Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ne sinne ota ketään ketä ei ylitä minimipistemäärää...
Eli tästä hakujaksosta ei ole yhtään helpompi päästä sisään:worship:

Todella ikävä todeta tällainen asia, mutta ei ne pakota niitä kursseja täyteen. Ne myös jättää tilaa sellaisille henkilöille, jotka ovat varasijalla, rajavartioille jotka tulevat täydentämään koulutustaan sekä opiskelijoille, jotka ovat joutuneet jättämään leikin vähäksi aikaa kesken (esim. loukkaantumisen takia, omalla kursilla 1 sellainen opiskelija).

Oma kurssi kun alkoi oli opiskelijoita 42 kun tilaa olisi ollut 48 opiskelijalle.
132?

Niin siis mitenkäs, kirjeen odottelijat, onko kirjettä kuulunu??!! Täällä ollaan heittämässä jo kirvestä syvälle kaivoon.. Kenenkään aika ei kulu niiiiiiin hitaasti kuin odottajan... kävin tänään kahdesti ratsaamassa postilaatikon.. ei auttanu.
Mites ne jotka on kouluun päässy, tuliko kutsu terveystarkastukseen miten viimetipassa? tuntuupa vaan että ois tullu jo jos ois tullakseen. Hullux tuloo :hyper:

Teistä kukaan ei pääse poliisikouluun tästä hausta... näin se vaan on. odottakaas kirjeitänne

Juu ketään ei pääse... Ei tarpeeksi päteviä hakijoita!

Hitto kun oisin tajunnu aikasemmin että täällä muutkin kamppailee samojen odotusten äärellä... oot oikeesti kiva tyttö, pelastit mun päivän. Olin ihan varma että ne ois tullu jo.
Tää on mun toka kerta.. jep, siis odotellaan. Tsemppiä itse kenellekin.

JEEJEEJEE!!!! :hyper:

"Kutsumme sinut poliisikokelaiden valintaan kuuluvaan terveystarkastukseen.. jne..." :hyvä:

Ai, että nyt jännitykset laukes. Eikös tää merkkaa jo periaatteessa sitä, että on päässyt kouluun, jos nyt on terve eikä käytä huumeita? :)

Astma?

Heips! Tietääkö kukaan, voiko astma olla este poliisikouluun pääsylle?
Entä minkälaisia tehtäviä toisena pääsykoepäivänä on odotettavissa?

Jeesh, samoilla mennään kuin Targetti. Hieman jopa vaikutti yökin pitkälle, kun odotteli innolla, jopa kauhulla. Kerkesin varata ajankin jo.
Kaamee flunssa ym. :urjo: ja par buranaa oon naukkaillu, että kykenee töihin ja kysyin sitten vaikuttaako mitenkään huumetsydeemiin ja sanoivat että eipä vaikuta, kun kuitenkin listataan ylös mitä esim. särkylääkkeitä on ottanu, että ei "näytä huumetestissä väärin". Tiedoksi, jos sattumoisin jollain muulla ko. tilanne.
Olo on intoa täynnä ku ilmapallo, mutta mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma..:D

voih :( Eipä näkyny kirjettä tänään eli kyllä se tais sitte olla tässä vai asuuko kirjeen
tänään saaneet likellä tamperetta? Onko siis toivo menetetty?

Itse asun Kuopion suuntimilla. Kun aikasempia juttuja lukee, niin voi hyvinkin olla että kutsut tulee eripäivinä.. Vielä on päivä aikaa.. ja postikin osaa mokailla..
Pidän peukkuja pystyssä..:thumbs:

En muista koskaan olleeni näin onnellinen nähdessäni pinon laskuja oven välissä - posteljoonin mukaan oli tarttunut myös normaalia suurempi kirjekuori jostain Tampereelta!? :kippis1:

Back
Ylös Bottom