MULTI Playerunknown's Battlegrounds

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JerZe
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hmm, kaverit ainakin on hehkuttanut et testiservu silkin smoothi ja pomppaa fps taivaisiin ja vaikka mitä, mutta mä eilen itse testailin ja totesin ettei sinänsä mitään eroa nykyiseen liveen fps suhteen. Rubber bandia toki tulee paljon mutta se sallittakoon testivaiheessa. Itse aavikkokartta mielenkiintoinen ja tuntuu todella hyvältä. Vaikkakin semmoinen fiilis, ettei oikeen osaa hahmottaa vihollisia missä edes voisi olla. Varmaan tottumiskysymys. Kaikki muu pieni päivitys mitä tulossa esim ajoneuvojen äänet ja ajoneuvot itsessään, aseet, vaulting yms. todella passeleilta tuntuu :) Innolla odotan et tulee kyseinen päivitys liveen.

Hmm, kaverit ainakin on hehkuttanut et testiservu silkin smoothi ja pomppaa fps taivaisiin ja vaikka mitä, mutta mä eilen itse testailin ja totesin ettei sinänsä mitään eroa nykyiseen liveen fps suhteen. Rubber bandia toki tulee paljon mutta se sallittakoon testivaiheessa. Itse aavikkokartta mielenkiintoinen ja tuntuu todella hyvältä. Vaikkakin semmoinen fiilis, ettei oikeen osaa hahmottaa vihollisia missä edes voisi olla. Varmaan tottumiskysymys. Kaikki muu pieni päivitys mitä tulossa esim ajoneuvojen äänet ja ajoneuvot itsessään, aseet, vaulting yms. todella passeleilta tuntuu :) Innolla odotan et tulee kyseinen päivitys liveen.
Mielenkiinnosta, mikä CPU ja GPU?

Meinaan tuosta FPS parannuksesta puhutaan niin paljon, niin rupesin miettimään olisiko sulla Ryzen ja/tai Vega?

Mielenkiinnosta, mikä CPU ja GPU?

Meinaan tuosta FPS parannuksesta puhutaan niin paljon, niin rupesin miettimään olisiko sulla Ryzen ja/tai Vega?

i7-4710HQ ja 980M. Ja näistähän voi päätellä jo et läppäri kyseessä, että toki voi olla et ollaan jo se huippu saavutettu :cry:

i7-4710HQ ja 980M. Ja näistähän voi päätellä jo et läppäri kyseessä, että toki voi olla et ollaan jo se huippu saavutettu :cry:
Mmm, se voi olla.
FPS boosti saattaa näkyä pikemmin tuolla medium-high+ kokoonpanoissa. Meinaan pelihän pyörii hämmentävän matalalla FPS:llä, esimerkiksi koneilla mitkä pyörittää AAA pelejä tyyliin 200 fps. Eli periaatteessa jossain kohtaa iskee joku bottleneck pelissä. Ei hyödynnä tarpeeksi tehoja tjsp.

Mmm, se voi olla.
FPS boosti saattaa näkyä pikemmin tuolla medium-high+ kokoonpanoissa. Meinaan pelihän pyörii hämmentävän matalalla FPS:llä, esimerkiksi koneilla mitkä pyörittää AAA pelejä tyyliin 200 fps. Eli periaatteessa jossain kohtaa iskee joku bottleneck pelissä. Ei hyödynnä tarpeeksi tehoja tjsp.
Hyvin mahdollista. Optimoitu nimenomaan niille se uusi mappi, jotka kärsinyt huonosta fps vaikka selkeästi pitäisi parempia tuloksia saada komponenteilla. Mut on tää 80-90 fps ihan pelattava kuitenkin :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
19h 20min päästä julkaisu ilmeisesti? ainekin Steamin mukaan-
Juu, kuten tossa mun aiemman viestin Twitter päivityksessä lukee. :)

Ensi yönä 0400 alkaa maintenance ja kestää 5 tuntia.
Eli about klo 09 huomenna pääsee pelaa 1.0:aa. :)

Roadmap julkastu: https://www.playbattlegrounds.com/news/130.pu

Ensi kuussa test servuille tulee uusi kartta, joka on vain 1/4 nykyisestä koosta eli 4x4km.
Tekeillä myös neljäs kartta joka on nykyistä kokoa eli 8x8km.

Peliin on myös tekeillä eri pelimoodeja!

Konseptikuva ensi kuussa testiin tulevasta kartasta:

YBzmA0I.jpg

Tämä on kyllä huikea peli siltä osin että joka viikko tulee huikea päivitys mutta ainut mitä päivitellään on valtavia kasoja höyryävää paskaa, tuikitärkeitä emoteja,kaverilistoja,monta janaria istuu lentokoneessa ja nyt kirsikkana kakunpäällä jotkut saavutukset. Eilen juuri viimeeksi jäin "kiinni" kerrostalon kattoon josta katkesi laskuvarjon narut -> toisesta kerroksesta alas ja henki pois. Tätä menoa saadaan odottaa noin sata teratavua päivityksiä että tästä ripuliläjästä saataisi esim millään tavalla e-sports peli.

Kannattaa swapata fortniteen, siitä on bugit saatu karsittua minimiin, ja on nopeatempoisempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom