Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gillyanne sanoi:Täytteeksihän voi laittaa melkeinpä mitä vain, mutta toki ne kaikkein rasvaisimmat vaihtikset kuten metwursti, salami, kebablastut tms. kannattaa ainakin arkipizzasta unohtaa.
oulu-20 sanoi:Moi! Ajattelin läjäyttää tähän mun perus ruokavalio rungon, mitä sanotte.Siihen päälle 3krt viikossa salilla.
9 kpl vaasan ruispaloja. Päälle aina kaksjuustopalaa(oltermanni) ja kaks palaa venäjän meetvurstia
Yks lämminruoka (joko kaupan saarioisen lasagne tai ite tehty kana ja riisi)
Montalasia maitoa ja kahvia.
Muutama keksi ja 1 rasia keltasta tervaleijonaa
Joku kerta viikossa sit karkkia tai jotain hyvää.
Reenipäivinä, ennen reeniä banaani ja reenin jälkeen 1l palautusjuomaa.
Ja reenin aikana urheilujuomaa tai vettä.
Aika ykstoikkonen, mutta mä en oikeen perusta ruoasta ja sen tekemisestä. Syön kunhan elän. Ois helppoa kuin ois joku tietty päivän menyy joka sisältää kaikki protskut ja hiilarit ja vitamiinit niin pistelis vaan poskeen, eikä kaupassakkaan tarvis miettiä että mitä ostais
Onko jollain jotain TOSI hyvää päivän menyytä jolla pysyy hengissä ja joka ois tehty helpoista peruselintarvikkeista eikä niiden valmistamiseen tarvita mitään ihmeitä. Ja joka täyttäis päivän tarvittavat vitamiinit, proteiinit, hiilarit ja rasvan.
oulu-20 sanoi:9 kpl vaasan ruispaloja. Päälle aina kaksjuustopalaa(oltermanni) ja kaks palaa venäjän meetvurstia
Yks lämminruoka (joko kaupan saarioisen lasagne tai ite tehty kana ja riisi)
Montalasia maitoa ja kahvia.
Muutama keksi ja 1 rasia keltasta tervaleijonaa
Joku kerta viikossa sit karkkia tai jotain hyvää.
Reenipäivinä, ennen reeniä banaani ja reenin jälkeen 1l palautusjuomaa.
Ja reenin aikana urheilujuomaa tai vettä.
oulu-20 sanoi:Juu kyl mä tiedän että tossa mun ruokavaliossa on paljon muutettavaa niin että se ois terveellinen. Mut mä en tiedä missä muodossa mä esim vihanneksia vedän naamaan koska mä en tykkää niistä paljaltaan. Olen aika nirso.