Poliisidokumentti: Sen edestään löytää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
se vaaleatukkainen poliisi siinä alussa on aika jykevää kaliberia. noihin kuvaus aikoihin painoa n,125kg ja pituutta 201cm :D. hauis vaatimattomat 53cm pumpissa :lol2:

nykyään laihemmassa kunnossa, mutta täytyy saNoa että siinä on paksu kätisin naturaali mitä olen koskaan nähnyt. senttejä paljon ja hauis kunnon pallon mallinen. terveisiä vaan jos kyseinen herra sattuu itse lukeen tätä:)

Itte kattelin siinä alussa, että onpas helvetin iso poliisi. Mitoista päätellen kuva ei juuri valehdellut.

Omasta mielestäni dokkari oli ok, ei mitään jenkkipaskaa. Mutta musiikki kyllä kävi ajoittain hermoille.

Tää vetää ihan väkisin hiljaiseksi. Kun se pikkupoika opastaa kotia kohti niin saa kattella tapetteja ettei silmät kostu.

Oikeasti näitä voisi katsoa kyllä muistakin kaupungeista vaikka en tiedä miten hermot kestäis ees kattoa...

:worship: Isot rispektit :worship:

Ajattelin aivan samoin katsoessani ja miten fiksu "pikkujätkä" viisivuotiaaksi.:thumbs:

Tää vetää ihan väkisin hiljaiseksi. Kun se pikkupoika opastaa kotia kohti niin saa kattella tapetteja ettei silmät kostu.

Oikeasti näitä voisi katsoa kyllä muistakin kaupungeista vaikka en tiedä miten hermot kestäis ees kattoa...

:worship: Isot rispektit :worship:

Saiko joku selville, miksi oli tuo pikkupoika lähteny kotoa. Oliko siellä perheen isä alkanu riehumaan, vai käsitinkö oikein, että ne etsi jotain alaikästä sälliä tästä hyvästä.

Mulle jäi käsitys pojan juosseen riehuvaa isäänsä, pojan äidin nykyistä ex miestä, karkuun kun oli alkanut riehua uudessa kodissa.

Vähänkö mun kävi sääliksi sitä poikaa..

Oli hyvä dokkari. Kertoo paljon yhteiskunnan tilasta kun poliisit joutuvat leikkimään noiden vakkariasiakkaiden lapsenvahtia, vaikka oikea paikka heille olisi päihde/mielenterveyshuolto.

Ajattelin aivan samoin katsoessani ja miten fiksu "pikkujätkä" viisivuotiaaksi.:thumbs:

En voi mitään... Katsoin tuon myös silloin kun se ensin tuli tv:stä ja nyt katsoessani alkoi heti mennä kylmät väreet kun tuli se mies selittämään vanhoista vaatteista.
Ei kovin helposta tilanteesta juniori varmaan oo lähtenyt mutta noin reippaasti juttelee poliisisetien kanssa.

Vastustan väkivaltaa mutta antakaa mulle 10 minuuttia sen äijän kanssa niin en ole ainut kellä silmät on kostuneet :curs: :wall:

Oli kyllä aika sulonen pikkupoika siinä ja jutuista päätellen aika paljon joutunut näkemään tuohon ikään mennessä, valitettavasti.

Mä ymmärsin, että siinä oli kyse jostain uusioperheestä ja sen muijan poika oli käynyt riehumaan siellä asunnossa. Tuon pikkupojan isä oli jossain ryyppäämässä tai kuten se poitsu sanoi niin viinakaupassa. Sitten se riehuja oli lähtenyt autoilemaan jonnekin vaikka ei ollut ikää/korttia. Sen pikkupojan äitihän asui vantaalla.

Vastustan väkivaltaa mutta antakaa mulle 10 minuuttia sen äijän kanssa niin en ole ainut kellä silmät on kostuneet :curs: :wall:

:offtopic:
Eipä tuossa välttämättä ollut mitään "normaalista" poikkeavasta kysymys. Tilannehan saattoi mennä vaikka seuraavasti:
(Uusio)perheen isä oli lähtenyt kavereidensa kanssa baariin, pikkupojan mielestä viinakauppaan. Perheen murkkuikäinen oli kilahtanut jostain asiasta, paiskonut tavaroita, huoritellut mutsiaan ja lähtenyt autolla luvatta kaupungille. Vesseli oli sitten tätä säikähtänyt ja ottanut ritolat.

Eli ei tuossa nyt välttämättä mistään alkkisperheestä (mikä pitäisi saunan taakse viedä) ollut kysymys. Tottahan se nyt silti on että se pikkunen oli aika äijä kun se niille poliiseille jutteli!

Itse dokumentista: Loistava dokkari, ainut mitä jäi kaipaamaan oli ruumiskeikka ja sen aiheuttamat tunteet (koska se kuitenkin on arkipäivää poliisin työssä).

:offtopic:
Eipä tuossa välttämättä ollut mitään "normaalista" poikkeavasta kysymys. Tilannehan saattoi mennä vaikka seuraavasti:
(Uusio)perheen isä oli lähtenyt kavereidensa kanssa baariin, pikkupojan mielestä viinakauppaan. Perheen murkkuikäinen oli kilahtanut jostain asiasta, paiskonut tavaroita, huoritellut mutsiaan ja lähtenyt autolla luvatta kaupungille. Vesseli oli sitten tätä säikähtänyt ja ottanut ritolat.

Mahdollista, paljon mahdollista. Mutta voipi olla ettei se sitten noinkaan mennyt. Sanottakoon tuo vaikka sitten yleisesti niistä tapauksista kun niitä lapsia tehdään milloin vaan kenen kanssa vaan. Lapsi ei kuitenkaan saa päättää haluaako se syntyä maailmaan siihen perheeseen johon se syntyy.

Jos aikuiset ihmiset pilaavat oman elämänsä niin se on valitettavaa, jos pilaavat lapsen elämän niin se on järkyttävää.
Kuitenkin olen aina ollut ja tulen olemaan sitä mieltä että, elämä on täynnä valintoja, ei ole pakko tehdä niitä huonoja.

Lapset ja alkoholi sopii niin hemmetin huonosti yhteen. Vaikka voi tosiaan olla, ettei tuossa ole ollut kovin kummallista tapahtumaa edellä (epäilen kyllä) mutta oliko katoamista edes ilmoitettu? Oliko tehty yhtään mitään? Miksei iskä ollut kotona baarista kun tällainen tilanne?
Pistää vihaksi... Sry

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Missä vaiheessa sellainen 5v ihanan pikkutenava sitten muuttuu tuon ohjelman immoseksi? Eli se höpöhöpö-kaveri joka vietiin maijalla pois "kotibileistä" kun telkkarikin oli rikki ja 8 äijää tappeli? Poliisihan sanoi että sekin jäi orvoksi joskus alle 10v vanhana.

Justiin tuli telkkarista dokumentti New Yorkin metroista. Aivan eri meininki siellä. Suomessa poliisi meni kämppään, jutteli ja sitten suostuteltiin kaveri maijaan. Jenkeissä kolme poliisia rynnäköi taskuvarkaan. Yksi pisti 9mm poskeen ja toinen painoi polvella selästä maahan. Onneksi suomessa ei vielä ole ollut tarvetta ihan noin koviin rutiiniotteisiin. Tosin venäläisessä vastaavassa dokkarissa pidätys alkaa siitä kun kaksi poliisia antaa kengänpohjaa takaapäin yllätysmomentilla ja asiakas raudoitetaan vasta kun joku seisoo sen naaman päällä :D Asiakkaan ei tarvi edes kävellä, kun miliisi ystävällisesti vetää päästä maijan takalaariin.

Oli muuten perkeleen hyvännäköinen se tyttöpoliisi.

Jumaliste. Pitäisköhän kyttäillä että koska se liikkuu lähistöllä ja soittaa sitten poliisi paikalle. Shamppanja jäämurskaämpäriin ja menisi sohvalle odottamaan pantteristringeissä. Ruusu hampaissa.

"Jumalauta! Soitaks sä saatana......poliisin avaan sun SHAMPPANJA pullon?!"
"Juu, grrrr...." :haart:

Oli se alkukin aika shokeeraava, kun poliisikoululla joku luennoi verisestä lapsesta jota oli käytetty huoneen seinien maalaamiseen...

Hyvä leffa oli näin toisellakin katsomiskerralla.

Oli se alkukin aika shokeeraava, kun poliisikoululla joku luennoi verisestä lapsesta jota oli käytetty huoneen seinien maalaamiseen...

Hyvä leffa oli näin toisellakin katsomiskerralla.

Minä kun en prkl vieläkään nähnyt sitä alkua. Aikataulupoliittisista syistä johtuen. Mitä siitä kuulin niin oli :urjo:

Sairasta sanon minä. Ja näitä tapahtuu paljon joka puolella...

Missäs katsoit? kiinnostaisi nähdä, mutta pikaisella googlettamisella ei tuntunut löytyvän mistään...

Suositut

Back
Ylös Bottom