Pitäisko cutata vai ei?

Kävin pari päivää sitten inbody testissa ja tulokseni olivat, että olen 21.8 rasvoissa ja skeletal muscle mass on 49.6kg. Itse olen siis 196cm ja 110kg. Tiedän, että Inbody mittaukset eivät ole kaikista luotettavampia. Kysyn siis sitä, että kannattisiko minun cutata vai olinko pienemmissä rasvoissa aivan narukäsi?

Jos yli 20 rasvoista dietataan oikein 13-15 rasvoihin niin ei lihaksista lähde grammaakaan.

Toki kädet pienenee kun tossa kunnossa tuppaa olemaan käsissä niin paljon rasvaa että näyttää isommalta. Toki kireempänä sitten tulee lihaserottuvuutta ja verisuonet näkyviin kun olet alle 15 rasvoissa.

Jos yli 20 rasvoista dietataan oikein 13-15 rasvoihin niin ei lihaksista lähde grammaakaan.

Toki kädet pienenee kun tossa kunnossa tuppaa olemaan käsissä niin paljon rasvaa että näyttää isommalta. Toki kireempänä sitten tulee lihaserottuvuutta ja verisuonet näkyviin kun olet alle 15 rasvoissa.
Hauiksen ympärysmitta on tällä hetkellä semmonen 42-43cm eli paljonko niistä siis lähtisi jos olisin joku 12-13 rasvoissa?

Hauiksen ympärysmitta on tällä hetkellä semmonen 42-43cm eli paljonko niistä siis lähtisi jos olisin joku 12-13 rasvoissa?
Lisäisin inbodyyn n. 5% jos pitäis veikata todellinen rasva%.
196/110 ja 25% rasvoilla FFMI 21,48

Chatgpt heitti tälläsen arvauksen:

At 196 cm (6'5"), FFMI 20.6, and ~13% body fat, your estimated arm size would be:
~16.25–17.0 inches
(41.3–43.2 cm)
Most natural lifters at FFMI ~20–21 and your height fall in the mid–16s unless arm training is minimal.

Back
Ylös Bottom