Poika sai tappaa isänsä murhaajan Somaliassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika tylyä, jos tuo tuo lohtua muslimeille niin on "ilot" herkässä. Silmä silmästä periaate näköjään vielä käytössä.

jaaajuuu. Sen takia ne heiluvat täälläkin skeglut taskussa. (vitsivitsi)

Aika rajua touhua kyllä tommonen.

BadHair sanoi:
Poika sai tappaa isänsä murhaajan Somaliassa

Alkaa myrkkyruiskeella teloittaminen kuulostamaan aika inhimilliseltä...

No jaa...

"The execution of a US double murderer took nearly 90 minutes after the team trying to deliver a lethal injection had trouble finding a suitable vein.

Joseph Lewis Clark cried out "It don't work", as Ohio executioners struggled with a collapsed vein. " BBC.

Ottipahan opikseen.

Jos Somaliassa tapahtuu tommosta ni ei se mun mielestä mikään kauhee ihme oo. Se maahan on käsittääkseni ihan kaaoksessa ja ollu sitä jo vuosia. Tuskimpa siellä mitkään moraalikooditkaan pelaa. Joitain vuosia sitten Somalia oli jollain listalla kategoriassa "Romahtaneet yhteskuntajärjestelmät" (tai vastaavaa).

www.ogrish.com

www.ogrish.com

"16-Year-Old Executes His Father's Killer

A Somali teenager has stabbed his father’s killer to death in a public execution ordered by an Islamic court. A large crowd was present in the Somali capital, Mogadishu, to witness 16-year-old Mohamed Moallim stab Omar Hussein in the head and throat. Hussein was earlier convicted of killing the boy’s father, Sheikh Osman Moallim after an argument about Mohamed’s education.

During the execution, Hussein was bound to a stake and his head covered with a bag. As the boy stepped up to carry out the execution, Hussein shouted, "There is no God but Allah."

After the execution, the boy said he felt satisfied that Hussein was dead. "I am happy now because I killed the man who killed my father," he told Reuters.

Under Sharia law, murder is punishable by death. Some feel Islamic courts have brought some order to Mogadishu by imposing Sharia law after years of violent rule by warlords. Residents have reported a drop in robberies, murder and other crimes since the court was brought into action.

Ogrish Report : MaxManCali"

Aika tylyltähän tuokin vaikuttaa näin pohjosen pojan vinkkelistä. Eihän sitä tommosta tekijää paapoakkaan tarvitse, mutta tuo nyt menee ehkä vähän yli. Ja mukana on tiiviisti, yllätys yllätys, uskonto.

Kyllä tuo Sharian laki voi toimia tuolla päin maailmaa oikein hyvin, kyllä ne ajan kanssa löytää niille sopivat ratkaisut kun ei kaikenmaailman greenpeacet, Maailman pankit, EU:t ja amnestyt mene sotkemaan asioita entisestään. Ehkä :david:

Huomatkaa se sai tappaa isänsä murhaajan, mitäs sitten, korruptoitunut perkelehän tuo Somalia on ja ei siellä yks-kaks telotustuomiota mitään muuta.

Mikäli minä itse haluaisin tai vaatisin teloitustuomiota henkilölle jostain teosta niin kyllä minä sen itse menisin toteuttamaan enkä laittaisi ulkopuolista katsomaan kuolemaa silmästä silmään. Mikäli vaaditaan teloitusta niin vaatija toteuttakoon.

Eiköhän tuo kaveri olisi myös vankilassa jonkin sortin vempeleestä olisi niskaansa saanut.

