pilabiisejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by viltteri
No nostin kerran toisella foorumilla esiin bussipysäkin ja Janos Valmusen niin eikös heikäläisen ystävä minulle vastannut ja kertoi, miten hyvä muusikko J. oli jne. Meni hieman maku pilkkaamisesta ja kun Jaanus meni vielä kuolemaankin jossain onnettomuudessa. Vaan hauska laulu se bussipysäkki on ja mitäs se meinaa kun joskus laitan sen soimaan muutenkin mp3-kokoelmistani...?

Mitähä sä nyt tässä ajat takaa?

Janosin sanoitukset on suoraan ala-asteen kirjoituskilpailuista -eli täyttä paskaa.

Kaverista itsestään en tiedä mitään, ja voi olla, että jannu on ollut rento ja helvetin hyvä jätkä, MUTTA muusikkona aivan paska ja niille biiseille tosiaankin saa nauraa! Niin kamalaa sontaa ne on..

Originally posted by kahlaajalintu
Tämmösiä tulee mieleen:

- Tenkanen vs. Eminem - Jani (karpo-biisi)
- Sanna ja lapset - Pieni Murhapolttaja
- @junkmail - FPS (Avautuu muuten hieman paremmin, jos olet vartijana töissä)
- Weird Al Yankovic - Wich Back Street Boys is gay?

Löytyvät Kazaalla.

Weird Al Yankovicin koko tuotanto taitaa olla keskittynyt pilacovereihin. Yksi loistava herran tuotos mikä on jäänyt mieleen on If God smoked cannabis. Tipahtelin huolella, kun kuulin ensi kerran..

Ja yksi mikä kannattaa imasta on South Parkin Timmyn versio Eminemin My namesta..

P.s. Pieni murhapolttajaj ei ole pilabiisi... ;)

jope ruonansuulla on kans pari hauskaa tai "hauskaa ja hauskaa," mutta kuitenki. menkkaränkkä, ritke vorresteri ja traktorinpyörä on traktorinpyörä löytyy näköjään musahakemistosta. vesa-matti loirin nauravalle kulkurille olen myös joskus hajonnut.

Sellainen artisti kuin "The Legendary Stardust Cowboy" teki mielettömän huonoja yhden miehen orkesteri-pohjaisia kantribiisejä. Ainakin seuraavat muistuvat mieleen: "Paralyzed" ja "Standing in a trash can and thinking about you".

Petri Nygård on ihan hyvä. Tässä muutama biisi:
Rääväsuu, Vitun suomirokkia, Riimini rupiset, Mä oon se, Joulubiisi.
Ja muitakin hyviä on.

Originally posted by D.W.A.M
Sellainen artisti kuin "The Legendary Stardust Cowboy"

Joo, todella laadukasta paskaa 50-60-luvun taitteesta! :thumbs:
"And she said... and she said... and she said UH-IH-OH-AH, UH-IH-OH-AH... UU-UUUH-IIIII!!!" Ja vitunmoinen kakofonia taustalla.
Hämmentävää, että tollasta on säilynyt vielä meidänkin kuultavaksi.
Satutko muuten muistamaan biisin nimeä, jos tosta nyt sitä tunnistaa?

En kyllä pysty muistamaan... Mutta kelaa nyt, biisi jonka nimi on Standing in a trash can and thinking about you!

Koetin kattoa netistä mutten löytänyt näitä kauheuksia imuroitavina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vintiöt - Mitään en oo ottanu :thumbs:
Löytyy esim. Kazaalla

Pilabiisit

Taustalla soi nytkin toi Rakkaudenvaltikka on muuten todella loistava! Suositten myös tutustumaan Rotten Skeletorin paskaa http://koti.mbnet.fi/~kummitus/sound/paskaa2.mp3
on todella herkkä kappale. Niin ja vanha kunnon Popeda loistaa kappaleella: Erotomania
Pitäs varmaan näistä väsätä jokin kokoelma :david:

Janos Valmunen. mulla on sen kaikki levyt, kaikki lehtiartikkelit, kaikki tiedot on mulla mitä Janoksesta voi vaan tietää. multa voi kysyä oikeastaan mitä vain Valmusesta. Harmi ku hän kuoli niin nuorena, 29 vuotiaana vuonna 1999. Jätti vaimon hoitamaan yksin kolmea lasta. kaunis moottoripyörä hänellä kyllä oli. kyllähän noista levyistä jonkulaisen rahasumman saisi, jos myisin ne parin kymmenen vuoden kuluttua. Hyvä ihminenhän tuo Janos Valmunen oli.

#tytär

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom