normi, kyllä vaan 1980-l sokerina pohjalla! Haetko kanssa vai? Vai ookkosta jo hakenu?
Kuinkas vanha setä se Aapina oikein on? Alkaa melkein pelottamaan, ei vaan :D [huvittavaa että juuri viime viikolla harkoissa lasta sattu ja itsevarmana ohjaajana menin puhaltamaan ja kysyin että auttoko niin se sano että ei, olin ihan :wtf: voin mä virtuaalisesti puhaltaa toivottavasti auttaa paremmin ku sitä lasta..]
Mietin vaan että pitäiskö mun nyt löytää tapa jolla pienentäisin hauistani, jos se onkin se mikä koituu ongelmaksi? ;)
70% painosta ylätaljassa vastaotteella, siinä on si tekemistä jos painaa 45 kiloa! Kyllä tarttis naisillakin olla joku määrätty paino. Ihan persiistä sanon minä. Miehillä 100 ja naisella voi olla 35 kiloo.
sanokais te jokka tiiätte et onks siellä oikeesti hakemassa tollasia jokka tuuli vie mukanaan? ja pääseeks ne kouluun? jaa nii niist tulee niitä csi typyjä... (jos täälä on joku tollane nii kerro kui oot pärjänny)
vitsi mua ärsyttää muute jos ei oteta takasi lentokuperkeikkaa. oliks siinä muuten rima kanssa metrin vai oliks ollenkaan? siis sillo ku oli jos oli.
![]()
miks tääl on hymiö jolla lukee kyltissä konsta?
Haen armeijan jälkeen p-kouluun . Kannattaa hankkia vähän "massaa" ja naisenkin on hyvä nostella välillä vähän raskaampiakin painoja ettei tule sitten yllätystä siellä testeissä. Kai ne ihan hyvällä katsoo jos naisellakin on vähän habaa. Ja jos sä oot håt niin kaippa ne sut ottaa sinne automaattisesti ....en pahemmin ole rumia naispoliiseja nähnyt :D
no ehkä tajusin sun juttus väärin, tälläinen epä :wanha: kun olen... tyhmä ja kokematon.