Jälkeenpäin luettuani itse artikkelin niin voisin todeta tosin että teloitus olisi voitu toteuttaa ehkä vähän nätimminkin ;)

Jos murhaa toisen ihmisen niin en näe mitenkään että kyseistä ihmistä ei pystyisi rankaisemaan samalla tavalla. Tappo on tietysti eri asia, mutta murha vaatii suunnitelmallisuutta ja/tai kylmäverisyyttä. Jos joku pystyy murhaamaan toisen ihmisen niin on samalla valmis kokemaan itse saman. Murha ei synny hetken oikusta. Kymmenen pistettä Somalian oikeuslaitokselle (toivotaan että oikea ihminen joutui tuomiolle).

teemupii sanoi:
Jos murhaa toisen ihmisen niin en näe mitenkään että kyseistä ihmistä ei pystyisi rankaisemaan samalla tavalla. Tappo on tietysti eri asia, mutta murha vaatii suunnitelmallisuutta ja/tai kylmäverisyyttä. Jos joku pystyy murhaamaan toisen ihmisen niin on samalla valmis kokemaan itse saman. Murha ei synny hetken oikusta. Kymmenen pistettä Somalian oikeuslaitokselle (toivotaan että oikea ihminen joutui tuomiolle).

En minäkään kuolemanrangaistusta kritisoi vaan tapaa jolla se tässä toteutettiin. En kyllä ihan kymmentä pistettä Somalialle antaisi.

BadHair sanoi:
En minäkään kuolemanrangaistusta kritisoi vaan tapaa jolla se tässä toteutettiin. En kyllä ihan kymmentä pistettä Somalialle antaisi.
Miksi et? Jos olet valmis murhaaman toisen puukolla, niin olet silloin varmaan valmis myös saamaan puukosta. Luultavasti murhatulla ei ollut mahdollisuuksia puolustautua, joten miksi ihmeessä murhaajan kuolemisesta pitäisi tehdä yhtään helpompaa?

No eipä tuosta nyt kannata antaa pisteitä yhtään kenellekään. Käsittääkseni tuolla Somaliassa ei viime vuosina ole ongelma ollut kuitenkaan se että oltais liikaa päätä silitelty. Varmaan vakivaltaisin ja sekasortoisin paikka mitä maan päältä löytyy. Ainoa hyvä puoli tuossa oli se että tuomion antoi (ehkä) ainakin paikallisen mittapuun mukaan puolueeton/virallinen taho ja "oikeus" toteutui. Toteutus vaan täysin oksettava ja suoraan jostain apinamiesajalta. Ehkäpä kuitenkin sopii tuon maan brändiin ku mulukku sieraimeen.
Niin ja jos joku tuota systeemiä Suomeen kaipailee niin siihähän sitä oliskin. Oikkee hyvä.

Äkkiä tulee mieleen kysymys, että miksi Somalia on väkivaltaisin ja sekasortoisin paikka maan päällä?
Johtuukohan somalialaisista?

teemupii sanoi:
Miksi et? Jos olet valmis murhaaman toisen puukolla, niin olet silloin varmaan valmis myös saamaan puukosta. Luultavasti murhatulla ei ollut mahdollisuuksia puolustautua, joten miksi ihmeessä murhaajan kuolemisesta pitäisi tehdä yhtään helpompaa?

gianasisters tiivisti ajatuksen ihan hyvin.

Murhaajan kuolemasta ei tarvitse tehdä yhtään sen helpompaa, mutta minun ymmärrykseen ei mene se, että 16-vuotiaalle teinille annetaan puukko ja lupa teloittaa ko henkilö ja loppujengi huutaa ja hurraa ympärillä. Jos se on sun mielestä ok, niin sitten ollaan eri mieltä asiasta.

joo näin ton aika paha juttu, on vielä kuviakin siitä....!!!

kaks muuta ihmistä kuoli siinä säikähdyksen takia...... joten enpä usko, että ne oli hurraamassa sielä...

Cthulhu sanoi:
Äkkiä tulee mieleen kysymys, että miksi Somalia on väkivaltaisin ja sekasortoisin paikka maan päällä?
Johtuukohan somalialaisista?

ei johdu se johtuu siitä, koska sielä ei ole hallitus, koska sielä ei tehdä mitään kansaivälisesti sielä ei ole poliiseja, kuka johtaa asioita on vaan ihmiset joilla on aseet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom