pilabiisejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kiss fm on tosiaan tehny muutaman hauskan..

Afroman - Because I got high,
blowfly - first black president

.. ja noi tuli heti mieleen kans.

Originally posted by kiesus
Heavy Metal Perse

Kieli poskella tehtyä kikkeliheviä, Legenda Taikamiekasta on legendaarinen!

Meikä ottaa ainakin ihan tosissaan HeavyMetalPerseen. Bändin kanssa soitellaan aina välillä huvikseen Legenda Taikamiekasta. Onko kovin hieno fiilis laulaa sitä niin kovaa kuin keuhkoista lähtee.

Taikamiekkaa mahtavaa minä etsimään lähden
Kunnia olkoon minun, menen läpi tulen ja harmaan kiven
Lumiselta mäeltä, tuosta kivettyneestä metsästä
Etsin kunnes löydän tai kuolo minut korjaa

Legenda taikamiekasta
Pitää toivon elossa...

Originally posted by PattiPete
Meikä ottaa ainakin ihan tosissaan HeavyMetalPerseen. Bändin kanssa soitellaan aina välillä huvikseen Legenda Taikamiekasta. Onko kovin hieno fiilis laulaa sitä niin kovaa kuin keuhkoista lähtee.
[/color][/i]

Juu kenenkä nyt ei tekisi mieli laulaa korkealta mahtipontisesti miekoista ja lohikäärmeistä. Taidanpa kaivaa sähkökitaran pölyttymästä.
:D

Kovin korkealta ei kyllä meikältä irtoa, mutta voimaa piisaa jonkin verran. Tuon biisin saa kuulostamaan hyvältä myös deathlaululla/särölaululla. :)

Rakkaudenvaltikka

Ei helvetti, mä repesin ihan täysiä.. Hajosin kokonaan, tipuin melkee penkiltä. Pitkästä aikaa nauroin vedet silmissä :kippis1:

Originally posted by PattiPete
King'O'waR on kieli poskella tehtyä kikkeliheviä. HeavyMetalPerse is a real deal!

Heh, no jos tuota Heavy Metal Persettä nyt voi tosissaan ottaa nähtyään sen taikamiekan videon... Helvetti, se virnistelevä kitaristi on ärsyttävä

Ihan hyvää tavaraahan se on, kunnon soundit kun saisivat aikaiseksi niin :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään rupesi yhtäkkiä soimaan tuo taikamiekka päässä kun korjasin autoa. Kaverin vanhemmat varmaan ihmettelivät kun kuului välillä !!HEAVY METAL!! kiljahdus auton alta. Sama juttu tapahtui vielä suihkussa. :rolleyes:

Originally posted by vauhti
Tänään rupesi yhtäkkiä soimaan tuo taikamiekka päässä kun korjasin autoa.

On muuten yllättävän tarttuva biisi, et ole ensimmäinen jolle se on jäänyt päähän soimaan :)

...Ja ylitse vihaisen meren on toinen

Janos Valmunen taas kuuma puheenaihe!

Tuli taas naurettua vedet silmissä.. Janosin biisi "TÄHTI" kertoo ihan saletisti "Bussipysäkillä" biisin tekovaiheista! Kipaleessa Janos kertoo miten se on monta päivää hionu "bussipysäkillä" kappaletta ja kuinka nauhotukset meni vituiksi.. :lol2:

Te jotka olette kuuleette "bussipysäkillä" kappaleen, niin kehoitan ehdottomasti kuuntelemaan myös kipaleen "tähti".

Voi olla aika kulunu biisi, mutta menkää imuttamaan Oranssin Paskan Jammu Siltavuori.

Hyvä ku tuolissa pysy kun ekaa kertaa ton kuulin...:lol2:

MJN Sano mua rehtoriks!

Tää on ihan hyva biisi vähän trance tyyppinen mut hyvät sanat latakaa kazaast ja kuunnelkaan ja kommentoikaa.

Meikäläinen omistaakin Janoksen alkuperäisen "Bussipysäkillä" -pitkäsoiton...
Tulee olemaan hinnoissaan joskus vuosituhansien kuluttua. Järkyttävää huttuahan se koko levy on, ei mies turhaan ole päässyt tähtitaivaalle. Harmi vaan että meni kuolemaan pois, tällaista tarvittaisiin lisää.

Onkos kellään muuten mitään tietoa tuosta Karate-Pekasta? Kuka on kyseessä ja mistä & minkä näköinen? 7 biisiä olen onnistunut kaivamaan itselleni ja miehen herkkä tulkinta on syöpynyt tajuntaan ikuisiksi ajoiksi.

Originally posted by paistijauheliha
Janos Valmunen taas kuuma puheenaihe!

No nostin kerran toisella foorumilla esiin bussipysäkin ja Janos Valmusen niin eikös heikäläisen ystävä minulle vastannut ja kertoi, miten hyvä muusikko J. oli jne. Meni hieman maku pilkkaamisesta ja kun Jaanus meni vielä kuolemaankin jossain onnettomuudessa. Vaan hauska laulu se bussipysäkki on ja mitäs se meinaa kun joskus laitan sen soimaan muutenkin mp3-kokoelmistani...?

Tämmösiä tulee mieleen:

- Tenkanen vs. Eminem - Jani (karpo-biisi)
- Sanna ja lapset - Pieni Murhapolttaja
- @junkmail - FPS (Avautuu muuten hieman paremmin, jos olet vartijana töissä)
- Weird Al Yankovic - Wich Back Street Boys is gay?

Löytyvät Kazaalla.

Sano mua rehtoriksi linjaa jatkaen, Cokkelin Civittäjät - Kakkonen on ykkönen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom