä. Siitäkin hyvästä jo olisi pitänyt pieksää aivan risaksi.
Ja se täälläkin pelleksi leimattu, harjan kanssa heilunut punapaitainen mies oli torikauppias, jonka tavaroihin Mart kävi käsiksi. Jätkällä oli sentään munaa puolustaa omaisuuttaan.

Ja selvennyksesi; En ole poliisi, joka puolustaa täällä poliisin toimintaa tuossa tilanteessa.

Olisi homma hoidettu sähköllä alta aikayksikön, nyt ymmärrättävistä syistä homma meni vähän pidemmän kaavan mukaan. Kaveri kuitenkin n 190, 100+,ja kiukkunen kun perkele.

Luutamiehelle pitäisi perustaa fanisivu!

Pidin erityisesti taktiikasta jossa luutamies työnsi luutaa kohti virolaisen päätä, osoittaen luudalla kun aseella.

Todella säälittävää tuo poliisin touhu tuossa ja oikein hävettää niiden puolesta.

Taas nähtiin että SIZE DOES MATTER ,poliisitkin pelkää kun vähän isompi ukko on kyseessä.

Nykyään poliisiksikin pääsee kaiken maailman "kynäniskat"/pikkutytöt .

Miten ne poliisit tuntui ennen olevan aina sellaisia ISOJA ukkoja ja nykyään enempi mikkihiiriä,vai johtuuko se vaan siitä että ite oon kasvanut niin isoksi :) .
Hävettävää, miksi??
Asiakas esitti asiansa/toiveensa, niin poliisi oli sen saanut toteutettua alle 4min:D
Monellako palvelualalla saat asiat hoidettua 5min;)

Onko kenelläkään tietoa, mitä tuo kanttarellirambo on tehnyt viimeiset puolitoista vuotta, mitä tuosta mylläkästä on aikaa? Onko mainintaa esim facebookissa? Onkohan se vaan istunu pimeässä kämpässä hautoen kostoa koko Suomelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kenelläkään tietoa, mitä tuo kanttarellirambo on tehnyt viimeiset puolitoista vuotta, mitä tuosta mylläkästä on aikaa? Onko mainintaa esim facebookissa? Onkohan se vaan istunu pimeässä kämpässä hautoen kostoa koko Suomelle.

Pitki kysymäni juuri samaa. Kelailin sen FB-seinää alas aika pitkälle ja mun mielestä tää mesoominen tästä tapahtumasta alko vasta muutama kuukausi sitten. Mikä lie post-traumaattinen psykoosi lyönyt päälle.

Mä oon sen kanssa yhtä mieltä kun se puhuu noista eestiläisistä naisista, että ne on "beautyfuk". :lol2:

Kuule, olen ihan henkilökohtaisesti, onneksi ohimennen, tavannut tämän olkikuukkelin Tallinnassa, Postmees-lehden tilaisuudessa neljä vuotta sitten

Aah, no sittenhän poliisin täytyi tietää että mies kyllä puhuu suomea.

No ei helvetti, pitääkö edelleenkin poliisin alkaa luetella kaikilla mahdollisilla kielillä riehujalle asiansa? :D Vielä viittomakieltä? Jos sattuu olemaan kuuro? Eihän poliisit voineet tietää, jos hän olisi!

Hävettävää, miksi??
Asiakas esitti asiansa/toiveensa, niin poliisi oli sen saanut toteutettua alle 4min:D
Monellako palvelualalla saat asiat hoidettua 5min;)

No eikö 4 poliisia olisi vaan voinut mennä heti mieheen kiinni ja laittaa rautoihin,nyt siinä käyvät jokainen vuorollaan vähän jollain tikulla napauttelemassa ja sit juoksee karkuun...

Jos ei 4 poliisia uskolla/saa yhtä miestä rautoihin heti niin ovat kyllä väärällä alalla.

No ei helvetti, pitääkö edelleenkin poliisin alkaa luetella kaikilla mahdollisilla kielillä riehujalle asiansa? :D Vielä viittomakieltä? Jos sattuu olemaan kuuro? Eihän poliisit voineet tietää, jos hän olisi!

Kyllä, ehdottomasti kaikilla mahdollisilla kielillä. Itse kun alan riehumaan, vaadin että minulle asia kerrotaan latinaksi.

No eikö 4 poliisia olisi vaan voinut mennä heti mieheen kiinni ja laittaa rautoihin,nyt siinä käyvät jokainen vuorollaan vähän jollain tikulla napauttelemassa ja sit juoksee karkuun...

Jos ei 4 poliisia uskolla/saa yhtä miestä rautoihin heti niin ovat kyllä väärällä alalla.
Jos nyt viisastellaan, niin aluksi oli 2 poliisia ja siinä n 1min loppuhuipentumassa oli sitten 4 poliisia päällä;)

Helppo se on toisten työtä arvostella!
Luultavastin moni tekisi sunkin hommat huomattavastin paremmin ja ennenkaikkea nopeammin;)

Back
Ylös Bottom