Pikku hiki+kylmä ilma niskaan..

Onko kellään moista vaivaa, eli: pyöräilen salille ja saan pikkuhien pintaan...joskus käy kumminkin niin, että tuulisella ilmalla tuulee niskaan, ja se jämähtää jumiin+tulee paska olo+oksettaa ja vituttaa.

Nimimerkillä "hyvät kyykkytreenit oli taasen"
:curs:

Onko nuo niskat vaan niin jumissa, vai mitä???

kaikki muu paitsi penkki! laita kauluri ja muut rensselit lisäksi! asiaan... itsekkin olen todennut että pikku hiki ja siihen vähän vinkkaa niin olo on aika erikoinen... tukkonen olo tulee!

hunter killer sanoi:
Onko kellään moista vaivaa, eli: pyöräilen salille ja saan pikkuhien pintaan...joskus käy kumminkin niin, että tuulisella ilmalla tuulee niskaan, ja se jämähtää jumiin+tulee paska olo+oksettaa ja vituttaa.

Nimimerkillä "hyvät kyykkytreenit oli taasen"
:curs:

Onko nuo niskat vaan niin jumissa, vai mitä???

En tiijä onko ne vaan niin jumissa vai mitä, mutta itellä on sama vaiva. Pitää olla oikeasti lämmin ilma ennenkö uskallan lähteä vähissä vaatteissa urheilemaan. Ja minulla on kyllä niskat ihan pirun jumissa lähes aina...

Joskus hiihtäessä käynyt noin. Ei mulle kyllä paha olo siitä tuu, niska vaan menee jökkiin.

Pynttää ihmeessä päälle pirusti salireissuilla! Sitten muista niskahartiaseudun venyttely, ja hierojallakäynti ei ois pahitteeks. Kylmägeelistä voi olla apua samoin, ja jostain vetreyttävästä harjoitteesta, kuten nyrkkeilystä tai ihan vain hartioiden pyörittelystä ja sen sellaisista. Kyykkytankokin voi painaa niskat tosi jumiin joskus :curs:

Itellä sama ongelma ja voisin kuvitella että johtuu ehkä siitä että junnuna ajelin mopoilla ja motskareilla ilman kunnon varusteita --> viima niskaan!

Tosi pienestäkin viimasta saattaa mennä niskat ihan jumiin :(

Olisikohan reumalla mitään tekemistä tämän kanssa?

Back
Ylös Bottom