Pohkeet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Archer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
31
Eli kokeilen tänään salilla sellaista laitetta mikä on ilmeisesti pohjeprässi kulmassa laitteessa? siinä pitäisi olla vartalo vaakatasossa mutta en ollut silti se kävi pohkeisiin paljon,selkätuki oli heiluva eli selän sai siihen asentoon mihin halusi,siispä teinkö sen oikein jos se kävi pohkeisiin haluamallani tavalla?

Eli kokeilen tänään salilla sellaista laitetta mikä on ilmeisesti pohjeprässi kulmassa laitteessa? siinä pitäisi olla vartalo vaakatasossa mutta en ollut silti se kävi pohkeisiin paljon,selkätuki oli heiluva eli selän sai siihen asentoon mihin halusi,siispä teinkö sen oikein jos se kävi pohkeisiin haluamallani tavalla?

Aika paha mennä kommentoimaan, kun hankala edes saada sepustuksestasi yhtään mitään selvää.

Mitä on: "pohjeprässi kulmassa laitteessa"?

Miksi: "siinä pitäisi olla vartalo vaakatasossa mutta en ollut"

Ainoa plussa koko postauksessa on se, että: ""se kävi pohkeisiin haluamallani tavalla?"

Jos et tehnyt niin kuin ohjeessa sanotaan niin et tehnyt oikein, mutta sait kuitenkin tuntumaan pohkeissa. Olenko tymä vai :david: ?

Noni. Jos kysyy jotain, niin kannattaa ainakin kerran lukea oma postaus ennen lähettämistä jolloin siitä saa sen käsityksen minkä muutkin saavat. Eli på finska tästä kysymyksestä ei saa mitään selvää.

eiku sen pohjeliikkeen pitää ottaa alaselän syvempiin kiertäjälihaksiin...:rock:
jos laite on jossain kunnon kuntosalilla, missä käy vähän kokeneempia treenajia, voit kysyä niilt miten tehdään.

Jaha eiköhän unoheta toi aikasempi viesti ( minun )
eli mitkäs olisi toimivia pohjeliikkeitä?

Muuten kun tein pohjekoneessa seisten pohkeita niin se kävi enemmän oikean jalan pohkeeseen, se olisi hyvä liike (pidän siitä itse) joten mitä sen kanssa tekisi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse joskus tein myös yhdellä jalalla seisten kyykkyalustan reunalla :)
Jos oma paino ei riitä niin lisäpainoja kantoon. Tukea jostain laittesta jos loppuu tasapaino.

Suositut

Back
Ylös Bottom