Pisin aika ilman alkoholia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu
Huhtikuun lopun jälkeen olen tainnut vetää kolme kertaa kännit - kaikki juhannuksen tienoilla. Näitten n. 3 lähes selvän kuukauden aikana on tullut enemmän kehitystä salilla kuin sitä ennen vuoden aikana jolloin tuli ryypättyä paljon. Ihan parasta kun ei ole krapulaa, ruoka ja treeni maistuu eikä väsymys paina niin paljoa.

Nykyään ku on paljon stressiä sun muuta niin rupeaa lähinnä vituttamaan humalassa. Ei ole tehnyt tiukkaa olla ilman. Saa nähdä miten käy syksyllä kun opiskelijabileet alkavat ja työt loppuvat.

Aika hauskaa, kuinka samalta oma tilanne kuulostaa! Viimeks juhannuksena ollu oikeesti humalassa ja sen jälkeen kokonaan ilman. Ja tän vuoden puolella juuri ehkä muutaman kerran kännissä. Kyllä kelpaa, kun pystyy syömään ja treenaamaan viikonloputkin normaalisti! Ja saa nähdä miten epäsosialisoitunut musta tulee, jos yliopistolle eksyn, mutta mukilla en hirveesti käy (:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hauskaa, kuinka samalta oma tilanne kuulostaa! Viimeks juhannuksena ollu oikeesti humalassa ja sen jälkeen kokonaan ilman. Ja tän vuoden puolella juuri ehkä muutaman kerran kännissä. Kyllä kelpaa, kun pystyy syömään ja treenaamaan viikonloputkin normaalisti! Ja saa nähdä miten epäsosialisoitunut musta tulee, jos yliopistolle eksyn, mutta mukilla en hirveesti käy (:

Itse vältin viime syksynä opiskelijabileet aika hyvin ku AMK:n aloitin. Ei vaan kiinnostanut, mieluummin hengailin muitten kavereitten ja tyttöystävän kans. Enkä kyllä koe että olisin mistään jäänyt paitsi.

Klläy tälleen teekkarina on vaikea vaan olla kokonaan juomatta. Mutta harvoin tulee kuppia otettua, viimeksi vappuna ja seuraavan kerran ehkä syksyllä/talvella tai ensi vappuna vasta ehkä..

Itse vältin viime syksynä opiskelijabileet aika hyvin ku AMK:n aloitin. Ei vaan kiinnostanut, mieluummin hengailin muitten kavereitten ja tyttöystävän kans. Enkä kyllä koe että olisin mistään jäänyt paitsi.

Joo ite tuun kyllä vältteleen noita bileitä aika hyvä prosentilla varmaan kanssa, varsinkin kun nyt varmaan joutuu alottaan "opiskelun" sellasessa paikassa joka ei kiinnosta, toivottavasti sais vaan töitä syksyks, niin ei tarvis noita opiskelijabileitäkään miettiä :D

Miks niitä opiskelijabileitä tarvis vältellä? Voi juoda vähemmän, ei ollenkaan tai paljon. Noissa bileissä niitä uusia kavereita tulee ja aika monella rauhottuu alkon juonti opiskelujen jälkeen ihan itestää. Jos ette oo tyylii kisoihin menossa ni ei tarvis mun mielestä stressata siitä parin kaljan juonnista noin saatanasti. Jos niistä muutamasta bissestä tulee vitullinen darra niin kannattaa sit tosiaa olla kuivin suin, muuten ei jos ei oo muuten absolutisti.

Heitän kysymyksen ilmoille, onko kiva muistella opiskeluaikoja myöhemmin ku oli tilaisuuksia vaikka mihin mut olitte himassa koneella kattomassa leffoja tjsp. koska siksin juominen olis heittäny kalorit vituillee.

yusu tais sanoa aiemmin ketjussa, että se kultainen keskitie.

:piis:

Ite en noita pippaloita ole kaloreiden takia vältellyt, vaan siksi ettei kiinnosta. Väärää alaa opiskelen sellasten ihmisten kanssa joiden kans ollaan ihan eri aaltopituuksilla.

