Poika sai tappaa isänsä murhaajan Somaliassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tämä nyt sitten pahempi kuin esimerkiksi kunniamurha? Jos sisko "häpäisee" perheensä, niin perheen pää voi laittaa veljet asialle ja siskolta henki pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mr Afroman sanoi:
ei johdu se johtuu siitä, koska sielä ei ole hallitus, koska sielä ei tehdä mitään kansaivälisesti sielä ei ole poliiseja, kuka johtaa asioita on vaan ihmiset joilla on aseet.

Tekisi mieli toistaa Cthulhun kysymys;
"Johtuukohan somalialaisista?"

modified sanoi:
Onko tämä nyt sitten pahempi kuin esimerkiksi kunniamurha? Jos sisko "häpäisee" perheensä, niin perheen pää voi laittaa veljet asialle ja siskolta henki pois.

Ei, mutta eipä tätä siihen verrattukkaan.

Miten paremmin haluat mun sanovan. jos se johtuis somalista miksi pohjois somalia on turvallista? eiks ne oo
somalialaisia, sielä puolella on sentään vähän järjestystä, sinne voi mennä matkalle ja kaikki, mutta sit kun mennään vähän alaspäin asiat muuttu toisin.

kysyisin vaan voiko tänne laittaa linkit niihin kuviin vai okse kielletty? koska liian pahoja kuvia, eli siinä näytetään miten sitä tyyppiä tapettiin

mr Afroman sanoi:
Miten paremmin haluat mun sanovan. jos se johtuis somalista miksi pohjois somalia on turvallista? eiks ne oo
somalialaisia, sielä puolella on sentään vähän järjestystä, sinne voi mennä matkalle ja kaikki, mutta sit kun mennään vähän alaspäin asiat muuttu toisin.

Ja somalialaiset eivät itse ole aloittaneet tätä sekasortoaan? :david: "nyyh ei se johdu meistä, se johtuu pahoista valkoisista"

CMFlesh sanoi:
Ja somalialaiset eivät itse ole aloittaneet tätä sekasortoaan? :david: "nyyh ei se johdu meistä, se johtuu pahoista valkoisista"

taas tälläsii kommentei, uskon tosi voimakaasti tästä threadistä tulee vielä semmonen vittu somalialaiset tyhmii paskoja varastaa meijän tavarat.

mr Afroman sanoi:
taas tälläsii kommentei, uskon tosi voimakaasti tästä threadistä tulee vielä semmonen vittu somalialaiset tyhmii paskoja varastaa meijän tavarat.

Äläkä viitsi nyt vetää itse asiaa rasismiin, koska puhumme suoraan asioista niinkuin ne on. Hyväksy tosiasiat.

Toivottavasti täällä olevat somalialaiset ei ala tuollaista menoa täällä pitämään..

Onneksi siellä Somaliassa alkaa oleen asiat kunnossa, niin voidaan palauttaa tänne otetut somalialaiset takaisin rakkaaseen kotimaahansa. Pääsevät innolla rakentamaan uutta kotimaata, kun täällä ovat saaneet kärsiä rasismista ja ikävästä ilmastosta.

BadHair sanoi:
gianasisters tiivisti ajatuksen ihan hyvin.

Murhaajan kuolemasta ei tarvitse tehdä yhtään sen helpompaa, mutta minun ymmärrykseen ei mene se, että 16-vuotiaalle teinille annetaan puukko ja lupa teloittaa ko henkilö ja loppujengi huutaa ja hurraa ympärillä. Jos se on sun mielestä ok, niin sitten ollaan eri mieltä asiasta.
Se "poika" oli 38-vuotias, joten varmaan tiesi mitä teki.

modified sanoi:
Meinaatko että perheen häpäiseminen on sama asia kuin murhaaminen, tai murhaajan tappaminen?

Hassua, että yleensä täällä palstalla vaaditaan pedofiileille ym. ihmisille vähintään kiveshirttotuomiota teilaukseen ja halstraukseen yhdistettynä, mutta sitten kun joltakin ihan oikeasti otetaan "silmä silmästä", niin se ei olekaan enää hienoa..

gid sanoi:
Hassua, että yleensä täällä palstalla vaaditaan pedofiileille ym. ihmisille vähintään kiveshirttotuomiota teilaukseen ja halstraukseen yhdistettynä, mutta sitten kun joltakin ihan oikeasti otetaan "silmä silmästä", niin se ei olekaan enää hienoa..

Eikun katsos kyse on siitä, että kun suomalainen mies rankaisee pedofiilia niin oikeus toteutuu, mutta jos somali rankaisee murhaajaa niin se on eläin. Kun se maa on romuna ja somalialaiset on kaikki pahoja neekereitä. :)

Tuommoseen kehitysmaahan, mitä Afrikka on täynnä, on ihan turha alkaa rakentamaan hienoja oikeuslaitoksia ja lakeja, koska siellä massan sivistystaso on "vähän" eri luokkaa kuin Euroopassa ja säännöt menisi yli hilseen aika nopeaan. Voisi ehdonalaiset naurattaa paikallisia aika paljon. Ja toisekseen minulla on käsitys, että monissa Afrikan maissa kusetus/korruptio on enemmän älykkyyden ja vääryyden merkki kuin kusetuksen/korruption. Ei rasistisesti.

Juuri tuo, että saavat tehdä mitä parhaaksi katsovat heille sopivan on minusta ihan oikea tie afrikan kehittämiseen. Vaikka sitten koraaniin, allahiin ja uskonjohtajiin perustuvaa systeemiä.

Tai sitten ottaa hallinto ex-siirtomaaisäntien haltuun niinkuin ennen wanhaan jos afrikka halutaa länsimaalaistaa (pakolais/maahanmuuttajamääristä päätelleen ainakin afrikkalaiset haluaa tätä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom