Pitääkö nälkää vaan sietää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Notform
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on kehonrakennusvalmentajan treeniohjelma ja ruokavalio. Ruokaa menee aikaisempaan verrattuna valtavat määrät, mieliteot on jääneet pois, mikä on mahtavaa. Mut mua vaivaa nälkä. Valmentaja sanoo, että sitä pitää vaan sietää. Mun pääkoppa ei kyllä meinaa sietää! Onko mielipiteitä? Paino on pudonnut noin 300g/viikko. Tavoitteena saada lihasta ja pudottaa n. 10kg pitkällä aikavälillä. Olen siis punninnut syömiseni ja menen kyllä orjallisesti sen mukaan.

Treeni kulkee ja kroppa vahvistuu, mut tiedän että kohta ei riitä moti sietämään tätä nälkää.

Oisko vinkkejä? Mielipiteitä?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Oliko sulla sitten aiemmin pienemmillä ruokamäärillä nälkä? Tuskin. Kroppa siel vaan toimii ja aktiivisuus saattaa näläntunnetta lisätä. Ei siihen kuole. Patti kasvaa ja oot onnellinen. Ei hätiä.

Ja tuota nälän tunnetta oppii kyllä ajan myötä sietämään. Ja kannattaa myös ajatella isommassa kuvassa asiaa, että ei lihasten kasvatus ja ihan ok kunnossa pysyminen tule vaatimaan mitään ympärivuotista nälkää. Tässä on vaan eri vaiheita ja asioihin tottuu.

Ok, kiitos paljon. Oon koittanut syödä pahimpaan jotain vihanneksia, mut ei oo auttanut 😅 Pitää kasvattaa sisuakin patin lisäks 🙈 Mähän haaveilin että tulisi vastauksia, että täytyy olla virhe laskuissa, ei pitäis olla nälkä! 😁

Kalorittomia limppareita voi juoda jos jotain pakko saada vatsan täytteeksi ja makua suuhun. Mutta ensisijaisesti oppia sietämään jonkun verran nälkää. Se on ihan normaalia ja siihenkin tottuu jossain määrin.

Pistele extrana kurkkua, porkkanaa, tomaattia, kaalia, tai pari salaattipuskaa vaikka jne... Harva niillä on ittensä lihottanu. En kyl tunne myöskään ketään, kuka ittensä olis esim. viinimarjoja tai metsämarjoja syömällä lihottanut, mut joo...

Pureskelu myös vie joidenki väitteiden mukaan jopa 35% näläntunteesta pois, eli purukumi on myös ihan hyvä lifehacki tähän. Ite oon purru myös kuivalihaa välipalana, ei oo montaa kaloria ja kyllä se empiirisen puotuntuman perusteella auttaa hillitseen vähän sitä nälkää.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Päivitänpä tähän sen verran, että toi Nälkä on läskin hätähuuto -laini on toiminut paremmin kuin kalorittomat nälänhuijauspurtavat. Joten kiitos vielä siitä 😄 Kannustimena jollekin toiselle nälän kanssa kamppailevalle, tässä on nyt pari viikkoa mennyt ja tuntuu jo vähän keveämmältä ja vaatteistakin huomaa että jotain on ruvennut tapahtumaan. Kyl tää tästä! ✌️ Paino heittelee niin hirveästi, että sen suhteen ei pysty viä sanoon. Mut treeni kulkee ja fiilis on hyvä🤗

Päivitänpä tähän sen verran, että toi Nälkä on läskin hätähuuto -laini on toiminut paremmin kuin kalorittomat nälänhuijauspurtavat. Joten kiitos vielä siitä 😄 Kannustimena jollekin toiselle nälän kanssa kamppailevalle, tässä on nyt pari viikkoa mennyt ja tuntuu jo vähän keveämmältä ja vaatteistakin huomaa että jotain on ruvennut tapahtumaan. Kyl tää tästä! ✌️ Paino heittelee niin hirveästi, että sen suhteen ei pysty viä sanoon. Mut treeni kulkee ja fiilis on hyvä🤗
Joo ei sitä vaakaa kannata niin tarkkaan tuijotella. Päiväero voi olla toista kiloa ja se voi sitten vaan aiheuttaa turhaa tuskaa/stressiä.
Vaatteet ja peili on paras edistyksen mittari.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom