pilabiisejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kertokaas mul jotain hyvii suomenkielisii pilabiisei tai siis niitten nimiä? mut ei kuitenkaan mitään kummelia...

semmonen biisi ainakin naurattaa, kun "Se on" esittäjä tais olla joku "suomi seksiä #1" löytyy kazaalla

Kazaasta löytyy ainakii sellanen ku "amis vs. lukio", kirjotat vaa ton "amis vs. lukio" siihen nii pitäs löytyy.

Esittäjää en tiiä, tai ainakii siinä lukee ku winampissa soittaa artistin kohalla "lapuan amis ruulz".

Tää on varmaan ihan tosissaan tehty, mutta mua alkoi ainakin ihan hillittömästi naurattaan, kun kuulin eka kertaa radiosta kertosäkeen: "mä sua, sä mua, mä sua, sä mua"

kiss fm on tehny kans jotain

ja tottakai nazarenen nyrkillä tapettava huora

Originally posted by Mäntti
Tosta tosissaan tehdystä tuli mieleen..
Janos Valmunen - Bussipysäkillä

Siis et kai tosissaan väitä, että Janos on ton ihan sydänverellään kirjoittanut ja laulanut?!

On meinaan sanoitus ihan suoraan ala-asteen kirjoituskilpailuista ja se laulaminenkin on niin helvetin koomista..ne venyttelyt. Voi luoja, että mä repesin heti jo alussa kun Janos laulaaluikautti "NÄÄÄÄIIIMME iiihan ensimmäistä kertaaaaaaa BUUUUUSSIPYSÄKIIILLÄÄÄÄ... ..KAAATSOIMME toisiamme silmiiiiiiin tosi ihastuksissammeeeee...". Kuuntelin ton biisin varmaan 15 kertaa putkeen ja nauroin vedet silmissä..

:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by paistijauheliha
Siis et kai tosissaan väitä, että Janos on ton ihan sydänverellään kirjoittanut ja laulanut?!

On meinaan sanoitus ihan suoraan ala-asteen kirjoituskilpailuista ja se laulaminenkin on niin helvetin koomista..ne venyttelyt. Voi luoja, että mä repesin heti jo alussa kun Janos laulaaluikautti "NÄÄÄÄIIIMME iiihan ensimmäistä kertaaaaaaa BUUUUUSSIPYSÄKIIILLÄÄÄÄ... ..KAAATSOIMME toisiamme silmiiiiiiin tosi ihastuksissammeeeee...". Kuuntelin ton biisin varmaan 15 kertaa putkeen ja nauroin vedet silmissä..

:lol2:

Kyl se sen kai on ihan tosissaan tehny.. Oli kyl vissiin Janos muutenki aika kummallinen heppu.
Ekat 10 kertaa tosiaan menee puhtaasti nauraessa :lol2:

"Hei Pikku Tyttö", on myös loistava osoitus Janoksen omalaatusesta lyricasta..

edit: yksi sana

Karate-Pekka: Kuka keksi rakkauden

kannattaa ehdottomasti tsekata myös Pekka Saukkosen biisit jos niihin sattuu joskus törmäämään. Uskomatonta fiilistelyä

Ite oon 2 biisiä löytäny ja myönnetään että hymy irtoaa korvasta korvaan joka kuuntelukerran aikana :thumbs:

Originally posted by Jorkka
Kazaasta löytyy ainakii sellanen ku "amis vs. lukio", kirjotat vaa ton "amis vs. lukio" siihen nii pitäs löytyy.

Esittäjää en tiiä, tai ainakii siinä lukee ku winampissa soittaa artistin kohalla "lapuan amis ruulz".

Tuo lienee oikealta nimeltään Kalma ja Kuolio - Mee ammattikouluun

Laveerre -hyi helvetti mitä paskaa; vittu sitä ja vittu tätä..plaah.

Janos on kyllä kova jätkä! Imuroin sen biisejä lisää ja mukavaa on..:D

No eipä Janosilta oikeen muita yhtä kovia helmi irronnut kuin toi bussipysäkki. Erään kappaleen nimi lupaili hyvää, mutta ei se sitten ollutkaan sellainen kuin olisin luullut. Kipale oli "Tulkaa yksi kerrallaan".

Itseasiassa muutama ihan kuunneltavakin biisi janosilla on..:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom