Pilates

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katti
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Hei
Käykö kukaan teistä treenin lisäksi pilateksesa? Oletteko tykänneet?
Itse tykkään kokeilla kaikkea uutta ja nyt halusin jotain rauhallista ja rentouttavaa ohjelmaani, joten tulevana lauantaina on ensimmäinen fitness pilaten tunti:) (tarvitsenkin jotain piristystä tähän kevät-rutistukseen). Ei vaan ole hirveästi tietoa yleensäkään pilateksesta, muuta kuin kuvaus liikuntakeskuksen sivulla, jos googlettaa tulee MP-pilates, mutta arvostan enemmän kokemukseen perustuvia kommentteja.

Aurinkoista kevään odotusta kaikille!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Pilates on hyvä lisä kuntosaliharjoitteluun. Ryhtiä, tasapainoa ja keskivartalon hallintaa kehittävää treeniä. Mun mielestä oikein kivaa.

Mulla kuntosalitreenin lisääntyessä jäi kaikki jumpat sun muut, mutta pilateksen halusin pitää mukana juurikin siitä syystä, että se tuo mukavaa vastapainoa salitreenille. Pilateksessa saa hyvin yhdistettyä venyttelyä, joogaa ja voimaharjoittelua. Vaikka liikkeet on rauhallisia ja useimmat juurikin niitä venyttäviä liikkeitä, niin kyllä tunnin jälkeen kropassa silti tuntee jotain tehneensä.
Siispä hyviä treenihetkiä!:)

Mä olen vaan kerran elämässäni ollut ohjatulla pilatestunnilla ja muuten sitten oonkin ihan itseoppinut kotiharrastelija.

Pilates on pop. Kun puhutaan yleensä kuntoilusta, aerobisesta ja lihaskunnosta, pilates pitää kyllä nostaa samalle viivalle kolmanneksi päätekijäksi. IMO. Vielä kun sitä jaksais kotona jumppailla...:whip:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Nyt vaan siis syvään hengittelemään ja Pilateksen pariin!!! Olisi vaan toi lauantai äkkiä, kohta alkaa olla itsemurhakynnys ylitetty ;) . Taitaa iskeä kevät hulluus, kun mikään ei tunnut onnistuvan:wall: . Onneksi aurinko paistaa ja piristää mieltä.

Eilen oli elämän eka MP-Pilates tunti. Tykkäsin kovasti. Käsittämätöntä, miten vaikeaa se onkaan yhtäkkiä seistä taikka olla kontillaan, saatika että pitäisi nostella käsiä tai jalkoja keskikropan lötsähtämättä. Tosi hyvää keskivartalo/ryhtitreeniä. Hiki tuli vaikka koko tunti oltiin kontillaan tai selällään :) Ja hyvin tuli irroteltua yläselän/hartioiden jumiutuneita lihaksia. Suosittelen kokeilemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom