pojankoltiainen tarvitsisi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toast
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
...vähän avustusta. olen 15 vuotias ja nyt käynyt reilut 6kk salilla. onhan sitä lihastakin tullut aika huomattavasti. palautumiseen fast mass2.

oon vetäny aika paljon tämmösellä ohjelmalla: (muutoksiakin on ollut)

Keskiviikko
Lämmittely (5min kuntopyörää)
Hauiskääntö 3 sarjaa
Hartiat 3 sarjaa
Vatsa (rutistus) 3 sarjaa
Selkä taljalla 3 sarjaa
Käsivarret käsipainoilla 3 sarjaa

Sunnuntai
Lämmittely (5min kuntopyörää)
Jalan koukistajat 3 sarjaa
Jalkaojennus 3 sarjaa
Jalan lähentäjät 3 sarjaa
Jalan loitontajat 3 sarjaa
Vatsa (rutistus) 3 sarjaa
Penkkipunnerrus 3 sarjaa

aattelin tässä nyt vetämään 4-jakoista ohjelmaa. kattelin bodylehden ohjelmia ja tässä ois esimerkki:

Maanantai: Rinta, hauis, kyynärvarret
Tiistai: Reidet, pohkeet
Keskiviikko: LEPO
Torstai: Olkapäät, ojentajat
Perjantai: Selkä, alaselkä, vatsa
Lauantai: LEPO
Sunnuntai: LEPO

mitäs sanotte? kannattaisko alkaa vetää tollasella ohjelmalla nyt ees vähän aikaa? ruokavalioonkin pitäisi saada vähän muutosta... ei siinäkään oikeen ole kehumista. kattelin noita stikittyjä tredejä mutta tuskimpa tän ikänen tarvitsee viel niin paljon protskua.

EDIT: anteeksi, en ensiksi huomannut tuota treeniohjelman arvostelu trediä... tarvittaessa voin postata sinne tän saman ja tän voi poistaa

No kyllä vaan kaikenikäiset tarvitsevat sitä protskua, että KASVAA. Näin pikasesti kaikelle enemmän rankaisua, pohkeet ohjelmaan mukaan. =)

Aamupala (klo 7)
ei kummonen, 2-3 leipää, jugurttia, hedelmä

Lounas (klo 11)
tavallinen kouluruoka

Välipala (klo 15)
Fast MASS2, tonnikalaa/raejuustoa, pari leipää

Pääruoka (klo 17-18)
se mitä kotona on tarjolla

Iltapala (klo 20-21)
pari leipää, raejuustoa/tonnikalaa, maitoa

Aamupala (klo 7)
ei kummonen, 2-3 leipää, jugurttia, hedelmä
Koitappa saada aamupalalle kunnon satsi kaurapuuroa maidon kera.
Lounas (klo 11)
tavallinen kouluruoka
Kouluruokalassa valitse proteiinipitoista sapuskaa jos saatavilla on, eli lihaa tunget enemmän lautaselle.
Välipala (klo 15)
Fast MASS2, tonnikalaa/raejuustoa, pari leipää
Mass2 on hyvä kalorilisä kun messissä on leipää, tonnari ja raikku varsin hyvä.
Pääruoka (klo 17-18)
se mitä kotona on tarjolla
Pyydä mutsi väsäämään makarooni/riisi (50-80g) ja jauheliha (200g) aterian sulle. Muista ottaa mukaan sekavihanneksia. Lisää tälle aterialle ja aamupalalle ruokalusikallinen kylmäpuristettua oliiviöljyä.
Iltapala (klo 20-21)
pari leipää, raejuustoa/tonnikalaa, maitoa
Iltapala varsin ok kunhan syöt kokonaisen tonnaripurkin tai kokonaisen raikkupurkin. Leivän voit jättää pois, tai ota korkeintaan yksi pala. Leipänä vain tumma leipä.

Aamulle lisää 09:00 banaani. Samoin klo 13:00 ota banaani.

Olet vahvassa kasvuiässä ja tarvitset ravintoa. Ikäsi on parhainta aikaa kehittä lihasmassaa.

kiitosta paljon! pistän muistiin!

eli kannattaako alkaa värkkäämään ton ohjelman kans jonka mainittin? (4jakonen)

kiitoksia paljon! tästä lähetään siis... kyllä teistä on apua!

ja vielä kerran, kiitos!

moi toasti mä oon 14w ja oon just alottamas tätä sali harrastusta nii kertoisitko millasta sul oli alussa ku et tienny näist asioist paljon? mä tarviin avustusta just näissä ravinto ja treeni asiosissa. pistä vastausta ku ehit

kannattaa ihan aluks vaikka varata ohjaajalta aika, jos salilla saatavilla on... ite pääsin ohjaajan avustuksella alkuun, hän näytti suurimman osan tärkeistä tekniikoista. hän antoi mulle valmiin laaditun ohjelmankin, jolla sitten vedin muutamisen kuukautta. oon päässy just alkuun tolla 4-jakosella. mutta mikeltä jos joltain kannattaa kysellä noista ravinne-treeni jutuista. ja eiköhän tästäkin tredistä jotain saa irti. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom