Poistettava tatuointi tulossa

Tuskinpa sen väriaineen hinta tulee koskaan näyttelemään kovin suurta osaa hinnassa. Väriä tarvitaan kuitenkin sen verran vähän. Ainakin noin voisi kuvitella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei se väriäaineen määrä tosiaan kauhean suuri ole mutta varmasti mikroskooppisista helmistä koostuva maksaa reilusti enemmän. ja jos tuosta uusi buumi tulee niin eiköhän tautoijatkin sen huomaa ja nosta hintoja. nykyäänkin hyviin tatuointipaikkoihin saa jonottaa kuukausitolkulla joten tuskin sieltä asiakkaat loppuis vaikka laittaisivat triplahinnan noille helmitatuoinneille.

Onkohan jollain tietoa tästä? Siis että onko tälläistä edes tulossa ja jos on niin milloin? vuodenvaihteen jälkeen?

Aika hyvä juttu mun mielestä! Muuten varmaan oisin jo tatskan ottanut mutta mietityttää se ajatus että varmaan tosi hieno joskus 70v pappana pitää jotain skorpparin kuvaa olkapäässä tms.

Siis jea beibee! Mä voin viimein hankkia selkääni valtavilla kirjaimilla tekstin "TATUOINTI" eikä tarvitse edes hävetä silmiä päästään kymmenen vuoden päästä. Tämähän sopii vallan mainiosti.

voi melkei jo kuvitella minkälaista settiä jengi tatuoi itteensä kun sen saa "helposti" pois

mä ottaisin saman tien rintaan Antti Tuisku 4ever -tatskan ja otsaan sellaisen Chiquita-logon.

Kun tällaiset poistettavat taskat tulee markkinoille niin varmasti joka toisella on pian joku kuva koreilemassa hanskassa.

Ja mitenkohan tuo sitten eroaisi nykytilanteesta, kun jo nyt joka toisella on uber-magee piikkilankatribaali hanskassa? Ehka jatkossa laitetaan sitten viela typerampia kuvia. Pitaisi vaan ensin keksia, mita ne voisivat olla.

Noi sopis ainakin sille miehelle jonka kädessä lukee horjuvasti kirjoitetuilla tikkuaskin korkuisilla harakanvarpailla "SHIT HAPPENS"...

(Tarina on tosi)

Mua ainakin kiinnostaa jos ne värit ovat tosiaan "luomuja" sillä tavalla että elimistö ne hävittää, eli ei siis tyyliin mitään metallipigmenttejä tms. Vituttaisi jos ottaa tatskan ja sit vaikka loukkaantuu eikä pääse magneettikuvaukseen kun metalliväriaineet tatskassa voi saada aikaan ikävää jälkeä kuten pahoja palovammoja.. Sillä ei niin väliä, että sen saa pois. Onko kellään tietoa, onko yleensä olemassa muuten sellaisia tatskavärejä, missä ei olisi metallia/muuta paskaa?

Mua ainakin kiinnostaa jos ne värit ovat tosiaan "luomuja" sillä tavalla että elimistö ne hävittää, eli ei siis tyyliin mitään metallipigmenttejä tms. Vituttaisi jos ottaa tatskan ja sit vaikka loukkaantuu eikä pääse magneettikuvaukseen kun metalliväriaineet tatskassa voi saada aikaan ikävää jälkeä kuten pahoja palovammoja.. Sillä ei niin väliä, että sen saa pois. Onko kellään tietoa, onko yleensä olemassa muuten sellaisia tatskavärejä, missä ei olisi metallia/muuta paskaa?

urbaania legendaa että tatskat kärähtää magneettikuvauksessa.

edit: ok, musteita on varmasti monia erilaisia mutta mythbusters tv sarjassa heittivät tatuoidun muijan magneettikuvaukseen eikä mitään tapahtunu.

Kuinkahan helposti ne helmet sitten hajoaa...? Kiva ottaa olkapäähän vaikka joku tatuointi ja sit joku mottasee siihen oikeen kunnolla ni saa mustelman lisäks tatuoinninpoiston mistä oot just maksanu ittes kipeeks. :hyper:

Mä luin tosta jo kuukausia sitten jostain Hyvä Terveys tjsp lehdestä. Siinä oli pääpointti tosin muistaakseni se, että noihin helmiäisiin koteloituina pigmentti säilyisi paremmin->kirkkaammat värit myöhemminkin. Mainittiin myös tuo, että vähemmillä laserhoito kerroilla saisi kuvat pois.

Saas nyt nähä mitä tuostakin tulee.. Joka tapauksessa ei se yksikään kerta värilaserhoidossa taida ihan ilmanen olla. Eikä saiskaan olla.

Jotenki tatuointien ideana on se, että tyhmyyksiään joutuu kantamaan lopun elämäänsä. Tavallaa kaikki, mitä tekee, jättää jonkin laisen jäljen ihmiseen, toiset jäljet on vaan vähä näkyvämpi ku toiset. Toi mahdollisesti on omiaan vähentämään entisestään ihmisten käsitystä tatuoinnin vakavuudesta. Mun mielestä nykyään on joka tapauksessa aivan liian pieni kynnys ottaa tatuointi ja se näkyy..

Sitten noista tatuointimusteista. Noissa on nyt viimeisten vuosien ja vuosikymmenten aikana ollu aika paljon muutosta. Ennehän muisteissa saatto olla ihan mitä tahansa, mut nyt esim. tommosessa Starbrite-pullossa lukee "This product is non-toxic, pure organic pigment" ja jotain, että joillain saattaa aiheuttaa allergisia reaktioita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom