:wtf: Kuinka hitossa mä unohdin ton heti, kun olin sun postin lukenu?? Puusilmä, mikä puusilmä:dance:Katotaas onnistuinko tässä..
Mistä oot muuten tommosen tiedon saanut, että 70 olis kutsuttu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf: Kuinka hitossa mä unohdin ton heti, kun olin sun postin lukenu?? Puusilmä, mikä puusilmä:dance:Katotaas onnistuinko tässä..

Kiitän! Tuskin rahkeellisia rannalle jätetäänkään, mutta yhtään sellaista jolla pisteet ei riitä, ei kurssille oteta vain sen takia, että saataisiin lisää väkeä kouluun. Näin ei tietenkään pitäisi myöskään tehdä, älkää käsittäkö väärin.Poliisikoulun mies sanoi ryhmätehtävän alussa, että sisään otetaan noin 30-35-40, riippuen kuinka monella pisteet riittää.....
Mistä oot muuten tommosen tiedon saanut, että 70 olis kutsuttu?
Onkos kukaan päässyt sisälle vajaalla koulutuksella?
Tai onko mitään tietoa kuinka monta vuotta työelämässä pitää olla, että lasketaan?
Itsellä muutaman vuoden päästä olisi tarkoitus hakea, mutta ammattikoulun keskeytin vajaa vuoden jälkeen ja työelämässä on oltu jokunen vuosi. Arvon tässä, pitäisikö joku aikuislukio tms käydä..
Toivottavasti olisi vaan huhupuhetta!Hakijan pitää olla suorittanut ammatillinen perustutkinto, lukion oppimäärä tai olla kirjoittanut. Mutta poliisikoulun sivuilla lukee myös näin: "vaatimuksesta voidaan poiketa myös, jos hakija on peruskoulun tai keskikoulun jälkeen suorittanut osittain koulutusvaatimuksen täyttävän koulutuksen ja lisäksi hänellä on muuta koulutusta ja usean vuoden työkokemus." Eli voitaiskohan tätä soveltaa sinun tapauksessasi? Helpommalla kuitenkin pääset, kun otat yhteyttä valintayksikköön niin kyllä ne kertoo.
Mitenkä pääsee moottoripyöräpoliisiksi? Haetaanko mp:ksi perustutkinnon jälkeen vanhemman konstaapelin virassa? Millaisia vaatimuksia?
Kyllä ne vikana päivänä on tullu kymmenenkin kilometrin päähän koulusta. Eli jos huomenna loota ammottaa tyhjyyttään, niin ei vielä kannata mennä vintille kaihoisasti kurkihirttä ihmettelemään...
Olipa hyvä ku sanoit, ei nimittäin olis kaukana jos kirjettä ei näy :D