Tilanne on siis tämä..
Ikää 19v kohta,painoa 70 ja pituuutta 188..
Olen pelannut fudista 11 vuotta,nyt tänä talvena pohkeet alkaneet kramppaa joka pelissä-aivan jokaisessa.Kunto ei muuten tunnu loppuvan,lämpötilalla ei ole ollut vaikutusta(hallissa ja ulkona pelejä ollut) pohkeet vaan yksinkertaisesti kramppaavat joka ottelussa,yleensä 70minuutin tienoilla.
Reilun tunnin lenkin pystyn juosta vaivatta,kahen tunnin treenit menee ilman kramppeja,kuntosali treenit ongelmissa. pelissä sitten iskee! v****aa jo aina kieriä maassa.
Valmentajamme on lääkäri jolla siis tietoa on sinänsä,sekä täältä olen lukenut syitä ja apuja pohje kramppeihin..
apukeinoja olen löytänyt seuraavat
-mangesium (syön tabletteja)
-kalsium (syön tablettaja)
-venyttelu (luonnollisesti päivittäin elkein)
-mineraalivettä juon ja muuta kokeillut
apua vaan ei ole tullut.. joten muilla kokemuksia/ehdotuksia hoitoon?
Ikää 19v kohta,painoa 70 ja pituuutta 188..
Olen pelannut fudista 11 vuotta,nyt tänä talvena pohkeet alkaneet kramppaa joka pelissä-aivan jokaisessa.Kunto ei muuten tunnu loppuvan,lämpötilalla ei ole ollut vaikutusta(hallissa ja ulkona pelejä ollut) pohkeet vaan yksinkertaisesti kramppaavat joka ottelussa,yleensä 70minuutin tienoilla.
Reilun tunnin lenkin pystyn juosta vaivatta,kahen tunnin treenit menee ilman kramppeja,kuntosali treenit ongelmissa. pelissä sitten iskee! v****aa jo aina kieriä maassa.
Valmentajamme on lääkäri jolla siis tietoa on sinänsä,sekä täältä olen lukenut syitä ja apuja pohje kramppeihin..
apukeinoja olen löytänyt seuraavat
-mangesium (syön tabletteja)
-kalsium (syön tablettaja)
-venyttelu (luonnollisesti päivittäin elkein)
-mineraalivettä juon ja muuta kokeillut
apua vaan ei ole tullut.. joten muilla kokemuksia/ehdotuksia hoitoon?