Pitäiskö "lihottaa"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Homeros
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by JJP
Tähän sen verran, että vapaiden painojen käytön sanotaan olevan loiton-lähen-olanyli-pecdec- hilavitkuttimia tehokkaampaa just siksi, että noissa hilavitkuttimissa ei sitä stressitilaa tule läheskään samassa määrin. Sitten kun makaa vapaan tangon alla ja tietää että jos nyt rauta lipeää, niin sattuu, niin tulee toi sapelihammastiikeri- teoria paremmin käyttöön.

Ehkäpä siksi kyykkykin tuntuu (ainakin henkisesti) paljon kovemmalta kuin veto... perhana, pitäis alkaa kyykkäämään ilman varmistajia :D

Pistäkääs muuten ruutuun, että paljon kaloreita syötte päivässä.
Laittakaa samalla paino, pituus ja ruumiinrakenne (laiha-läski).
Aattelin vaan, että onko toi mun 4000-5000 kcal päivässä hyvä. Läskiä sillä ei ainakaan mulle paljon tuu, koska olen yrittänyt välttää rasvoja, erityisesti tyydytteneitä.

Originally posted by Hulkki
Itseäni ainakin kiinnostaisi kerrankin kokeilla tuollaista "järkevää" bulkkia, eli ei mitään 10 000 kalorin jenkkisikailuja vaan jaetaan vuosi vaikka seuraavasti:

9 kk bulkkia lisäten kehonpainoa 1-1.5 kg / kk
3 kk dieettiä polttaen bulkilla tulleet ylimääräiset pois

Onko moni kokeillut tällaista? Luulisi ettei tuossa ainakaan tulisi liikaa läsää kun bulkin tahti olisi noinkin rauhallinen?

En oo kokeillu, mutta toi kuullostaa sen verta hyvältä, että oon itekin monesti aatellu kokeilla (siis ei välttämättä tota dieettiä tarvis tohon ottaa). Ongelmana on vaan yks juttu: Painoa on suht vaikea nostaa 1-1,5kg/kk ellei laske tarkkaan kaloreita lähes päivittäin. Ainakin mun kokemuksen perusteella. Oon yrittäny tota VAROVAISTA painon nostoa (ilman kalorien laskeskelua), mutta käyny yleensä silleen, että kun on syöny suht varovasti niin paino ei oo pahemmin muuttunu suuntaan eikä toiseen, ja sitten kelaa että perkele kyllähän sen nyt nousta pitää, ja rupee syömään enemmän. Tuloksena on että toi 1,5kg tulee viikossa lisää :) Nykyään homma toimii mulla kaikista parhaiten silleen, että syö vaan tavallista kotisafkaa pikkasen enemmän kun napa vetää, ja jättää ne kalorien laskemiset. Nyt on kyllä 4 viikossa paino noussu pikkasen yli 2 kiloo :cool: Tosta toi painon nousu rupee pikkuhiljaa hidastumaan. Hitaasti mutta varmasti, on varmaan hyvä kuvaamaan tota painon nostamista. Ökybulkilla tulee niin paljon sitä läsää siinä mukana, että kun ne on saanu tavalla tai toisella polteltua niin tulokset on ~+/- 0.

EDIT: Otin EDITin pois :D

Viimeksi muokattu:
Originally posted by Jonksu
Pistäkääs muuten ruutuun, että paljon kaloreita syötte päivässä.
Laittakaa samalla paino, pituus ja ruumiinrakenne (laiha-läski).
Aattelin vaan, että onko toi mun 4000-5000 kcal päivässä hyvä. Läskiä sillä ei ainakaan mulle paljon tuu, koska olen yrittänyt välttää rasvoja, erityisesti tyydytteneitä.

Syön abouttista 3500-4000 kcal päivässä. Paino: 71kg, pituus: 168cm ja ruumiinrakenne: tavallinen ;) .. pientä vararengasta kyllä on mutta dietillä sen aina saa nätisti pois..

Originally posted by otr
Syön abouttista 3500-4000 kcal päivässä. Paino: 71kg, pituus: 168cm ja ruumiinrakenne: tavallinen ;) .. pientä vararengasta kyllä on mutta dietillä sen aina saa nätisti pois..

Vetelen saman satsin päivässä, mutta painoa on 95 ja pituutta 190.

Originally posted by Dolph Lunkreeni
Vetelen saman satsin päivässä, mutta painoa on 95 ja pituutta 190.

jees :D .. Mulla on todella hyvä aineenvaihdunta joten joudun vetää aika paljon tota sapuskaa .. tuntuu ettei sitä muuten kehity kunnolla .. :p Viikonloppuina kaloreita on sitten paljon vähemmän..

Back
Ylös Bottom