Ite en noita pippaloita ole kaloreiden takia vältellyt, vaan siksi ettei kiinnosta. Väärää alaa opiskelen sellasten ihmisten kanssa joiden kans ollaan ihan eri aaltopituuksilla.

Kalori-sana oliki provo, mutta tajusit varmaan pointin :)

No pakko vähän tarttua tähän itekin, eli mulla olis opiskelut alkamassa matematiikan ja tilastotieteen puolella, minne en todellakaan ole jäämässä. Törkeänä ennakko oletuksena luulen, että sieltä en kovin montaa saman henkistä ihmistä kanssani tule löytämään. Ja ei juhlissa käyminen mikään ongelma ole kuivin suin, tosin ei sitäkään montaa kertaa viikkoon jaksa. Ja itseni kohdalla puhutaan henkilöstä, jolle naurettavidtakin alkoholi määristä saadaan darra aikaiseksi, jolloin välillä on hyvä miettiä, että mitä mä siitä hyödyn. Varmasti kun pääsen haluamalleni alalle opiskelemaan, niin käyn bileissä, kaljan kanssa tai ilman.

Jumaliste täällähän on raitista sakkia. Ei uskois kun silloin tällöin tuolla yöelämässä käy. Juokaa nyt edes vähän enemmän sitä alkoholia :)

T: alkoholisti bodari :b

Tuleehan tuota viinanpaskaa kerran-pari kuussa otettua ihan hyvällä omallatunnolla. Tää on mulla harrastus jonka en anna hankaloittaa muuta elämää. Roinaroopet kyllä sais pysyä viinasta ja baareista kaukana, pari kertaa semmoseen törmännyt baarissa ja saanu kuunnella kauheeta lesoomista sarjapainoista. Yleensä ne lähtee kyllä kun sanoo että nurkassa on käsipainot ja prodepirtelö.

18-vuotiaana tuli aloitettua juominen ja nyt on ikää 25 vuotta. Tämän seitsemän vuoden aikana pisin tauko alkoholista on ollut yksi kuukausi + muutama päivä päälle. Eli 31.12.2009 tuli juhlittua uuttavuotta raakaa viinaa juoden ja sen jälkeen päätin kokeilla tipatonta tammikuuta. Onnistuin siinä ja seuraavan kerran korkki aukesikin vasta perjantaina 5. helmikuuta.

Viimeset kymmenen vuotta tuli juopoteltua joka viikonloppua + juhlapyhät. Nyt pari kuukautta sitten dieetin alettua vähensin rajusti juomista ja treeni kulkee kyllä aivan eri tavalla, mutta suurin ongelma on ollut se kun viikonloput alkaa olemaan samaa massaa kuin arkipäivät. Ennen sen viikonlopun vapaan ajan täytti juomisella ja lauantaita oikein odotti nyt on vähän et "mitähän vittua sitä tekisi".

Joskus oli parin vuoden tauko, parikymppisenä. Nyt tällä hetkellä taukoa ollut reilu 2kk, tälle vuodelle kännejä kertynyt 5, joista 4x huhti-toukokuussa kuukauden sisällä.

9kk on ennätys. Nyt on sellainen meiniki ettei enää ikinä, 6vko. menty tätä raittiutta. Viinat on mun osalta juotu ja helvetin hyvä että on. Se on saatanan raskasta pidemmän päälle olla deekiksellä, pää tai kroppa siinä pettää loppupeleissä aina.

Antaa muiden juoda, alkoholi on tämän päivän suomessa työikäisten yleisin kuolinsyy. Mennyt ohi sydän- ja verisuonitaudeista. Mitä niitä on 500 000 suurkuluttajaa hip-hei!
Niin ja lääkiksessä ei opeteta mitään alkoholismista saati sen hoidosta, no se maksakirroosi käydään and that´s it. Juo suomi juo!.

kolme kuukautta taitaa olla. Tapahtui vielä tänä vuonna. Nyt on tarkoitus vedellä kuukaus puoltoista tipatonta loppuvuoteen. Toisaalta on sitä tässä tullutkin lipiteltyä turhankin roimasti omaan makuun.

- - - Updated - - -

Seagram, jotenkin tuntuu, että sama tarina on kuultu ennenkin :lol2: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom