Pilkun viilaamista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
No niin, tässä vielä kertaalleen. Jos noita sarjapituuksia/painoja sitten vielä vaihtelee vaikka joka toiseen treeniin. Esim 8 – 15, samalla painoja vaihdellen.

Ajattelin kuitenkin kokeilla näillä liikemäärillä, jos tuntuu liian paljolta, ni vaihtelee vaikka eri liikkeitä eri treenikerroilla esim. peck deck/ vinopenkki…?

1.penkkipunnerrus 2 x8
2.vinopenkkipunn. käsip. 2x 10
3.peck deck 2 10
4.dippipunn. 1 x10
5.ojentajapunn.istuen kulmat. 2x 10 (tämä kai tehokkain?)
6.ojentajapunn. alas 2x 10
7.Pystypunnerrus käsip. 2x10
8.vipunostot sivulle 2x 10
9.Kulmasoutu (alatalja/kulmatanko) 2x 10

Ke: Jalat

1.Prässi 3x12
2.Jalan ojentajat 3x12
3.Koukistajat 2 x12
4.Pohkeet Prässi 2x12
5.Pohkeet seisten 2x12

Pe: Selkä, hauis

1.Leuanveto 1x max
2.alatalja 2 x10
3.Ylätalja taakse (leveä) 2x10
4.Kulmasoutu (alatalja/kulmatanko) 2x 10
5.hauiskääntö istuen kp. 2 x10
6.hauiskääntö kulmatanko seisten 2 x10
7.Vatsat 2 x 15
8.selänojennus 2x 15

Tässäpä tämä, mutta laita ihmeessä omia ehdotuksia, jos löydät epäkohtia!

Aiikaast paljon tavaraa näyttäs olevan ainakin tuossa rinta-olkapää-ojentaja päivässä... kannattaa juu vaihdella nuita liikkeitä. Miks muuten kulmasoutu on kyseisenä päivänä? :confused:

Mäkin treenaan aika samantyylisellä ohjelmalla, elikkä lihasryhmälle n.3 liikettä ja pari sarjaa. Jos sulla on mahdollisuus niin kannattais ehkä jakaa vähän noita lihas ryhmiä eri päiville ja ottaa vaikka neljän päivän kierto esim. rinta-hauis, reidet, olkapää-ojentaja, selkä-pohkeet.

Ja vatsoja jos jaksat:p

Originally posted by Jones

1.penkkipunnerrus 2 x8
2.vinopenkkipunn. käsip. 2x 10
3.peck deck 2 10
4.dippipunn. 1 x10
5.ojentajapunn.istuen kulmat. 2x 10 (tämä kai tehokkain?)
6.ojentajapunn. alas 2x 10
7.Pystypunnerrus käsip. 2x10
8.vipunostot sivulle 2x 10
9.Kulmasoutu (alatalja/kulmatanko) 2x 10

Mun mielestä 15 työsarjaa ei ole liikaa jos jätät tehokeinot pois tai satunnaisiksi etkä treenaa aina epäonnistumiseen asti joka sarjaa.
Miksi ihmeessä teet ojentajat ennen olkapäitä?
Meinaan että lähtee äkkiä viimeisetkin tehot pystypunnerruksesta kun ojentajat on muusina ennen sitä.

Tässä jotain kommentteja mitä tuli mieleen:

Maanantaina olkapäät ehdottomasti ennen ojentajia.

Jaloille lisää isoja liikkeitä. Tuo huutaa ihan selkeesti vielä ainakin joko kyykkyä tai hakkia ja mielellään vaikka molempia vaihdellen.

Selkäreenissä kulmasoutu aiemmin niin riittää paukkuja kunnolla. Se on kuitenkin yhdessä leuanvedon kanssa koko homman ydin.

Ja jos tuonne sen maastavedon vielä saisit soviteltua, niin aina tietysti parempi. Mä olen kokeillut tuota kolmijakoista muuten samoin, mutta selkä maanantaina ja työnnöt perjantaina, jolloin ei ole selkäpäivänä tukkoset jalat maastavedon esteenä.

Kiitos, eiköhän näillä neuvoilla tuosta ohjelmasta ole saatu jo minulle sopiva.

Ehkä nuo mavet ja kyykyt tulevat mukaan kuvioihin, kun olen aikani katsellut ammattilaisilta kuinka se kuuluu tehdä.

...Tulkaa kuitenkin väliin jos näette, että joku rääpäle teidän salilla on about to break his back !:eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom