Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IsoDino sanoi:Millähän hakusanoilla oikein etsitte, mulla meni kans n. 8 sekuntia.
Sitä se "lirpakka" monesti teettääJasoni sanoi:Vituttaa tosissaan, kun tunnen miehen jo vuosien takaa. On täytynyt X:lle sattua jotain tosissaan dramaattista, että tällaisen teon tekee. Kaveri kun on kuitenkin puurtanut lujasti yrityksensä eteen, joten tuskin nyt aivan hetken mielijohteesta nakkelee rojut pihalle. Kummastuttaa myös kirjoittelut vakavista huume- ja alkoholiongelmista.. mistä ja millä oikeudella toimittaja tällaisia tietoja/huhuja repii? Enhän voi kiistääkkään niin todenperäisyyttä, kun ei ole mitään varmaa tietoa niiden olemattomuudesta, mutta tuntuu vaan aika kovalta leimalta otsaan. Vittu, harmittaa !
newberry sanoi:Siis onko tuo se Saksion sali, Kunnon paikka? Enpä ole koskaan siellä käyny joten en tiedä.
horroroso sanoi:Jos joku ei ole vieläkään oppinut käyttämään Googlea, niin totuuden voi etsiä myös MTV3:n uutisarkistosta.
Käytin itse litaniaa keihäänheitto oulu sami. Sami tuli siitä, kun joku mainitsi sen tässä threadissa. Ei kai tämä nyt herra jeesus mikään valtakunnansalaisuus enää ole, koska syyllinen (joo joo, epäilty) on jo selvillä?D.Yates sanoi:Millä ihmeellä sen löytää 8 sekunnissa?
D.Yates sanoi:Saakeli että kuukletus on taitolaji. Jos yrittää lookisesti jotain tyyliin keihäänheittäjä oulu, tai keihäänheittäjä kuntosali, tai keihäänheitt(äjä/o) suomenmestari, niin ei oikein pääse jäljille. Piti laittaa vielä lisähakuja jotta oikea tyyppi varmistuu. Millä ihmeellä sen löytää 8 sekunnissa?
henrig75 sanoi:Älä hyvä mies sano sen miehen nimeä!!! Joudutaan koko porukka vielä linnaan
Muay sanoi:No sieltähän saa ilmaisen ylläpidon ja voi keskittyä treenaamiseen... ;)
Muay sanoi:No sieltähän saa ilmaisen ylläpidon ja voi keskittyä treenaamiseen... ;)
XXL sanoi:Uskaltaakohan tuonne salille enää mennä kun oli juuri tarkoitus kokeilla tänä kesänä?
Tomi sanoi:Käytin itse litaniaa keihäänheitto oulu sami. Sami tuli siitä, kun joku mainitsi sen tässä threadissa. Ei kai tämä nyt herra jeesus mikään valtakunnansalaisuus enää ole, koska syyllinen (joo joo, epäilty) on jo selvillä?