Pilates, sopiva miehelle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Doggoned sanoi:
Pilates on aivan huu-haa puuhaa IMO. Toki se sopii miehille. Miksei sopisi? Ei siinä tarvita sukupuolisia ominaisuuksia, mutta vahvan vatsan saa salilla ei millään pilates ihmeveivauksilla.

Todellakin vain sun mielipide. Käsittämätöntä laukoa jotain mielipiteitä kun ei tiedä asiasta mitään. Käy ihmeessä pilatesin peruskurssilla. Hyvä keskivartalopito on hyödyllistä jopa orastavalle kehonrakentajastaralle.

Meikä kantaa pilateksen lippua. En tiedä miten hyvin se kehittää tuota tukipylvästä, jota keskivartaloksi kutsutaan, mutta niistä treeneistä tulee hyvä fiilis, sekä se koordinaation, oikeanlaisen hengittelyn ja liikkeiden yhdistäminen tekee siitä hankalaa. Mun mielestä paras lopputulos aina nuilla harjoituksilla on se, että tulee tosi hyvä olo.
Niin ja käyn ohjatuilla tunneilla. On siellä muutama muukin äijä.

Jos olis aikaa niin kävisin kyl ehottomasti kokeilemassa. Työkaveri (naispuolinen tokikin) harrrastaa tota ja on käsittämättömän kovassa kunnossa. Tokikaan ei pelkästään pilateksen takia mutta enivei.

Hän joskus näytti pari liiketta ja huhhahhei ku tuli heti tuntumaa.

Doggoned sanoi:
Joo, täytyy lopettaa noi turhat mielipiteiden paskanjauhamiset kun ei tiedä asiasta tuon taivaallista. Pitääpä äkkii soittaa TV-shoppiin:)

Siinä olen kyllä fat abbotin kanssa samaa mieltä että ei paljoa kannata heittää mutua jos ei asiasta mitään tiedä. Itse en ole sitä kokeillut mutta miksei se joillekin ihmisille sopisi. Kannattaa doggoned vähän aina miettiä mitä huutelee. Ei ole ensimmäinen kerta kun huomaan sun postaavan "totuuksia" :thumbs:

Tanssiva Rosvo sanoi:
Siinä olen kyllä fat abbotin kanssa samaa mieltä että ei paljoa kannata heittää mutua jos ei asiasta mitään tiedä. Itse en ole sitä kokeillut mutta miksei se joillekin ihmisille sopisi. Kannattaa doggoned vähän aina miettiä mitä huutelee. Ei ole ensimmäinen kerta kun huomaan sun postaavan "totuuksia" :thumbs:

Kuka? Minäkö?:rolleyes:
Asennevika;)

Suositut

Back
Ylös Bottom