Pisin aika ilman alkoholia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu
Yleensä on pitkiä (kuukausia) taukoja kännien välillä, mutta tänä kesänä erityisen pahasti karannut käsistä. Tuloksetkin laskeneet sitä mukaa... Oikeastaan meni koko kevätpuoliskon työt hukkaan kesäkuun kosteisiin öihin. Kaduttaako? En osaa sanoa, koska hauskaa oli. Ainakin harmittaa että tulokset meni ja ettei voi samaan aikaan treenata kunnolla ja dokata usein.

Haha, Monkey neuvoo aloittelijoita ketjussa ko ketjussa miten pitäs treenaa ja ruokailla, mut sit ite on kännissä kokoajan :D Kunnon bodimunkki! :lol:

PS. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keskimäärin varmaa kerran tai kaks kuukaudessa tulee otettua, mutta ei omasta alotteesta vaan ainoastaan jos kaverit pyytää mukaan juhlimaan. vuos takaperin tuli vedettyä pahemmin perskännejä, mutta nyt ei kyllä jaksa sitä touhua enää harrastaa. rahaa vaan palaa ja vitutus on seuraavana aamuna varsin suuri. nykyää ku sitä alkoholia otan nii kulutan aika pienissä määrissä. sillee et saa korkeintaa sellasen kivan pikku hiprakan.

3-5kk useamman kerran

Hyödyt:
-sydämmen tykytykset väheni
-paino putos
-kaksi leukaa lähti
-unen laatu parani
-perhe säily
-itsetunto parani
-rahaa säästy
-kunto nousi (pikkuhiljaa)

No mä en onneksi ole kymmeneen vuoteen ollut niitä perseaukisia tulevia Siwan kassoja ollut katsomassa. Ärsyttää vain ylipäätänsä, painuis vittuun kadulta haalareinensa. Menkää kouluun kun valtio sen koulutuksen maksaa, ei sitä dokaamista. Muutenkin vähän kärsii inflaatiota koko haalarijuttu kun joka helvetin päivä niitä apinoita näkee tuolla niin vitun ylpeenä kurahousuissaan. Mä veikkaan, että ne todelliset osaajat eivät tuolla roiku kännissä lasten vaatteissa, ne on senkin ajan pänttäämässä omaa tulevaisuuttaan. Näillä muilla se tulevaisuus tuppaa olemaankin sitten siellä baarissa perseaukisena valittamassa narikan hintaa.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurin osa näistä nykyisistä persaukisista apinoista tulee nimenomaan olemaan siellä palkkahaitarin paremmalla puolella. Se dokaaminenkin tuntuu vaa niin hyvältä sen pitkän luku-urakan jälkee että kyllä sitä mielellää heittää vapaalle, vaikka sitten niissä kurahaalareissa. Ja todellisel osaajal on asiat sen verran hyvin hallinnas, että jos 1 tai 2 päivää menee juhlies niin se ei tulevaisuutta kaada. Itellä tulee n. kerran kuussa alkoholii otettuu ja mitään haittaa oo treeneis huomannu, eikä oo vielä tulevaisuuskaan romahtanu.

Haha, Monkey neuvoo aloittelijoita ketjussa ko ketjussa miten pitäs treenaa ja ruokailla, mut sit ite on kännissä kokoajan :D Kunnon bodimunkki! :lol:

PS. :)

"Älä tee niin kuin mä teen vaan tee niin kun mä sanon" :D

Ja eiks se niin mee, että ne jotka ei osaa päätyy opettaan?

No mä en onneksi ole kymmeneen vuoteen ollut niitä perseaukisia tulevia Siwan kassoja ollut katsomassa. Ärsyttää vain ylipäätänsä, painuis vittuun kadulta haalareinensa. Menkää kouluun kun valtio sen koulutuksen maksaa, ei sitä dokaamista. Muutenkin vähän kärsii inflaatiota koko haalarijuttu kun joka helvetin päivä niitä apinoita näkee tuolla niin vitun ylpeenä kurahousuissaan. Mä veikkaan, että ne todelliset osaajat eivät tuolla roiku kännissä lasten vaatteissa, ne on senkin ajan pänttäämässä omaa tulevaisuuttaan. Näillä muilla se tulevaisuus tuppaa olemaankin sitten siellä baarissa perseaukisena valittamassa narikan hintaa.

Vai että tulevia siwankassoja.. :) kyllä voin kertoa (valitettavasti) maksavani tulevina vuosina verotuksessa oman koulutukseni moninkertaisesti, ja aika monen amiksen kesken jättäneen ressukan elätyksen siihen päälle. Taisi olla meidän alan työllistymisprosentti koulutusta vastaaviin töihin jotain 98% ja keskipalkka vajaat kuusi tonnia kuussa. Että ihan hyvällä omallatunnolla käyn välillä kesätyö/lainarahoilla ryyppäämässäkin näin opiskeluaikana, valtion tarjoama vastikkeellinen opintituki ei riitä edes vuokraan. En nyt muutenkaan ymmärrä miksi joku amiksen käynyt(?) nettimoderaattori/valokuvaaja katsoo omaavansa kompetenssin yliopisto-opiskelijoiden sosiaalisten ryhmien arvioimiseen ja tulevaisuuden näkymiin, mutta ehkäpä jätetään nyt sitten ne kommentit omaan arvoonsa :)

Tämän viestin tarkoitus ei siis todellakaan ole sanoa, että opiskelijat olisivat jotenkin parempia tai hienompia ihmisiä kuin muut, mutta vituttaahan se kuunnella jonkun amiksen käyneen nettimoderaattorin lässytystä vailla mitään tietopohjaa sen lisäksi mitä on ovimiehenä työskennellessään havainnoinut. Kyllä muakin varmaan vituttaisi ovella seisoessa katsella hauskaa pitäviä ihmisiä, joilla on valoisa tulevaisuus edessään.

