Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mr Afroman sanoi:ei johdu se johtuu siitä, koska sielä ei ole hallitus, koska sielä ei tehdä mitään kansaivälisesti sielä ei ole poliiseja, kuka johtaa asioita on vaan ihmiset joilla on aseet.
modified sanoi:Onko tämä nyt sitten pahempi kuin esimerkiksi kunniamurha? Jos sisko "häpäisee" perheensä, niin perheen pää voi laittaa veljet asialle ja siskolta henki pois.
mr Afroman sanoi:Miten paremmin haluat mun sanovan. jos se johtuis somalista miksi pohjois somalia on turvallista? eiks ne oo
somalialaisia, sielä puolella on sentään vähän järjestystä, sinne voi mennä matkalle ja kaikki, mutta sit kun mennään vähän alaspäin asiat muuttu toisin.
CMFlesh sanoi:Ja somalialaiset eivät itse ole aloittaneet tätä sekasortoaan? "nyyh ei se johdu meistä, se johtuu pahoista valkoisista"
mr Afroman sanoi:taas tälläsii kommentei, uskon tosi voimakaasti tästä threadistä tulee vielä semmonen vittu somalialaiset tyhmii paskoja varastaa meijän tavarat.
Se "poika" oli 38-vuotias, joten varmaan tiesi mitä teki.BadHair sanoi:gianasisters tiivisti ajatuksen ihan hyvin.
Murhaajan kuolemasta ei tarvitse tehdä yhtään sen helpompaa, mutta minun ymmärrykseen ei mene se, että 16-vuotiaalle teinille annetaan puukko ja lupa teloittaa ko henkilö ja loppujengi huutaa ja hurraa ympärillä. Jos se on sun mielestä ok, niin sitten ollaan eri mieltä asiasta.
vitut olluteemupii sanoi:Se "poika" oli 38-vuotias, joten varmaan tiesi mitä teki.
Meinaatko että perheen häpäiseminen on sama asia kuin murhaaminen, tai murhaajan tappaminen?modified sanoi:Onko tämä nyt sitten pahempi kuin esimerkiksi kunniamurha? Jos sisko "häpäisee" perheensä, niin perheen pää voi laittaa veljet asialle ja siskolta henki pois.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat.htm#id1168100Nenis sanoi:vitut ollu
gid sanoi:Hassua, että yleensä täällä palstalla vaaditaan pedofiileille ym. ihmisille vähintään kiveshirttotuomiota teilaukseen ja halstraukseen yhdistettynä, mutta sitten kun joltakin ihan oikeasti otetaan "silmä silmästä", niin se ei olekaan enää hienoa..