Pillerin sulamiskoe kotioloissa.

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
46
Mulla on tuossa yhtä aminohappovalmistetta mikä on pillerimuodossa.
Ja aika saatanan tiivissä onkin, kuin kiveä. Tuote on tarkoitettu ennen ja jälkeen treeniä, tai miksei aamullakin. Eli sen pitäisi mennä mahd. nopeasti elimistön käyttöön. Jota mä vahvasti epäile. Miten saisi kotona tehtyä vaikka nyt juomalasiin suunnilleen mahaa vastaavat olosuhteet. Aika hapanta pitää ainakin olla ja lämmintä. Mikä olisi helpoin tapa tehdä tuo?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prolabilla oli joskus, en tiedä onko enää jotain Amino2000 nappuloita, niitä myimmekin aikanaan, ne oli järjettömän kokoisia ja todella kovia. Epäilen vahvasti, että suurin osa niistä tuli paskan mukana jos oli vähänkään läpipasko kaveri.

Samaa epäilen vahvasti mäkin näistä mitä mulla nyt on. Olenkin suussa rouhinut niitä vähän ennekuin olen niellyt.

Eiköhän tuo suolahappo sulattele vähän kovemmatki nappulat kohtuu nopeesti...

Näinhän se on, suolahappoahan siellä mahassa lilluu. Pitäsköhän aikansa kuluksi kipasta apteekista.

Viimeksi muokattu:
Prolabilla oli joskus, en tiedä onko enää jotain Amino2000 nappuloita, niitä myimmekin aikanaan, ne oli järjettömän kokoisia ja todella kovia. Epäilen vahvasti, että suurin osa niistä tuli paskan mukana jos oli vähänkään läpipasko kaveri.

Mä muistan noi hyvin. Oli sellasia peukalon kokoisia. Ei ne kyllä koskaan kokonaisina ulos tuleet. Vittumaisia ne oli kyllä niellä.

Mahaneste on sen verran monimutkainen seos, että simulointi juomalasissa on vaikeaa.

Onko tuotteessa pakkausselostetta, josta selviäisi mitä ovat apuaineet aminohappojen lisäksi?

Mahaneste on sen verran monimutkainen seos, että simulointi juomalasissa on vaikeaa.

Onko tuotteessa pakkausselostetta, josta selviäisi mitä ovat apuaineet aminohappojen lisäksi?

Pitää katsoa kun on kotona, saatanan isoja ja kovia ne ovat jokatapauksessa.

Ei tässä ole kuin täyteaine e341 ja pintakäsittelyaine e572. Yhdessä tabussa aminohappoja 1g. Sormituntumalta painaakin noin gramman eli ei tossa hirveästi tuota täytettä ole.
Kahdessa tunnissa ei mennyt juuri miksikään lämpimässä vedessä missä oli sitruunahappoa.

Pilleireiden sulamiseen vaikuttaa paljon henkilön ruoansulatus. Hyvällä ruoansulatuksella varustettu henkilö voi hyvin vetää tabletteja mutta huonompimahaiselle suosittelen nestemäisiä ja jauhemaisia valmisteita.

vatsa tyhjänä sormet kurkkuun ja juomalasiin kaikki mitä tulee?
:)

Myytinmurtajat ohjelmassa oli jokunen viikko sitten myyttinä sellanen että elääkö sammakonpoikaset ihmisen vatsassa ja he tekivät ainakin puheidensa mukaan siihen kulhoon vastaavat PH-arvot omaavan litkun mutta en valitettavasti muista yhtään mitä he siihen käyttivät.. Mutta mitään sitruunaa se ei kyllä ollut, ettei olisi ollut etikka?

e: siis niillä oli nuijapäitä 3:ssa eri kulhossa. Yks oli suolavettä, yks lämmintä vettä ja yks "vatsahappoa". Nuijapäät selvisivät hyvin lämpimässä ja suolavedessä mutta vatsan olosuhteet olivat liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom