Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Juuh, toivottavasti ei tule kakusta pannukakkua...
Raastavaa odotusta sit ens viikko, onnea matkaan vaan kaikille. :)
Näin positiivisella asenteella kun olaan liikeenteessä ni ollaan koko porukka sit samalla kurssilla... :hyper: (tai sit ei ketään :itku: )

Olishan se kova juttu jos kaikki päästäis! :) Odottelu on perseestä ja syvältä :evil: ! On kiva ens odotella täällä ja miettiä asioita 1000000 kertaa läpi,kun sitten saa kirjeen käteen niin pulssi on varmaan katossa! :rolleyes:

finfighter sanoi:
Olishan se kova juttu jos kaikki päästäis! :) Odottelu on perseestä ja syvältä :evil: ! On kiva ens odotella täällä ja miettiä asioita 1000000 kertaa läpi,kun sitten saa kirjeen käteen niin pulssi on varmaan katossa! :rolleyes:

Niinpä...jos ees mitn kirjettä tulee..kaiketi tulee vaan jatkoon päässeille?

hms81 sanoi:
Niinpä...jos ees mitn kirjettä tulee..kaiketi tulee vaan jatkoon päässeille?

Juu, se kirje tulee vain jatkoon pääseville. Sitten kesäkuussa tulee se kirje myös niille, jotka eivät III-vaiheeseen pääse ja siinä näkyvät myös saadut pisteet.

ODOTUS ON SYVÄLTÄ!

On tullu käytyä mielessä koko prosessi ainakin miljoona kertaa ja joka kerta sieltä pomppaa esille ne virheet mitä on (luultavasti) tehnyt...

McKnight sanoi:
Juu, se kirje tulee vain jatkoon pääseville. Sitten kesäkuussa tulee se kirje myös niille, jotka eivät III-vaiheeseen pääse ja siinä näkyvät myös saadut pisteet.

ODOTUS ON SYVÄLTÄ!

On tullu käytyä mielessä koko prosessi ainakin miljoona kertaa ja joka kerta sieltä pomppaa esille ne virheet mitä on (luultavasti) tehnyt...

Mullakin sama juttu. Välillä tuntuu, et hyvinhän se haastattelu meni... Ja sit sieltä pomppaa se ISO VIRHE....:wall: Ja ne parhaat kommentit mitkä ois pitäny tulla haastattelussa, ni tuleekin mieleen vasta näin jälkikäteen....:itku:

hms81 sanoi:
Mullakin sama juttu. Välillä tuntuu, et hyvinhän se haastattelu meni... Ja sit sieltä pomppaa se ISO VIRHE....:wall: Ja ne parhaat kommentit mitkä ois pitäny tulla haastattelussa, ni tuleekin mieleen vasta näin jälkikäteen....:itku:
Sama. Aluksi tuntui että meni hyvin, mutta nyt kun on kelannut haastattelua läpi, niin tulee mieleen pieniä virheitä ja yhä enemmän rupean epäilemään sisäänpääsyä. No keskiviikkona nähdään...en muuten koskaan ole odottanut keskiviikkoa näin paljon elämässäni =)

Irish Knight sanoi:
Sama. Aluksi tuntui että meni hyvin, mutta nyt kun on kelannut haastattelua läpi, niin tulee mieleen pieniä virheitä ja yhä enemmän rupean epäilemään sisäänpääsyä. No keskiviikkona nähdään...en muuten koskaan ole odottanut keskiviikkoa näin paljon elämässäni =)

Musta taas tuntuu, että ei tarttis koko keskiviikkoa tulla...heh, ei pety sit liikaa...;) Tuli kyl mieleen, että jos ne laittaa mahd. kirjeet postiin maanantaina, ni eiköhän se jo tiistaina ole perillä... Sama oli 2. vaiheen kirjeen kaa..tuli päivää aijemmin...:rolleyes:

Porukka on ihan täpinöissä... :hyper: :hyper: :hyper:

No ei se elämä tähän lopu, vaikkei sinne kouluun pääsekään. Lähinnä odotan vain sitä helpotusta (oli se sitten kumpi vain) joka päättää tämän suhteellisen raskaan ja raastavan prosessin.

Olenpa sekaisin...niin se kirje tulee tosiaan vain hyville kavereille!:rolleyes:
Vähänkö mä riehun jos postilaatikko on tyhjä keskiviikkona! :curs:
No niinkuin McKnight sanoi niin sitä helpotusta mäkin odottelen!Jos ei kirjettä tule niin sitten ensikerralla olen VARMASTI paremmassa iskussa! :rock:

No juuh, onpa tästä ainakin opittu jos homma kusee, tietää ensi kerralla mitä korjata... Kyllä taitaa keskiviikkona olla jännitystä ilmassa kun avaa postilaatikon, ja voi postilaatikko parkaa jos se on tyhjä, tai sisältää pelkkiä laskuja... :D :rock:

Mulla on varmaan laatikko täynnä mainoksia ja torni lehtiä!!!:jahas:
Sitten vielä kun on tätä vapaata koko alku viikko!! Kyttään postia joka päivä,kun lapussa luki viimeistään Ke saapuu kutsu lekurille....

No niin huomenna vois olla jo kirje laatikossa!:rolleyes:
Jos ei huomenna tuu niin sitte keskiviikkona,mutta niinkuin joku totesi niin mahdollisesti jo huomenissa. :thumbs:

Kuulin just,että tänään oli saannu pari tyyppiä kutsun lääkärintarkastukseen.Ne oli ollu jo muutaman päivää aikaisemmin 2.vaiheessa mitä mä olin.

SE ON SIINÄ!!!!!!! :rock: :rock: :rock: :rock:

Kutsu tuli terveystarkastukseen ja olen vetänyt täällä kämpässä sellaista riverdanceä vartin ettei mitään rajaa. :hyper:

Nyt kyllä pitää uhrata joku laama tuossa partsilla jollekin jumalalle, niin suuri ihme tämä kyllä minun kohdallani on. :worship:

Ei tullu tännepäin mitään kirjettä!SE ON SIINÄ :curs: !!! No onnea kaikille sisään päässeille :thumbs: ! Enpä tiiä haenko uudestaan...ei ainakaan nyt motivaatiota ole....

finfighter sanoi:
Ei tullu tännepäin mitään kirjettä!SE ON SIINÄ :curs: !!! No onnea kaikille sisään päässeille :thumbs: ! Enpä tiiä haenko uudestaan...ei ainakaan nyt motivaatiota ole....

Kannattaa melkeinpä soittaa koululle ja kysyä, että missä mennään. Voihan olla, että olet varasijalla tai sitten kirjeesi saapuu vasta huomenna.

McKnight sanoi:
Kannattaa melkeinpä soittaa koululle ja kysyä, että missä mennään. Voihan olla, että olet varasijalla tai sitten kirjeesi saapuu vasta huomenna.
No kyllä mä odottelen ihan rauhassa vaan.Kyllä mä kirjeen saan(viimeistään kesäkuussa):rolleyes: .Aina ei voi voittaa.Aika tyhjä olo ja kun miettii sitä rumbaa ,minkä pitäis uudestaan käydä :itku: !Nyt lähden pieksemään säkkiä ja nostamaan punttia.Onnea vielä kerran sulle McKnight!:worship: :thumbs:

Tännekin napsahti kirje postiluukusta, ja täytyy sanoa että aika iloiset on fiilikset! Onnittelut kaikille jotka päästiin, koulussa nähdään.:5:

Back
Ylös Bottom