Ai että kaikki opiskelijat jotka dokaa opiskeluaikoina päätyy persaukisina baariin? Eeppistä.

Ja mikä ihme siinä on ettei narikan hinnasta saisi valittaa? Totta munassa sitä mielummin laittaa rahat viinaan kuin narikkaan. Narikasta kun harvoin kovin paljoa hupia saa.

Voihan sen baarinkin valita niin ettei ole mitään narikoita maksettavana. Ite ku notkun noissa lähiökuppiloissa jos ulkona olen ni vitut siellä mitään narikoita ole kukaan kyselemässä. Onko sit pakko mennä sinne ytimen seduloihin missä on 12e narikka ja 6e stobe?

Olen huomannut että elämäntapadokuilla on paljo fiksumpaa puhuttavaa ku opiskelijoilla :D Molemmista seuroista kokemusta.

Puolitoista vuotta nyt ilman alkoholia. Pisin jakso sitten aloittelun 3 ½ vuotta. Elämä kaikin tavoin parempaa - myös treenit - suosittelen :)

Ihan ku sitä alkoholia voisi nauttia pelkästään baareissa. Mun mielestä kesän parhaita hetkiä on kokoontua kaveriporukalla nurtsikentälle pelaamaan mölkkyä/frisbee, kuuntelemaan musiikkia ja juomaan muutamat siiderit. Kaikki ei ehkä usko, mutta tota voi harrastaa jopa ilman alkoholia. Meno on yleensä aavistuksen rennompaa, kun jengi juo turhat jäykkyydet pois. Tai sitten grillibileet. Oon tainnu järkkää jo kolmet kämpillä. Sauna päälle ja terassille grillaamaan ja juomaan auringon paisteeseen. Toi on mun mielestä alkoholin käyttöä parhaimmillaan; krapulaa ei tule, hauskaa on ollut, eikä kataboliamörkökään ole ollut paikalla, koska grilli on huutanut koko ajan.

Viimeisen 6 vuoden aikana on tullut säännöllisesti sellaisia 6-9kk taukoja ilman alkoholia. Ajoittuvat yleensä talviaikaan, kesäisin tulee ainakin vähän juotua :)

Täysin ilman alkoholia varmaan 3-4kk. Silloin tällöin ruoan kanssa lasi viiniä tai grillatessa tölkki olutta. Ilman kirkkaita ja humalatilaa meni 2008-2013. Huhtikuus mökkikänni josta tuli paha olo ja jatkan valitsemallani tiellä, siis ilman humalahakuista juomista. Jos tuntuu et bisse nousee nuppiin, lopetan. Mulla on vitusti hauskempaa ilman känniä, jopa baarissa. Ja naista saa 10x helpommin selvispäi (jos ei oo peräkammaripoika)

Alle kakskymppisenä tuli juotua todella harvoin. Nykyään pisin tauko on ollut tyyliin 1 kk.

Kyllä sitä vaan välillä tulee joinakin viikonloppuina alkomahoolia juotua, mutta ei mitään älyttömiä övereitä. En ole huomannu että olisi vaikuttanu seuraavan viikon treeneihin negatiivisesti, tosin voi olla että parhaat kehityksen edellytykset säännöllinen juopottelu vie "mukanaan". Mutta kun tarkoitus ei mulla ole missään alle 10 rasvoissa olla ja harrastelija -bodaillen mennään niin sou what :)

Varmaan kuukausi tai pari kokonaan ilman, mutta enemmän kerralla kuitenkin todella harvoin. Silloinkin yleensä pelkkää olutta, terävistä tulee monen päivän heikko olo.

Huhtikuun lopun jälkeen olen tainnut vetää kolme kertaa kännit - kaikki juhannuksen tienoilla. Näitten n. 3 lähes selvän kuukauden aikana on tullut enemmän kehitystä salilla kuin sitä ennen vuoden aikana jolloin tuli ryypättyä paljon. Ihan parasta kun ei ole krapulaa, ruoka ja treeni maistuu eikä väsymys paina niin paljoa.

Nykyään ku on paljon stressiä sun muuta niin rupeaa lähinnä vituttamaan humalassa. Ei ole tehnyt tiukkaa olla ilman. Saa nähdä miten käy syksyllä kun opiskelijabileet alkavat ja työt loppuvat.

Guise, Kännit on vitun paska luonnoton juttu.

Brb vetäsen roinat, Crazet, kofeiinit ja kessut huuleen, että jaksan vähän sykkiä salilla.

Nimim. Mätisäkki A.K.A 4everbulkin'
574047.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom