Pohkeet seisaaltaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Laitila
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä salillamme on tälläinen laite

SlStandCalfRaise.gif

Mutta piru vie kun sinne pohkeisiin on vaikea saada se rasitus. Jos 60kg pistää niin saa vempata 20 toistoa. Ja osa siitä rasituksesta tuntuu menevän perseeseen ja pakaroihin.

Eli pitäskö tuossa olla täysin suorana vai taivuttaa jalkoja? Kuinka paljon jalkapohjan pitäisi tulla yli siltä alustalta?

Tekisi mieli tehdä vähän isommilla painoilla mutta tuntuu että se ei tee mukavaa muulle kropalle. Istuen tehtävät pohkeet taas sattuvat jaloissa kun siihen lappaa yli 60 kiloa. Donkey calf raise on taas nihkeä tehdä tuolla salilla.

Elikkäs apua pohkeiden raiskaamiseen :rock:

Meill ihan samanlainen ja saan kyl niin helvetin hyvan tuntuman et jonku viidentoist toiston jalkee ei hetkeen kavele. ihan jalat suorana juuri kun tuo kuvan/videonpatka nayttaa ni kyl pitais ottaa mukavasti:D

Deviation? Miten toi liittyy yhtään mihinkään? Se että en saa tuntumaa pohkeisiin ei liity painojen määrään.

No mutta pitänee vaan ettiä sitä oikeeta tekniikkaa tuohon. Että sais pohkeetkin kasvua.

Tuskin talja laite? Ainakin meidän salilla toimii ihan vipuvarrella. Ite oon tehnyt noita joskus yhdellä jalalla, rasitus menee pohkeisiin eikä keskivartaloon. Tosin silloin polvet voivat kiertyä ja se tuskin on hyvä juttu. Olisi kiva kuulla myös viisaampien mielipidettä tuosta yhden jalan versiosta.

kokeileppas tehdä liiotellut pysäytykset alhaalla/ylhäällä? Alhaalla annat venyä pohkeen ja ylhäällä pidät supistusta yllä jonku 1.5 sekunttia ;) mulla ainaki toimaa..

kokeileppas tehdä liiotellut pysäytykset alhaalla/ylhäällä? Alhaalla annat venyä pohkeen ja ylhäällä pidät supistusta yllä jonku 1.5 sekunttia ;) mulla ainaki toimaa..

Näin. Ja todella kesittyneesti, eli hitaasti IHAN ylös, niin ylös kuin pääset, ja sit pieni paussi ylhäällä, sit hitaasti IHAN alas, et tuntuu kunnon venytys ja taas paussi ja ylös. Tälla tavalla saan itse aivan mielettömän poltteen, joka myös tuntuu seuraavana päivänä. Muista kans: älä pidä polvia täysin lukossa, ainakin itselläni väsyy selkä siitä.

Jalat suoriksi, niin menee paremmin pohkeille. Ei siis mitään puolikyykkypohjetoistoja todellakaan. Ylempänä oleva neuvo on rautaa ja vaatii aika paljon kohtuu pieniä painoja jos sarjat tekee tunteella. Muistaa aina puristaa niin paljon kuin pohkeista lähtee ja venyttää pitkään.

Tiputussarjat toimii myös ja kohtuu lyhyillä palautuksilla. Pidempää sarjaa pienillä painoilla ja lyhyttä sarjaa kunnon suurilla romuilla.

Joidenkin liian tukevat treenikengät estää aika hyvin kunnon pohjetreenin. Kannattaa ostaa vaikka sellaiset pienet "nahkatossut" niin menee yllättävän hyvin perille pohjetreenit.

Pohkeista taitaa olla myös jokunen thread:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=69504&highlight=pohkeet
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=64476&highlight=pohkeet
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=73&highlight=pohkeet
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=31724&highlight=pohkeet

Itse saan hyvän tuntuman pohkeisiin suorastaan kamalan poltteen, kun teen sen hitaasti ja rauhallisesti. Kun katselen muita jotka vetävät salilla kans, niin ne tekee ihan saatanan nopeesti sitä.. siis todella monet tekee ja tuntuu just että oon ainut joka tekee rauhallisesti:D Porukka laittaa tosin rautaa aika paljon liikkeeseen, kun tekevät nopeasti sitä. Kyllä itse saisin myös puolet enemmän rautaa ylös nopeasti, mutta se ei tunnu missään ja ei poltetta tunnu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nytkö se pumppi ja kipu onkin kasvun merkki?;)
kai se on tässäkin molempi parempi, raskailla rykiminen +pumppailut ja supistelut

Mä olen hackissa tehnyt, naama laitteeseen päin. Salilta löytyy sellainen metallipalkki päkiöiden alle, jossa pitoa parantava verkkopinta. Converset jalkaan, nopea nostovaihe ja hallittu lasku, niin kyllä pohkeita polttelee.

Mitä vittua? :D:D:D

Liitteet

• pwned.webp
    pwned.webp
    29,3 KB · Katsottu: 513

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom