Pistotulppa-adapteri Tampereelta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Clasulla irtoaa nippanappa alle 5euron. Tosin varaudu siihen että ei aina ole hyllyssä, itse venailin tuollaista tuotetta kerran 2viikkoa.

Kävin tänään Ohlsonilla, mutta niillä oli vain malli jolla sai muutettua suomalaisen pistotulpan eri pistorasiastandardiin sopivaksi. Pitäisi olla toisinpäin :(

bebek?

www.bebek.fi

(en sit varmaks tiiä onko tuolla..)

Kävin tänään Ohlsonilla, mutta niillä oli vain malli jolla sai muutettua suomalaisen pistotulpan eri pistorasiastandardiin sopivaksi. Pitäisi olla toisinpäin :(

Tuote kyllä löytyy Clas Olssonin valikoimista ja kataloogista. Et muuten tule löytämään tuota mistään sähköliikkeestä, stokkalta, anttilasta yms. joten ei kannata edes yrittää käydä kyselemässä. Varmaan tosiaan olisi helpointa ottaa meisseli käteen ja repiä plugit auki.

Mullekin myytiin Claesilta eioota, jenkkitökkelistä euroon piti saada. Veikon kone hakametsässä olisi myynyt sellaista settiä missä oli monta tökkeliä. Taisi olla tuo britti -> eurokin.

Tuli tuokin mieleen mutta parempi maksaa parikymppiä kuin parisataatuhatta siitä hyvästä että on polttanut pari huoneistoa oman kytkennän johdosta :thumbs:

omaan ja läheisten käyttöön saa kytkeä ihan itse, paloja ei varmaankaan kannata sytyttää :D
(näin sanoo laki)

mutta muista: anopille ei

mun mielestä antaa mennä jos oot 100% varma että osaat.

Aika :david: saa olla jos ton onnistuu tekemään... eiks se menny nii et kaikki 3 johtoa yhteen nii hyvin pelaa? :D
kaveri kerran kysy että "mikä on kun ei noi kaikki piuhat mahdu tuohon lampun sokeripalaan?" ja samaan reikäänhän niitä kaikkia oli yritetty :D

Meillä on sulakkeet talossa.
Ei ne sulakkeet nyt ihan kaikkeen auta, varsinkin jos piuhat on just siinä rajoilla etteivät kärähdä ihan vielä sulakkeen nimellisämpärimäärässä mutta vähän yli on myrkkyä. Sulakkeet sallii pahimmillaan päälle 30% virtaylityksiä ja pahimmassa tapauksessa vielä minuuttikaupalla ja eivät kärähdä.

Riippuu joo aika paljon tilanteesta, meillä on töissä syötössä sellaset sulakkeet, että piuhoilla voi vetää suunnilleen saumaa eikä silti pala. Kotona on pelkkiä 10 paukkuja ja ne lähtee kyllä aika kevyesti jos jotain sählää. Ei kannata kuitenkaan tehdä mitään mistä ei ole varma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom