- Ikä
- 43
KIINNOSTAA tuo dokkari, tuleeko dvd:lle?? Saahan tuota työtä haukkua,mutta samaa se ei tosiaankaan ole päivästä toiseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen toiminut poliisina noin neljä vuotta ja voin sanoa, että dokkari antoi hyvinkin realistisen kuvan järjestyspoliisin työstä. Aloitin Helsingissä ja Vantaalla ja nykyään olen juuri Salon kokoisessa kihlakunnassa Länsi-Suomen rannikolla. Sitä se poliisin arki tosiaan on: kännisten psykologi, äiti/isä ja kotiportsari. Päästessäni kouluun, minulla ei ollut juurikaan tietoa mitä työ tulee pitämään sisällään. Sen haluan sanoa, että parisuhteen tulisi tässä hommassa olla kunnossa. Töissä saa kinata ja riidellä ihan tarpeeksi!trebla sanoi:Enpä oo pitkään aikaan noin mielenkiinnolla tapittanut telkkua. Hieman uutta näkökulmaa sai poliisin töistä ja etenkin niiden henkisestä puolesta. Paha olo tuli jossain kohdissa.. eli enpä taitaisi sopia poliisiksi itse.
Elmukelmu sanoi:Oli kyllä joo pitkästä aikaa ihan oikeasti mielenkiintoinen ohjelma! Katkeruuteni poliisikoulun pääsykoevaatimuksiin kasvoi entisestään! HAISTATAN V*TUT NIILLE JOTKA NE SÄÄNNÖT ON LAATINEET!
PikkuT sanoi:Olipa ihan realistinen dokkari. Ei turhaa hehkuttamista, vaan asiat esitettiin niin kuin ne on. Siinäpä olisi kouluun pyrkiville sopivaa materiaalia katsottavaksi CSI:n sijaan...
Kiitos samoin!natural79 sanoi:Rauhallista Joulua kaikille!
reino sanoi:Mielenkiintoista dokumentissa oli nähdä, miten erilaisia persoonia Salonkin kokoiseen laitokseen mahtui. Oli natsipoliisi....
piis, rauha... Älä takerru sanavalintaan.Battle sanoi:Miten niin natsipoliisi?
natural79 sanoi:Itse olen toiminut poliisina noin neljä vuotta ja voin sanoa, että dokkari antoi hyvinkin realistisen kuvan järjestyspoliisin työstä. Aloitin Helsingissä ja Vantaalla ja nykyään olen juuri Salon kokoisessa kihlakunnassa Länsi-Suomen rannikolla. Sitä se poliisin arki tosiaan on: kännisten psykologi, äiti/isä ja kotiportsari. Päästessäni kouluun, minulla ei ollut juurikaan tietoa mitä työ tulee pitämään sisällään. Sen haluan sanoa, että parisuhteen tulisi tässä hommassa olla kunnossa. Töissä saa kinata ja riidellä ihan tarpeeksi!
Kaikkea tulee nähtyä, mistä muut ihmiset eivät tiedä välttämättä mitään ja paha olo se tulee mullekin, mutta asioista pitää puhua ja huumoria tulee käyttää.. paljon!
Rauhallista Joulua kaikille!
Tää vetää ihan väkisin hiljaiseksi. Kun se pikkupoika opastaa kotia kohti niin saa kattella tapetteja ettei silmät kostu.
Oikeasti näitä voisi katsoa kyllä muistakin kaupungeista vaikka en tiedä miten hermot kestäis ees kattoa...
Isot rispektit