Poliisidokumentti: Sen edestään löytää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
trebla sanoi:
Enpä oo pitkään aikaan noin mielenkiinnolla tapittanut telkkua. Hieman uutta näkökulmaa sai poliisin töistä ja etenkin niiden henkisestä puolesta. Paha olo tuli jossain kohdissa.. eli enpä taitaisi sopia poliisiksi itse.
Itse olen toiminut poliisina noin neljä vuotta ja voin sanoa, että dokkari antoi hyvinkin realistisen kuvan järjestyspoliisin työstä. Aloitin Helsingissä ja Vantaalla ja nykyään olen juuri Salon kokoisessa kihlakunnassa Länsi-Suomen rannikolla. Sitä se poliisin arki tosiaan on: kännisten psykologi, äiti/isä ja kotiportsari. Päästessäni kouluun, minulla ei ollut juurikaan tietoa mitä työ tulee pitämään sisällään. Sen haluan sanoa, että parisuhteen tulisi tässä hommassa olla kunnossa. Töissä saa kinata ja riidellä ihan tarpeeksi! :)

Kaikkea tulee nähtyä, mistä muut ihmiset eivät tiedä välttämättä mitään ja paha olo se tulee mullekin, mutta asioista pitää puhua ja huumoria tulee käyttää.. paljon!

Rauhallista Joulua kaikille!

Elmukelmu sanoi:
Oli kyllä joo pitkästä aikaa ihan oikeasti mielenkiintoinen ohjelma! Katkeruuteni poliisikoulun pääsykoevaatimuksiin kasvoi entisestään! HAISTATAN V*TUT NIILLE JOTKA NE SÄÄNNÖT ON LAATINEET!

Mikäs niissä pääsykokeissa niin kismittää?

PikkuT sanoi:
Olipa ihan realistinen dokkari. Ei turhaa hehkuttamista, vaan asiat esitettiin niin kuin ne on. Siinäpä olisi kouluun pyrkiville sopivaa materiaalia katsottavaksi CSI:n sijaan...

nimenomaan.. :rock:

ps. itse olen hakenut tässä jaksossa poliisikouluun.. :thumbs:

Dokumentti oli todella mielenkiintoinen ja asiallinen. Herätti todellakin ajattelemaan, miten sekaisin ihmiset ovat. Erityisesti se luennolla kerrottu esimerkki nosti kyllä palan kurkkuun. Iso käsi kaikille poliiseille, kiitos että jaksatte!

natural79 sanoi:
Kiitos samoin!

Tulethan sitten käymään, kun Pukki on jakanut lahjat? Soitellaan siitä sitten vaikka tarkemmin. :D

Mielenkiintoista dokumentissa oli nähdä, miten erilaisia persoonia Salonkin kokoiseen laitokseen mahtui. Oli natsipoliisi, vanha jäärä ja moderni lähes lällypollari. Kaikki tekivät työtä vahvasti oman persoonansa kautta mutta hyvinkin eri tavalla.

Raskasta hommaa varmasti. Pitäisi olla vähän psykologin vikaa, mutta samalla kuitenkin ennen kaikkea pitää oma päänsä kunnossa. Siinä kun painat vuorotyötä muutaman vuoden niin kyllä alkaa tuntumaan.

reino sanoi:
Mielenkiintoista dokumentissa oli nähdä, miten erilaisia persoonia Salonkin kokoiseen laitokseen mahtui. Oli natsipoliisi....

Miten niin natsipoliisi?

Battle sanoi:
Miten niin natsipoliisi?
piis, rauha... Älä takerru sanavalintaan.

Editoidaan: perinteistä hippikäsitystä ("jeparit on sikoja") edustava mörkömöykky. Tai jotain.

