Piristeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sYnte
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rukissa kun sinnittelin ilman kahvia tai tupakkaa niin kapiainen sanoi ettei "siusta ikänä tuu reservin upseeria ellet juo kahvia ja polta tupakkia". Hyvin on pärjätty ilman. Kerran oon huitassu ennen treenejä kofeiinitabun naamaan ja olo on tosiaan ollu aika aktiivinen... muijalle muistan selittäneeni puoli tuntia sen tabun ottamisen jälkeen niin kiivaasti jotain juttua ettei se saanu mitään selvää. Sen jälkeen oon jättäny sen niinkuin viimeiseksi keinoksi jollei millään jaksa lähteä.

Tähänsaakka on jaksanu ihan hyvin, joskus tulee haukoteltuu aika pahasti, kun yöunet jääny pieneks. Mut tälhetkel yöunet on sen verran pitkii ettei o tarvetta millekkään.

Yleensä vedän aika kovan aamupalan 1,5-2 tuntia ennen salia ja sitten vaa salille.

Saa nähdä miten tuo intti sitten, kun en muutenkaan kahvia juo, enkä polta.

Tänään tuli taas todistettua että tuo tauriini+kofeiini todella toimii. Pääsin töistä vähän jälkeen 5.00. Siinä sitten 6.00 paikkeilla nukkumana ja ylös 9.00, 10.00 treenaamaan ja kun heräsin tossa vähän ysin jälkeen, olin kuin toisesssa maailmassa. Otin siinä herättyänä protujuoman tauriinilla ja ennen salia pari kofutabletti. Pari ekaa sarjaa meni vähän tahmeasti, mutta sitten treeni sujui niin että sarjaenkkoja paukutettiin taas. Tuskin olisi yhtä hyvin mennyt ilman tuota pikku piristyspaukkua.

Suositut

Back
Ylös Bottom