Pitäisikö näillä mitoilla laihduttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kesä tulossa, rannat odottavat ja rantakuntoon pitäisi päästä, ikää pojalla 16-vuotta, pituutta 175 cm painoa ~70kg, rasvaprosentti ~17% luokkaa ja nesteprosentti ~60% luokkaa, pitäisikö tässä teidän mielestä alkaa dieetille vai käymään salilla, "sick" packin ensimmäiset palkit hieman häämöttävät, mutta alavatsassa rasvaa hieman. haluaisinkin nyt kysyä teidän kokeneimpien salillakävijöiden mielipiteitä.

No jos on läski fiilis ja haluu olla tikissä kunnossa niin sitten kantsii. Jos on itseensä tyytyväinen niin sit ei varmaankaan kannata.

kesä tulossa, rannat odottavat ja rantakuntoon pitäisi päästä, ikää pojalla 16-vuotta, pituutta 175 cm painoa ~70kg, rasvaprosentti ~17% luokkaa ja nesteprosentti ~60% luokkaa, pitäisikö tässä teidän mielestä alkaa dieetille vai käymään salilla, "sick" packin ensimmäiset palkit hieman häämöttävät, mutta alavatsassa rasvaa hieman. haluaisinkin nyt kysyä teidän kokeneimpien salillakävijöiden mielipiteitä.

Tuijota peiliin, älä vaakaan. :kippis1:

Oon ite 178/75kg eikä mullakaa ihan mitkää sixpäkit näy vaikka oon riehunu salilla melkein 3 vuotta. Ei se auta vaik ois hyvätki lihakset pitää vaa olla läskitön maha, sillo ei tarvi lihaksiakaa joten laihduta jos huvittaa. Vaik mitä järkee olla sixpäkki, tynnyri on paljo parempi.

omalla kohdallani laihduttaisin.itse olen sinua 5cm pidempi ja 5kg painavempi ja näytän melko pulskalta.
No ethän sä noin voi sanoa:(
Omat mitat 169/76 eikä oo läskiä liikaa.Päkki vielä näkyy...
Niin siis että ei se niistä mitoista ole kiinni.

Jos haluat timmiin kuntoon kesäksi, voit joko

1. Dieetata ensin muutaman kilon ja sitten reenata vähän lisää lihaa luiden päälle
2. Toisinpäin ykkönen :)

No ethän sä noin voi sanoa:(
Omat mitat 169/76 eikä oo läskiä liikaa.Päkki vielä näkyy...
Niin siis että ei se niistä mitoista ole kiinni.
no kaikkihan on erillaisia.mulla ei näy muutaku yläpäkki ja sekin vasta sitte ku jännittää:(.omat mitat siis 180/75 mutta kesäksi ois tarkotus 5-8kg tiputtaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite lähtisin siitä, mitä muutamat jo aiemminkin ehdotti eli ensin salilta lihaa luiden päälle ja sitte kesän korvilla ylimääräiset fläsät pois, jos tuntuu, et siihen on tarvetta.

Jos tosiaan noista mitoista lähdet painoa pudottamaan, niin lopputulos voi olla juurikin tuo Sikspäkin mainitsema anorektinen olemus, eikä se oo enää yhtään kivaa katseltavaa.

Back
Ylös Bottom