Pisimmät lihaskivut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joskus kun oli reilusti alle puolet nykyisistä voimista, tuli lihaskuntotestin jälkeen vatsalihakset 4 päiväksi kipeäksi. :down:

Joo mullakin on parhaat tai pahimmat kivut tullu jalkareenistä tauon jälkeen tai sillon kun on tehny "hullunreenin".
Olkapäät mulla ei tule kipeeksi millään,mutta silti ne on kasvanu ihan hyvin.

8 päivää!

Kesätauolta "kylmiltään" treeneihin, jossa 1.5 tuntia erilaista jalkakidutusta, kuten 5 min pätkissä rappusia kyykkyhypäten ylös...
Ja seuraavana päivänä paha virhe, reisilihasten kokonaisvaltainen hieronta.
Maitohappoa tuli varmaan virtsatessakin.

Elämäni ensimmäisen salikerran jälkeen mun hauikset kipeytyi niin pahasti että muutaman päivän päästä käsien liikerata rajottui noin pariinkymmeneen asteeseen. Muistaakseni vasemmassa kädessä vielä pahempi. Terkkari epäili että pääsivät lihat tulehtumaan. En muista yhtään mitä hommasin sillon salilla... Pelkkää habaa ilmeisesti kymmeniä sarjoja? :eek:

Pisimmät lihaskivut helposti jotain 1,5v. Mun lihakset kipeytyy helpommin kun kellään. Esim 2 sarjaa ihan normaaleja punnerruksiakin riittää nykyään kipeyttämään rintalihakset. Hauiksiin ja selkään riittää muutama kova leuanvetosarja. Hupaisaa että treenikaverini on täydellinen vastakohta - saa treenata iteltänsä tajun kankaalle ennen kun alkaa tuntumaan seuraavina päivinä.

Treenausta takana 1v.

Mulla oli kans hauikset niin helvatun kipeet, ettei voinu suoristaa, ku tuli just tauon jälkeen "hiljalleen alotettua" treenit.

6 päivää on ollu jalat kipeenä, rupeaa jo vähän helpottaa. Ei pitäs sen jälkeen mennä repimään hirveesti kun kuumeen takia on ollu 2 viikon tauko, mutta eihän sitä malta.

mave suorilla jaloilla korokkeelta.. nams!

paras on kyllä syvä kyykky (ja piiiitkiä sarjoja, 10-15).. on nimittäin olo kun sillanpäällä ja marcolla :david: viikon sen jälkeen. (tietenkin sopivan reenitauon jälkeen tehtynä.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom