Pohkeet

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jos on paksut pohkeet niin reidet ei näytä niin läskeiltä, vaikka niissä olisi vähän fläsää ;)

En tajua, miten tuntuu että joka paikasta muualta katosi lihakset/niiden päälle muodostui läskikerros aktiivisen treenailun lopettamisen jälkeen, mutta pohkeet ovat yhä - vaikka itse sanonkin - aivan ihanat. Niissä ei ole yhtään ylimääräistä, pelkkää lihasta. Pelasin vuosia koripalloa ja se jos mikä muokkaa pohkeita... Haba on myös säilynyt lähes samana, vaikka päälle on vähän ylimääräistä tullutkin. Tauko kesti siis n. vuoden, nyt olen treenaillut taas enemmän tai vähemmän ahkerasti reilut puolisen vuotta.

Pohkeet on ainoa kohta kropassani, jossa en muuttaisi mitään. Saappaatkin menevät kiinni.

Tehkää vaan sitä pohjetreeniä, kyllä ne siitä muokkaantuu. Pohkeisiin on vielä suht helppo saada lihasta.

Viimeksi muokattu:
Mulla taas pohkeisiin tulee lihasta vaikka en treenaa niitä millään tavalla. Luulis että lenkkeillessäkin kutistuu mutta ne vaan kasvaa vaikka en haluais. :itku: muutenkin jalkalihakset kasvaa mulla 2 kertaa nopeampaan tahtiin kuin yläkropan lihakset, no good!
Ärsyttää kun haluaisin vähän pienemmät pohkeet että saappaat mahtuisi kunnolla jalkaan.

Niin joo ja joillakin ne lihakset kasvaa jopa ihan treenaamatta - niin ja sitten on näitä geenimonstereita jotka menee kerran bodypumpiin ja sieltä tullessa ei enää mahdu ovesta kulkemaan, kun on hartiat kuin portsarilla! :eek:

Niin joo ja joillakin ne lihakset kasvaa jopa ihan treenaamatta - niin ja sitten on näitä geenimonstereita jotka menee kerran bodypumpiin ja sieltä tullessa ei enää mahdu ovesta kulkemaan, kun on hartiat kuin portsarilla! :eek:

Ihmiskeho on kyllä ihmeellinen... Ei voi kuin kadehtia.

Mutta siis ihan asiasta, mietin just tota miks mun pohkeet eivät ole surkastuneet ja tulin siihen tulokseen, että kai ne ovat aina sen verran rasituksen alla, että lihakset eivät ihan helposti häviä. Ravaan usein portaita ja kävelen korkkareilla :D

Täällä kans yks pohkeeton. Vidalis sentään. Musta tuntuu, että kun v. -96 treenasin päin seiniä eli piiitkiä sarjoja 4kpl ja n. 3-5 kertaa viikossa (siis samaa ohjelmaa joka päivä) ja tein aina pohkeita 4*15 niin valokuvissa ne näyttää kyllä ihanilta. Nyt oon 2v käyny silleen, että syön paremmin ja teen vaihtelevia liikkeitä pohkeille lyhyillä ja pitkillä sarjoilla ja isommilla ja pienemmillä painoilla niin ei mitään tapahu. Tylyä.

Ihanaa kun naiset puhuu pohkeista. Vähän ehkä outookin. Kuulun näihin, jotka on voinu pohkeiden tekemisen jättää väliin. Isot kun on niin ei voi mitään... Kun kengänkoko on noin 36, niin ei voi ostaa Kontioita. Ei mee enää 43 cm pohkeista varret ylös, jää ruttuun. Hullut jalat alle 160cm akalla. Kesällä juoksin paljon ja jätin jalkatreenit väliin, niin syksyl pohkeet alle 40 cm, et sellanen auttaa noihin vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom