Pikku sporttia etsimässä 15 000 - 20 000e

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bustedi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitenkäs noissa seateissa luotettavuus puoli? Entä onko esim huollut ym erityisen kalliita ?

E: ainakin toi fiesta tais lähtee nyt mietinnästä pois, kun näitä seatteja kattelin :)

Luotettaviahan nuo on. Samoja kamppeita ku Audit, VW:t ja Skodat. Kaikki nuo on nykyään samoja autoja eri sisustoilla ja pelleillä. Mulla oli -04 TS Leon pari vuotta eikä yhtään vikaa ollu. Huollot ei ole sen kalliimpia ku muillakaan merkeillä. Tässä nyt ku haettiin uutta tai uuden karheaa, niin älkää nyt hyvät äijät ehdotelko jotain kymmenen vuotta vanhoja ruoskia. Sit minunkin lista on ihan erilainen, jos auton iällä ei ole merkitystä. Kuitenkin joku 1.8T uus Ibiza on pikkasen halvempi pitää ku joku 90-luvun puolivälin Evo tai Impreza. ;)
 
^FR Ibi on kyllä hauska laite mun mielestä ja mä ainakin arvostaisin sitä uutuutta ylitse tehojen jne. Ei mikään superauto, muttei se "mitään" maksakkaan, muihin pikkusportteihin en osaa verrata kun en oo ajanu. Luulis, että siitä on / siitä tulee suosittu nuorisoauto, joten luulis pääsevän myydessä eroonkin.

Siinä tais vaihtua kertaalleen se alusta (ja jotain muuta?) muuten, sillon samoihin aikoihin kun tuli GTI Polo ja samaan aikaan kun vakiovanne muuttu 16->17" - ihan vaan jos jotain vanhoja vertailuja lukee niin kandee kattoa kumpi siinä oli. Uudempi luonnollisesti parempi. Jos yleensäkään muistan koko asiaa oikein, on pää hiukka jumissa.
 
Itse ostaisin Audi A3:n tai sitten vähän vanhemman minicooperin.
Varsinkin Cooper on kiehtonut jo pitemmän aikaa.

Tuo nyt ei sovi budjettiin,
mini-cooper-s-f3q.jpg

mini-cooper-s-int.jpg

2007-mini-cooper-s-4.jpg



Mutta esim:
Pari vuotta vanhana

21-2007-mini-cooper-s-mk-2-ii.jpg
 
Tässä pitää tehdä se valinta, että haluaako tosiaan "vaan" sportin vai oikeesti ripeen pelin, jolla ajot on juhlaa ja joita ei tuu heti vastaan iltapäiväruuhkassa (ja ehkä sit hieman maksaa extraa siitä ilosta).

Suosittelisin kuitenkin koeajamaan mahdollisimman paljon noita eri GTi luokan autoja eli tehot siinä max ~200hv ja sitten kun on niitä ajanu eri merkkien alla niin käy kokeilemassa jotain hieman nopeampaa ja miettiä sit vast et mitä siltä autolta oikeasti haluaa.
Kyllä ne autoliikkeet mielellään tarjoaa ajoon noita laitteita ;)

Kokemuksesta voin sanoa, että jos ei etukäteen ota selvää siitä, millanen sen auton oikeesti pitäis olla niin voi tulla kalliiks. Nimimerkillä: se GTi luokan auto ei kauaa riittäny... :jahas:
 
-Ford Escort rs 200. Neliveto, hyvännäköinen ja tehoakin riittävästi.

-Wolkswagen Golf GTI VR 6. Etuveto, hieno look ja teho muistaakseni 170+.

-Mitsubishi Evolution Lancer. Subaru Impreza 2.0 GT Sti. Kumpaakin löytää tohon hintaluokkaan, nelivetoja kumpikin, tehot pyörii 250-300 hevosessa saattaa olla enemmänkin riippuu mitä koneeseen tehty, luotettavia sportteja/katseenkääntäjiä.

-Joku Sportline mese, Tehot 200 tuolla puolen. Malleja paljon, takapotku ja ei muutakuin nettiautoon tarkastelemaan vaihtoehtoja.

Edit. En huomannu, että uusi pitäs olla, mutta siinä kummiskin ihannoimiani sportteja.

Ford rs200 autoa ei varmaan ole missään edes ostettavissa ja jos on niin sillä hinnalla saa varmaan jo uuden ferrarin. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_RS200
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tota seattia pitää päästä koe ajaa, etenkin leonia. Myös toi corolla vaikutti erittäin asialliselta (jotenkin sitä vaan luottaa toyotaan :) )

Tarkotus nyt ei ole mitään OIKEESTI tehokasta autoo hankkia, vaan painottaa kumminkin enemmän luotettavuus puolta ja suht edullista käyttö autoo, jossa on vähän normaalia enemmän polleja.
 
Sillon pidä mielessä Ibiza, Leon, (no vaikka toi corollakin). Myös Renault Clion tehomalli on hyvä ja luotettava peli, kuin myös esim. 206GTI/RC Peugeot. ;)
 
Zone-sarja -42%
Yksi vaihtoehto lisää. Jos tuo Peugeotti yhtään kiinnostaa niin kannattaa myös tsekata Citroenin C4, noita saa varsin uusia ja hyvin varusteltuja tuohon haarukkaan. Autona ei sen huonompi tai parempi kuin Pösö (samat koneet osittain), jos vaan kestää ajaa patongilla.
 
Kyllä ranskalaisella KEHTAA ajaa, mutta kuten kaikki tietää niin ei tää luotto tämmösellä juntilla oo patonkii kohtaan ihan paras mahollinen. Tosin, onhan noita sitikoita niin paljon nykyään katukuvassa, ettei ne voi ihan perseestä kaikki olla.
 
Ei oo samat koneet osittain ku täysin samat. Peugeotin ja Citroenin kanssa yhteiset koneet(tämä nyt sit osittain) on BMW:llä, lähinnä Mini.
 
Itselläni myös edessä auton hankinta tai oikeastaan vaihto. Uusi pirssi saisi olla hintahaarukassa 15-23k€, max. 4 vuotta vanha, 5-ovinen, tehot >100hv ja löpön kulutus kohtuullinen. Emäntä tulee autolla ajelemaan enemmän kun meikäläinen, joten täytyy ottaa hänenkin mielipide huomioon. ;)

Uutta autoa ei viitsisi arvon laskun takia ostaa, tosin olisihan siinä sitten takuut sun muut.
 
Aika paljon vanhaa autoa korjaa vuodessa kun laskee minkä verran uuden auton arvo laskee vuodessa :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom