Pluskalorit ja rasvan kerääntyminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Ja massakausi lähestyy.
Missään kisakunnossa ei olla, mutta ei kuitenkaan mitään läskejäkään :)

Eli nyt sit haetaan optimaalisia kaloreita maksimaaliseen lihaskasvuun!
Kuinka paljon pitää syödä +kaloreja, että kaikki käytettäisiin huolella lihaskasvuun ettei tulisi läskiä?

Auttaisi aika paljon, jos tietäisi about sun päivittäisen kulutuksen, paljonko harrastat aerobista liikuntaan yms. Kerroppa suunnilleen toi kulutus niin on helpompi auttaa.

nigster sanoi:
Ilmeisesti et ollut kamalan paljon dieetannut jos kerran ~kuukaudessa nousi takaisin.
Tarkemmin kun ajattelee, niin kyllähän se oudolta kuulostaa. Dietin lopussa paino oli 72,5 kg nyt ja alussa oli 80 kg. Kesän alettua veden juominen lisääntyi huomattavasti, joten ehkä se selittää vähän. Vaikutan kuitenkin kireämmältä kuin diettiä ennen. Paino on nyt jumittunut 80 kiloon.

Sivutaampas nyt vähän aihettakin. Kuinka moni täällä syö hiilarit ja rasvat eri aterioilla? Ite oon yrittänyt syödä 3 ekalla aterialla proteiini hiilari ja 3 vikalla aterialla proteiini rasva aterian. Mitään eroa en ole itse huomannut perus ruokailuihin verrattuna.

suortti sanoi:
Sivutaampas nyt vähän aihettakin. Kuinka moni täällä syö hiilarit ja rasvat eri aterioilla? Ite oon yrittänyt syödä 3 ekalla aterialla proteiini hiilari ja 3 vikalla aterialla proteiini rasva aterian. Mitään eroa en ole itse huomannut perus ruokailuihin verrattuna.

Minä. :)

suortti sanoi:

Itse koitin syödä tuolla rotuerottelumenetelmällä mutta tuli aina iltapäivällä jotenkin huono olo kun ei ollut syönyt rasvaa lainkaan siihen mennessä. Aamupalana oli silloin kaurapuuro + rahka, nyt lisäsin tuohon komboon lusikallisen rypsäriä ja lounaalla laitan salaattiin öljypohjaista kastiketta niin on paljon parempi fiilis, tai ainakin näin uskottelen itselleni :rolleyes: . Illalla ja iltapäivällä sitten vähemmän hiilareita, lähinnä jotain hedelmiä tai vastaavaa, ja sitten reilummin rasvaa ja protua.

wstdyouth sanoi:
Ja massakausi lähestyy.
Missään kisakunnossa ei olla, mutta ei kuitenkaan mitään läskejäkään :)

Eli nyt sit haetaan optimaalisia kaloreita maksimaaliseen lihaskasvuun!
Kuinka paljon pitää syödä +kaloreja, että kaikki käytettäisiin huolella lihaskasvuun ettei tulisi läskiä?

Kaloreita ei kyllä tartte paljoa porsastella ylikulutuksen, kokeilemalla se selviää. Ja kuitenkin se MITÄ syöt, määrää hyvin paljon missä suhteessa lihas, läski ja neste on kertyneessä painossa (olettaen että muut perusasiat on kunnossa).

suortti sanoi:
Massan kasvatus ja suht kireänä pysyminen
Tossa on aikapaljon kikkoja läskin tulon minimoimiseksi.
PS: Itelle pamahti paino takasin lähtöpisteeseen n. kuukaudessa heti kesän alettua ja dietin loputtua :D .

Paska säkä ;I mä oon vaa jatkanu laihtumist tai pysyny samas vaik vetäny plussalla jo reilun kuukauden dietin jälkee, jäi ilmesesti joku megakulutus päälle :david:

miQ sanoi:
Paska säkä ;I mä oon vaa jatkanu laihtumist tai pysyny samas vaik vetäny plussalla jo reilun kuukauden dietin jälkee, jäi ilmesesti joku megakulutus päälle :david:

Se on se aineenvaihdunta mikä siellä on heräilemässä. Lisää vaan ruokaa koneeseen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite aion syödä tästä hetkestä ens maaliskuuhun aivan surutta mitä ikinä haluan. Ja paljon!!! Herra Yateskin sanoi joskus että "wintertime is muscletime" eikä silloin kuuspäkin perään itketä. Eipä sitä kyllä ole nytkään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom