Rahalla tietty saisi langattomat kuulokkeet. Mutta ne on kalliit ja huonot. 100€ saa kunnon hifiluurit loppuelämäkseen.
Ei nämä Sonyn omat niin huonot ole, kannattaa kokeilla. LINKKI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rahalla tietty saisi langattomat kuulokkeet. Mutta ne on kalliit ja huonot. 100€ saa kunnon hifiluurit loppuelämäkseen.
Viihdekeskuksen ominaisuuksiin olis kiva saada tuki huomattavasti laajemmalle formaattiskaalalle. Tällä hetkellä noiden videoiden säätäminen on sitä luokkaa, että...
Pleikkarille (ja muihinkin Sonyn laitteisiin) pitää saada Katsomo, Ruutu ym. telkkaripalvelut. Arena toimii jo hyvin ja se on ihan ehdoton. Muksut katselee sieltä piirrettyjä ja meikä dokumenttejä.
Tätä varten tuo ohjelma on tehty. Se muuttaa ohjelmat PS3:n tajuamaan formaattiin.Toi ei auta mitään kun se ei edelleenkään poista sitä ongelmaa että ps3 ei toista kaikkia formaatteja.
Areena toimii nykyisellään niin saatanan huonosti pleikalla että piti ostaa displayport-hdmi kaapeli että voi kattoa ees läppärin kautta. Vitun perkele että voi tänä päivänä olla toimimatonta softa! PS3 media server on kyllä asiallinen softa. On tämä nelonen silti vahvassa harkinnassa, riippuen mitä MS ja Apple tekee tässä tämän vuoden puolella. Nyt ei ole Sonyllä enää varaa ryssiä.
Ja miten voi olla mahdollista että youtube ei skulaa? Ei oo todellista.
Toi siis streamaa leffat koneelta ja transkoodaa lennosta tarvittaessa pleikan ymmärtämään muotoon pätkät.
Vois joo pleikka tukea laajemmin eri formaatteja mutta kun sanoit ettei "auta mitään" niin ymmärsin ite ettei ohjelma oo sulle tuttu.
Aina se on ne ohjelmat pakannut PS3:lle sopivaksi. Siihen tuo softa on tehty ja olen käyttänyt sitä alusta asti, vuodesta 2008.Siinä tapauksessa tuo ohjelma on mennyt eteenpäin siitä kun sitä viimeksi olen käyttänyt.
Aikoinaan se vaan striimas koneelta tiedostot eikä tehnyt niille mitään. Siirryin sen jälkeen käyttämään mediacentteriä kun vitutti se jatkuva konvertointi.
We want to get out of this madness with PlayStation 4. The games are big, they're 50GB; download isn't instantaneous. So we're making purchase available from any device, so when you're at work, you can spend a couple of moments looking at PlayStation Store and choosing a game, and straight away it starts to download at home
I believe it's very important for the platform to have a wide variety of developers making things that are unique and creative. We're shifting our platform more and more to the digital side – PS4 will be similar to PS Vita in that every game will be available as a digital download, and some will also be available as a disc.
Itse olen käytellyt Sonyn Braviaa telkkarista sitä Arenaa, joten en ole pleikkaria kovasti siihen käytellyt. Oletin senkin toimivan yhtä hyvin, mutta ilmeisesti näin ei ole. Youtube on myös lähes käytettävä Bravialla.
Ainoa tarkoitus on soitella Spotifystä rokkia.