Pitkät kädet??

Onko pitkillä käsillä tod. kriittinen vaikutus mm. penkkiin?? Olen lukenut jostain jotain juttua tästä ja kun viimeksi kokeilin maksimia salilla nii tuli hieman juteltua jonkun welmun kanssa ja se sanoi, että pitäisi kokeilla tavallista leveämpää otetta ko on noin pitkät kädet - onko ideaa? Vaikuttaako muihin liikkeisiin? Itse en ainakaan ole huomannut. :david:

No itellä on aika pitkät kädet ja silti tein penkkiä aika kapealla otteella... ota sellanen ote joka ittestä tuntuu hyvältä...

kädethän näyttää pitkiltä tasan niin pitkään kun niissä ei ole riittävästi lihasta. x) en ole kovinkaan monella vielä nähnyt alle polvien tason riippuvia käsiä.

Jep ja käsien pituudel ei kyl kovin suurta eroa oo. Tämä tuli mitattua 20cm lyhyemmän kaverin kans, jonka kädet oli sit 2-4cm pitemmät ku mul. Ota semmonen ote mikä ite tuntuu hyvältä. Mul on ote niin, et pikkurillit jää merkkien sisäreunalle.

Originally posted by nuorimies
Onko pitkillä käsillä tod. kriittinen vaikutus mm. penkkiin?? Olen lukenut jostain jotain juttua tästä ja kun viimeksi kokeilin maksimia salilla nii tuli hieman juteltua jonkun welmun kanssa ja se sanoi, että pitäisi kokeilla tavallista leveämpää otetta ko on noin pitkät kädet - onko ideaa? Vaikuttaako muihin liikkeisiin? Itse en ainakaan ole huomannut. :david:

Heh, ei 178 senttisellä kaverilla voi kovin pitkät kädet olla. Ne voivat olla vain pitkät suhteessa pituuteesi. Mittaa sylimittasi ja jos on päälle 200 senttiä, niin sit ovat kohtuullisen pitkät. En tiedä oteleveyttäsi, joten en voi suositella otteen leventämistä. Ehkä voisit kuitenkin laskea tangon alemmaksi, siis mahaa kohti. Hae sellainen oteleveys ja tangon alaslasku kohta, että kyynärvartesi pysyvät pystyssä noston ajan.

Niin ja vedossa on tosiaan etua "pitkistä käsistä".

Back
Ylös Bottom