Pittbull-vaatemerkki?

Lonsdale ja Warrior clothing ovat omia suosikkeja.
Juu, suurin osa taviksista pitää kaikkia skinejä "natseina". Siinä nyt mitään natsia ole, jos käy töissä, on ylpeä juuristaan/itsestään, diggaa hienoja kuteita, hyvää olutta, musaa jne..

Ei myöskään kaikki Oi!, skinhead rock tai viking rock bändit ole "natseja", ei edes tämä: http://www.myspace.com/kalevalanviikingit

Ei mutta varmaan 99% skineistä on rasisteja ja "natseja" nykypäivänä. Ihan hienoja vaatteita pitbulilla on. Itse en omista yhtään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mutta varmaan 99% skineistä on rasisteja ja "natseja" nykypäivänä. Ihan hienoja vaatteita pitbulilla on. Itse en omista yhtään.
:anssi:

Ja vi**** täältä (http://www.pitbull.de/ ) mitään ole tullu ootellu tässä ties kuinka monta viikkoa. Kysyin missä tilaus viipyy niin vastasivat että suomeen toimitetaan vain jos maksaa luottokortilla. Johon itse vastasin että maksoin luottokortilla ja viestiin vielä tilausvahvistus mukaan, tähän viestiin ei sitten mitään vastausta tullutkaan, ja visa laskussa kyllä ryysyt veloitettu. PRKL. ärsyttää.

Osaatteko sanoa mikä on old school-takin (Harrington) helma pituus? Eli niskasta vyötärölle. Ihan mikä tahansa merkki kelpaa.

Jos kyseisiä kamppeita halajaa saada, niin varminta tilata Strikeshopista tai pohjoisempana Oulun Thorsson'ilta...( http://baanaweb.fi/thorsson), hinnat ovat näin ollen saksan hintoja halvemmat ja jos kampe viipyy, kerrotaan myös syy.
suosituimpia ovat juuri Pitin ja Steinarin vaatteet. ..ja mitä ei sivuilla ole, niin tilataan.
maahantuonti on yksi vaikeus, jos yrittää tilailla itse. koska Strike omaa ainoana tuonnin, niin eivät kovin helposti ala saksasta yksittäistä t-paitaa lähettämään, mikä on ihan ymmärrettävää..
muuten, harrington mallin pituus, niskasta vyötärölle on n.75cm(koko xxl) ja kyseessä pitbull.. myös hooliganilla samaa sarjaa.

Näin kerran sporassa ei-natsin skinheadin Jari Sillanpään tyttöystävän ja Joulupukin kanssa.
Mukana taisi olla myös hauska kirjoittaja pakkikselta

Aikas väsynyttä. Sakki väittäää että Pittbull yms. o skini vaatteita ja sit samaan hengenvetoon valistaa meitä siitä kuinka kaikki skinit ei oo natseja :S.

Eiköhä sitä oo kaikki aatteet jostaki saanee alkunsa ja siitä kehittynee/muuttunee ajan/sukupolvien/sijainnin mukaan meinaan saa vaa olla aika aasi kaveri joka nyky päivänä pitää maihareita lyhyitä pillifarkkuja valkosta vaimohakkaajaa punasilla henkseleillä ja kutsuu itseesä julkisesti skinheadiksi, ja sitte oottas et ihmiset ei pitäs sitä rasistina... :O

Joo mut vielä itse aiheeseen, en tiiä olenko jossaki tynnyrissä kasvatettu (tod. näk) mut ainaski minulle täällä oulun suunnalla tuli tuo PittBull yms. skini liitettävyys ihan uutena asiana eli ehkä en oo vaa ite kiinnittäny huomiota sitten... mene ja tiedä.

Jos jollakin on esim. Pitbullin Harrington-takki, hyvin istuvat, mutta hieman löysähköt farkut, skede-kengät, huppari takin alla ja flexfit-lippis, luuleeko joku (minua) natsiksi?

Tämä nyt esimerkkinä. Kokonaisuus varmasti merkkaa jotain, ei yksi osa.

Korkeintaan pukukoodistosta täysin tietämättömäksi.
;)

Mutta noita Pittbullin huppareita näkyy kyllä vähän kaikilla "aate" suunnilla, joten ehkä vähän hankala merkki kategorisoitavaksi. Eikös Pittbullilla ole myös jotain räbäytyskytköksiä yms.?

Nää aatteet ja vaatteet on niin monimutkaisia juttuja nykyään, että kannattaa varoiksi ostaa kaikki vaatteet Tarjoustalosta!

Toki eri vaatemerkeillä voidaan pelailla eri aatteille ja kytköksiä löytyy varmaan suuntaan jos toiseen..mut mut..eipä ne vaatteet aatetta tee.
ja jos joku on rasisti,ns.natsi,skini..mitä vain, ni puolestani se on ok.
ei ole väärin sanoa omaa mielipidettään. jos ei tykkää,niin sillonpa ei tykkää..
toinen tykkää Jari Sillanpäästä, toinen ei:D
pääasia että vaate on mukava päällä ja laadukas(kestää..vaikka sit elämää).

Ja vi**** täältä (http://www.pitbull.de/ ) mitään ole tullu ootellu tässä ties kuinka monta viikkoa. Kysyin missä tilaus viipyy niin vastasivat että suomeen toimitetaan vain jos maksaa luottokortilla. Johon itse vastasin että maksoin luottokortilla ja viestiin vielä tilausvahvistus mukaan, tähän viestiin ei sitten mitään vastausta tullutkaan, ja visa laskussa kyllä ryysyt veloitettu. PRKL. ärsyttää.

Toivottavasti jotakin edistystä olisi tapahtunut. Laitoin ite tilauksen vetämään viime viikolla ja toivottavasti tavarat on yleensä lähetetty, koska korttia on ainakin veloitettu. Kurjat nettisivut niillä muuten on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom