Playstation 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Viihdekeskuksen ominaisuuksiin olis kiva saada tuki huomattavasti laajemmalle formaattiskaalalle. Tällä hetkellä noiden videoiden säätäminen on sitä luokkaa, että helpompaa on läntätä läppärin piuhat tykkiin kiinni ja kattoa sitä kautta. Johtojumpasta olis kiva päästä eroon. Ideaalia olis, että kotijaossa olevat videot olisi aina siinä muodossa, että pleikkakin niitä ymmärtää, istuttaa subit paikalleen yms. Ne pari kertaa kun olen koittanut kattella suoraan mediapalvelimelta on kaatunut siihen, että pitää alkaa konvertoimaan muodosta a muotoon b. Onnistuuhan se, mutta rippaus ottaa aikansa, eikä se ole mikään kevyt ja vaivaton operaatio. Onkohan tälle saralle parannuksia tulossa?

Pääsis aidosti eroon tietokoneista tuossa välissä. Mitä nyt maksimissaan lataus/varastointitilana pitäisi puuceen/mäkin rutkua kaapissa.

75572_294184960710279_804329782_n.jpg

off-topic, PS3:lle saa kyllä hiiren ohjaimeksi. Prismassa kerran katselin sellaista. Se on vähän niinkun pelikkarin normiohjain, mutta pistetty kahtia. Toisella puolella oli hiiri ja puolet pleikan nappuloista, ja toisella puolella Wii:n tapainen tattiohjain + loput nappulat. Nettilasten mukaan hyvä ohjain ampumapeleissä. Vaan vaatii sitten alustan yms. eli ei sovi tämmöiselle sohvaläjälle.

Toi ei auta mitään kun se ei edelleenkään poista sitä ongelmaa että ps3 ei toista kaikkia formaatteja.

Helpoimmalla pääsee kun ostaa 100e mediacentterin joka toistaa kaiken ja löytyy hdmi liitäntä ja digitaalinen äänilähtö. Esim Asus !Oplay

Toi siis streamaa leffat koneelta ja transkoodaa lennosta tarvittaessa pleikan ymmärtämään muotoon pätkät.

Vois joo pleikka tukea laajemmin eri formaatteja mutta kun sanoit ettei "auta mitään" niin ymmärsin ite ettei ohjelma oo sulle tuttu.

Pleikkarille (ja muihinkin Sonyn laitteisiin) pitää saada Katsomo, Ruutu ym. telkkaripalvelut. Arena toimii jo hyvin ja se on ihan ehdoton. Muksut katselee sieltä piirrettyjä ja meikä dokumenttejä.

Pleikkarille (ja muihinkin Sonyn laitteisiin) pitää saada Katsomo, Ruutu ym. telkkaripalvelut. Arena toimii jo hyvin ja se on ihan ehdoton. Muksut katselee sieltä piirrettyjä ja meikä dokumenttejä.

Areena toimii nykyisellään niin saatanan huonosti pleikalla että piti ostaa displayport-hdmi kaapeli että voi kattoa ees läppärin kautta. Vitun perkele että voi tänä päivänä olla toimimatonta softa! PS3 media server on kyllä asiallinen softa. On tämä nelonen silti vahvassa harkinnassa, riippuen mitä MS ja Apple tekee tässä tämän vuoden puolella. Nyt ei ole Sonyllä enää varaa ryssiä.

Ja miten voi olla mahdollista että youtube ei skulaa? Ei oo todellista.

Siinä tapauksessa tuo ohjelma on mennyt eteenpäin siitä kun sitä viimeksi olen käyttänyt.

Aikoinaan se vaan striimas koneelta tiedostot eikä tehnyt niille mitään. Siirryin sen jälkeen käyttämään mediacentteriä kun vitutti se jatkuva konvertointi.

Areena toimii nykyisellään niin saatanan huonosti pleikalla että piti ostaa displayport-hdmi kaapeli että voi kattoa ees läppärin kautta. Vitun perkele että voi tänä päivänä olla toimimatonta softa! PS3 media server on kyllä asiallinen softa. On tämä nelonen silti vahvassa harkinnassa, riippuen mitä MS ja Apple tekee tässä tämän vuoden puolella. Nyt ei ole Sonyllä enää varaa ryssiä.
Ja miten voi olla mahdollista että youtube ei skulaa? Ei oo todellista.

Itse olen käytellyt Sonyn Braviaa telkkarista sitä Arenaa, joten en ole pleikkaria kovasti siihen käytellyt. Oletin senkin toimivan yhtä hyvin, mutta ilmeisesti näin ei ole. Youtube on myös lähes käytettävä Bravialla. Näppis vaan olisi ehdoton. Paras olisi, jos telkkaria voisi ohjata läppärillä, kun kerran ovat samassa verkossa.

Mediaserveriä olen myös käytellyt, mutta jostain syystä meikällä sen yhteys tipahtaa koko ajan. Googlet ym. eivät auttaneet, joten luovutin koko homman about vuosi sitten. Toisto lähtee ensin toimimaan ok, mutta sitten tulee "verkkovirhe" ja siinä se sitten onkin. Kokeilin myös striimata Spotifystä nettiradiosoftan kautta mediaserverille ja siitä pleikkarille ja vahvistimelle. Jonkun aikaa toistaa, sitten tipahtaa synkasta eikä muutenkaan oikein toiminut ok. Ostin lopulta miniläppärin ja löin sen vahvistimeen pihalla kiinni. Ainoa tarkoitus on soitella Spotifystä rokkia.

Toi siis streamaa leffat koneelta ja transkoodaa lennosta tarvittaessa pleikan ymmärtämään muotoon pätkät.

Vois joo pleikka tukea laajemmin eri formaatteja mutta kun sanoit ettei "auta mitään" niin ymmärsin ite ettei ohjelma oo sulle tuttu.

Joskus testannut, mutta siitä on aikaa. Pitää antaa uusi mahdollisuus, en muista mihin aikoinaan töksähti Mikään erillinen mediatoistin ei ole mahdollinen. Mä haluan EROON laitteista en lisätä niiden määrää. Pitää onnistua nykyisellä kokoonpanolla.

E: areenan sisältö oli viimeksi selatessa vailinainen, eikä käyttöliittymälle voi hurraata huutaa.

Siinä tapauksessa tuo ohjelma on mennyt eteenpäin siitä kun sitä viimeksi olen käyttänyt.

Aikoinaan se vaan striimas koneelta tiedostot eikä tehnyt niille mitään. Siirryin sen jälkeen käyttämään mediacentteriä kun vitutti se jatkuva konvertointi.
Aina se on ne ohjelmat pakannut PS3:lle sopivaksi. Siihen tuo softa on tehty ja olen käyttänyt sitä alusta asti, vuodesta 2008.

Kohtuu hyvä haastis. Linkin päässä enempi kamaa kuin mitä quottasin. Hyvin näyttää sony tajunneen tällä kertaa...

http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2013/feb/22/ps4-shuhei-yoshida-interview

We want to get out of this madness with PlayStation 4. The games are big, they're 50GB; download isn't instantaneous. So we're making purchase available from any device, so when you're at work, you can spend a couple of moments looking at PlayStation Store and choosing a game, and straight away it starts to download at home
I believe it's very important for the platform to have a wide variety of developers making things that are unique and creative. We're shifting our platform more and more to the digital side – PS4 will be similar to PS Vita in that every game will be available as a digital download, and some will also be available as a disc.

Itse olen käytellyt Sonyn Braviaa telkkarista sitä Arenaa, joten en ole pleikkaria kovasti siihen käytellyt. Oletin senkin toimivan yhtä hyvin, mutta ilmeisesti näin ei ole. Youtube on myös lähes käytettävä Bravialla.

Ainoa tarkoitus on soitella Spotifystä rokkia.

Näemmä youtube appsi on pleikalle about kaikkialla muualla maailmassa, paitsi suomessa. Mitäs nyt taas? :confused:
Yllätyin tänään kun kokeilin sieltä videopalveluiden osiosta jotain... videoappsua. Sehän oli melko jees, pikkasen nokia mix radio tyylinen systeemi missä voi tsiigailla eri kanavien musavideoita, esim pop/rock/80's/80's synapop jne jne.

Back
Ylös Bottom