Juttuni idea oli siis se, että persoonaltaan hyvinkin erilaiset ihmiset voivat tehdä ko. duunia laittaen oman persoonallisuutensa peliin ja erilaisuudestaan huolimatta tehdä hyvää työtä.

natural79 sanoi:
Itse olen toiminut poliisina noin neljä vuotta ja voin sanoa, että dokkari antoi hyvinkin realistisen kuvan järjestyspoliisin työstä. Aloitin Helsingissä ja Vantaalla ja nykyään olen juuri Salon kokoisessa kihlakunnassa Länsi-Suomen rannikolla. Sitä se poliisin arki tosiaan on: kännisten psykologi, äiti/isä ja kotiportsari. Päästessäni kouluun, minulla ei ollut juurikaan tietoa mitä työ tulee pitämään sisällään. Sen haluan sanoa, että parisuhteen tulisi tässä hommassa olla kunnossa. Töissä saa kinata ja riidellä ihan tarpeeksi! :)

Kaikkea tulee nähtyä, mistä muut ihmiset eivät tiedä välttämättä mitään ja paha olo se tulee mullekin, mutta asioista pitää puhua ja huumoria tulee käyttää.. paljon!

Joulua myös rannikolle toivoopi P288..

Onhan se aika jyrkkää touhua tuo poliisin homma välillä. Parhaiten tuntuu jaksavan ne, jotka pitää huumorin matkassa ja ei näe tai koe itseään minään koneena vaan ihan tavallisena ihmisenä, siis loppupeleissä tietenkin. Paljon mahtuu mustia lampaita poliiseihinkin, tietenkin. Rispektit esivallan edustajille, itse tuskin jaksaisin noita hommia ilman kuulan jonkinasteista hajoamista!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää kattoo. Rupes taas harmittaan kun näin tän treadin ja päivämäärät alussa niin taas olis menny hyvä ohjelma sivuun mutta onneks tulee uudestaan

se vaaleatukkainen poliisi siinä alussa on aika jykevää kaliberia. noihin kuvaus aikoihin painoa n,125kg ja pituutta 201cm :D. hauis vaatimattomat 53cm pumpissa :lol2:

nykyään laihemmassa kunnossa, mutta täytyy saNoa että siinä on paksu kätisin naturaali mitä olen koskaan nähnyt. senttejä paljon ja hauis kunnon pallon mallinen. terveisiä vaan jos kyseinen herra sattuu itse lukeen tätä:)

Varmaan kiva vääntää noiden kännisten kanssa. Kaveri (naispuolinen poliisi) sanoi, että noiden nuorten mimmien kanssa on kaikkein vittumaisin vääntää, kun niillä ei ole mitään itsehillintää, varsinkin jos ne on kännissä tai huumeissa. Yleensä ovat vielä helvetin notkeita ja vaikeita saada kuriin. Miespuoliset yleensä ymmärtää, että poliisin kanssa ei ole syytä eikä järkeä alkaa vääntää (tosin kännissä tai huumeissa voi käydä mitä vaan).

Tää vetää ihan väkisin hiljaiseksi. Kun se pikkupoika opastaa kotia kohti niin saa kattella tapetteja ettei silmät kostu.

Oikeasti näitä voisi katsoa kyllä muistakin kaupungeista vaikka en tiedä miten hermot kestäis ees kattoa...

:worship: Isot rispektit :worship:

Viimeksi muokattu:
Tää vetää ihan väkisin hiljaiseksi. Kun se pikkupoika opastaa kotia kohti niin saa kattella tapetteja ettei silmät kostu.

Oikeasti näitä voisi katsoa kyllä muistakin kaupungeista vaikka en tiedä miten hermot kestäis ees kattoa...

:worship: Isot rispektit :worship:

Joo, kyllä mahtuu kaikennäköisiä mulkeroita tähän maailmaan. "Any fool with a dick can make a baby, but only a real man can raise his children."

Mielenkiintoinen pätkä tosiaan. Arvostus poliisia kohtaan oli jo valmiiksi korkea mutta kyllä se nousi taas, aikamoinen virka. Olipa vielä omasta kotikaupungistakin kyse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom